• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعلیم و تربیت (بازدید: 12140)
پنج شنبه 1/4/1391 - 9:44 -0 تشکر 464027
اخبار تعلیم تربیت 91

با نام خدا و سلام

با توجه به پر پاسخ شدن تاپیک اخبار آموزش و پرورش این تاپیک ایجاد گردید تا دوستان اخبار جدیدتر را اینجا بخوانند.

«اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم» 

رواق منظر چشم من آشیانه توست         کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

انجمن تعلیم و تربیتیها 

يکشنبه 1/5/1391 - 5:39 - 0 تشکر 475948

با نام خدا و سلام

رییس مركز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

آغاز ارزیابی و نظارت بر آموزش های 120 هزار معلم پایه های دوم و ششم ابتدایی در 716 منطقه آموزشی


رییس مركز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی از آغاز ارزیابی و نظارت بر آموزش های 120 هزارمعلم پایه های دوم و ششم ابتدایی كه در 716 منطقه آموزشی كه در حال برگزاری است، خبر داد.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اسد الله اسدی گرمارودی اظهار كرد: مطابق جدول زمان بندی ، آموزش 5 هزار مربی ویژه تدریس كتاب های جدید التألیف پایه های دوم و ششم ابتدایی با همكاری دانشگاه فرهنگیان به پایان رسید و در هر شهرستان در قالب 7 گروه درسی، مجموعه كتاب های مربوط به این دو پایه توسط مربیان تربیت شده در حال تدریس است.


وی با اعلام اینكه تلاش شد كه با تعیین شاخص ها و معیارهایی معلمان موفق، برجسته ، دارای انگیزه و مهارت در دوره تربیت مربی حضور یابند تا بتوانند با مقبولیت هرچه بیشتر ایفای نقش نمایند ، تصریح كرد: با تشكیل جلسات ویژه با معاونین برنامه ریزی و رؤسای ادارات آموزش نیروی انسانی كلیه استان ها ، تمام مقدمات لازم برای تشكیل جلسات به عمل آمده و در كلیه ی شهرستان ها ، آموزش ها با جدیت آغاز شده و تا پایان شهریور حداقل 60 درصد از محتوای مد نظر مورد آموزش قرار می گیرد و 40 درصد باقی مانده نیز در طول سال تحصیلی آموزش داده خواهد شد تا زمینه تشریك مساعی و تعامل تربیتی و آموزشی معلمان همچنان با هم افزایی پیش رود.


رییس مركز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی گفت : اعزام گروه های ارزیابی و نظارت بر اجرای دوره ها به كلیه استان ها و شهرستان ها آغاز شده و در 4 محور اساسی؛ میزان موفقیت و توانمندی مربیان در ارائه مطالب ، ارزیابی از امكانات وسایل آموزشی كه در اختیار آنان باید قرار گیرد به ویژه در رشته های هنر و كار و فناوری و ...، جدول زمان بندی تشكیل كلاس ها و مدیریت اجرایی دوره ها و نظرخواهی از معلمان شركت كننده در دوره ها به ارزیابی خواهند پرداخت.


وی خاطرنشان كرد: از ابتدای سال 91 تا كنون 130 میلیارد ریال به عنوان اعتبارات آموزش های ضمن خدمت به استان ها ابلاغ گردیده است كه استان ها می توانند با برنامه ریزی مطلوب و بهره مندی از اعتبارات مذكور دوره های آموزشی را برگزار نمایند.

«اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم» 

رواق منظر چشم من آشیانه توست         کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

انجمن تعلیم و تربیتیها 

دوشنبه 2/5/1391 - 5:34 - 0 تشکر 477182

با نام خدا و سلام

جوابیه وزارت آموزش و پرورش به یكی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اخبار برخی از رسانه ها :

بكارگیری مربی قرآن و نیروی خدماتی به صورت قراردادی درآموزش وپرورش ازمصوبه های هیات دولت است


بكارگیری مربیان قرآن و نیروی خدماتی به صورت قراردادی درآموزش وپرورش از مصوبه های هیات دولت است كه طی مراحل قانونی صورت گرفته است.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، باتوجه به ابهاماتی كه اخیرا در مورد بكارگیری نیروهای كار معین در وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده است موارد ذیل را به اطلاع می رساند:


«اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم» 

رواق منظر چشم من آشیانه توست         کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

انجمن تعلیم و تربیتیها 

دوشنبه 2/5/1391 - 5:34 - 0 تشکر 477183

بانام خدا و سلام


1- در قانون مدیریت خدمات كشوری بكارگیری افراد در دو صورت امكانپذیر است .

