اور ، شاید ارباب رجوع درست می گوید ، به راستی اعجاز می كند.
ü ارتباط ارباب رجوع را با سازمان آسانتر كنید.
ü محلی جهت انتظار ارباب رجوع در نظر بگیرید.
ü به خاطر داشته باشید اكثر انتظارات بی جای ارباب رجوع از عدم اطلاع رسانی صحیح است . سعی كنیم با صبر قانع كنیم.
ü هنر ما در آن است كه اگر كار ارباب رجوع طبق ضوابط امكان پذیر نشدراضی كنیم نه اینكه كارش انجام شود ولی ناراضی باشد.
ü مشكلات خانوادگی و اقتصادی خود را بر سر ارباب رجوع تلافی نكنید.
ü وقتی پشت میز می نشینیم خود را طلبكار و ارباب رجوع را بدهكار در نظر نگیریم.
ü همیشه به یاد داشته باشیم رضایت خدا در رضایت مردم است.