الف- به موجب ماده 45 قانون به صورت استخدام رسمی یا پیمانی كه نحوه انجام آن در قانون و آیین نامه های آن آمده است . در ماده 44 قانون ، استخدام افراد از طریق نشر آگهی و امتحان عمومی یا مسابقه تخصصی امكانپذیر می باشد. دستورالعمل استخدام و شرایط عمومی و اختصاصی و سایر موارد به تفصیل در دستورالعمل های مربوطه ذكر شده است.

ب- به موجب تبصره ذیل ماده 32، دستگاههای اجرایی در شرایط خاص می توانند بدون تعهد استخدامی افرادی را به صورت ساعتی یا كار معین بكار گیرند ، هیچ گونه ضابطه ای به جز شرایط عمومی گزینش در این خصوص ارائه نشده و نحوه جذب ، تابع شرایط دستگاه اجرایی می باشد. در ضوابط اجرایی بودجه سالانه كه به تصویب هیات وزیران می رسد با توجه به شرایط اعتبارات سالانه تمدید یا عدم تمدید قرارداد كار معین مشخص می شود. به موجب ماده 52 قانون مدیریت خدمات كشوری هرگونه بكارگیری افراد به غیر از دو حالت فوق ممنوع است.


«اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم» 

رواق منظر چشم من آشیانه توست         کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

انجمن تعلیم و تربیتیها 

دوشنبه 2/5/1391 - 5:35 - 0 تشکر 477184

با نام خدا و سلام


2-در اجرای طرح ملی نهضت قرآنی كه با منویات مقام معظم رهبری شكل گرفته و توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی مدیریت می شود و به منظور توسعه مدارس قرآنی ،وزارت آموزش و پرورش پنج هزار نفر مدرس قرآنی را از طریق بكارگیری افراد به صورت كارمعین پیشنهاد داد.این پیشنهاد در هیات محترم وزیران مطرح و طی مصوبه شماره 175206 /47515ه مورخ6/9/1390 به وزارت آموزش و پرورش و معاونت توسعه مدیریت ابلاغ شد. دستورالعمل بكارگیری این افراد طی شماره 199425/ 700 مورخ2/9/1390 به استانها ابلاغ و تاكید شد با استفاده از آزمون اختصاصی و رعایت دقیق ضوابط عمومی افراد را شناسایی نمایند ،پرونده های افراد پیشنهادی پس از برگزاری آزمون های تخصصی در كلیه استان ها و با مقتضیات استان برای بررسی و تایید نهایی به مركز ارسال شده است. در این بكارگیری كه به صورت كارمعین خواهد بود تاكید شده كه افراد باید حتما از شخصیت های قرآنی منطقه خود بوده و اشتهار به این موضوع داشته باشند.

تاكنون تایید نهایی برای بكارگیری این افراد از مركز صادر نشده است.

«اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم» 

رواق منظر چشم من آشیانه توست         کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

انجمن تعلیم و تربیتیها 

دوشنبه 2/5/1391 - 5:35 - 0 تشکر 477185

با نام خدا و سلام


3- گستردگی واحدهای آموزشی و اموال دولتی در مدارس و نیاز به خدمتگزار و سرایدار برای مدارس موجب شد تا بكارگیری 20 هزار نفر خدمتگزار و سرایدار با مدرك دیپلم و زیر دیپلم و با شرایط عمومی گزینش پیشنهاد شود.

هیات محترم وزیران طی مصوبه شماره208463 / ت 47515 ه مورخ 21/10/1390 به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و وزارت آموزش و پرورش اجازه داد تا این افراد به صورت كار معین بكارگیری شوند.دستورالعمل مربوطه طی شماره 715/خ م 700 /ص مورخ 11/11/1390 به استان ها اعلام و تاكید شد با توجه به شرایط استان و با رعایت شرایط عمومی گزینش و با توجه به اصل بومی گزینی افراد را مشخص كرده و به مركز پیشنهاد دهند.

پرونده های افراد پیشنهادی برای تائید نهایی به مركز ارسال شده ولی تا كنون هیچ گونه مجوزی برای بكارگیری این افراد صادر نشده است.

4- با عنایت به مراتب فوق مشخص می شود كه این وزارت هیچ گونه مجوز استخدام نداشته و مجوز بكارگیری افراد به صورت كار معین برای مدارس قرآنی و برای خدمتگذاری و سرایداری مدارس را داشته است. در بكارگیری افراد بصورت كار معین به جز ضرورت ،رعایت مقررات گزینش و دارابودن شرایط لازم نظیر تابعیت ایران ، طی دوره خدمت برای برادران ، نداشتن سابقه محكومیت قضایی و.... دستورالعمل خاصی وجود ندارد و فقط تابع شرایط خاص دستگاه اجرایی است. تا كنون حتی یك نفر از این افراد بكارگیری نشده است و مراحل كنترل و تائید نهایی در حال انجام است.

«اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم» 

رواق منظر چشم من آشیانه توست         کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

انجمن تعلیم و تربیتیها 

سه شنبه 3/5/1391 - 5:50 - 0 تشکر 478382

با نام خدا و سلام

طی بخشنامه ای از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش انجام شد:

ابلاغ نرخ حق التدریس ساعتی نیروهای آزاد و آموزشیاران نیمه وقت نهضت سواد آموزی به ادارات كل آموزش و پرورش كشور


نرخ حق التدریس ساعتی نیروهای آزاد و آموزشیاران نیمه وقت نهضت سواد آموزی طی بخشنامه ای از سوی وحید كیارشی ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به ادارات كل آموزش و پرورش استان های كشور ابلاغ شد.

 به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این بخشنامه آمده است؛ پیرو دستور العمل شماره 27/710 ، 21 تیرماه سال 90 و اصلاحات بعدی آن در ارتباط با رعایت سقف ساعت حق التدریس و با توجه به افزایش ضریب حقوق كاركنان موضوع مصوبه شماره 58404/ت 48093 ه ، 27 خردادماه سال 91 هیأت محترم وزیران ، نرخ حق التدریس ساعتی نیروهای آزاد و آموزشیاران نیمه وقت نهضت سواد آموزی از تاریخ اول فروردین ماه سال 91 به شرح زیراعلام می گردد:


براساس این گزارش، نرخ حق التدریس ساعتی نیروهای آزاد و آموزشیاران نیمه وقت نهضت سواد آموزی برای نیروهای دارای مدرك دیپلم بصورت تمام وقت 32924 ریال و بصورت غیر تمام وقت 30992 ریال ، دارندگان مدرك فوق دیپلم بصورت تمام وقت 38479 ریال و بصورت غیر تمام وقت 36225ریال ، دارندگان مدرك لیسانس بصورت تمام وقت 43470 ریال و بصورت غیر تمام وقت 41055ریال ، دارندگان مدرك فوق لیسانس بصورت تمام وقت 49266 ریال و بصورت غیر تمام وقت 46690 ریال و برای دارندگان مدرك دكتری بصورت تمام وقت 55062 ریال و بصورت غیر تمام وقت 52325 ریال قابل پرداخت خواهد بود.


در این بخشنامه آمده است، سایر مفاد دستورالعمل 35/710 ، 30 آذرماه سال 88 در خصوص موضوع مطروحه به قوت خود باقی خواهد بود.

«اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم» 

رواق منظر چشم من آشیانه توست         کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

انجمن تعلیم و تربیتیها 

سه شنبه 3/5/1391 - 5:51 - 0 تشکر 478383

با نام خدا و سلام

طی بخشنامه ای از سوی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش انجام شد:

ابلاغ دستورالعمل نحوه توسعه و استمرار ارزشیابی كیفی – توصیفی در دوره ابتدایی


دستورالعمل نحوه توسعه و استمرار ارزشیابی كیفی – توصیفی در دوره ابتدایی طی بخشنامه ای از سوی معاونت آموزش ابتدایی به ادارات كل آموزش و پرورش سراسر كشور ابلاغ شد.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با عنایت به مصوبه هفتصدو شصت و نهمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ 18/4/87 موضوع توسعه و استمرار ارزشیابی كیفی – توصیفی در دوره ابتدایی و با توجه به ضرورت همسو سازی این برنامه با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ساختار آموزشی 3-3-6 ، موارد ذیل باید مورد توجه قرار گیرد:


براساس این گزارش، در بند موارد اجرایی و اداری آمده است:


1- بر اساس مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش ، پوشش برنامه ارزشیابی كیفی – توصیفی برای سال تحصیلی92-91 ،در پایه های اول ، دوم ، سوم و چهارم ابتدایی به صورت صد در صد و در پایه پنجم با توجه به میزان پوشش آن در پایه قبلی( سال تحصیلی 91- 90 ، حداقل 30 در صد ) خواهد بود .


2- كلیه آموزگاران شاغل در پایه های تحصیلی فوق برای تدریس در سال تحصیلی 92-91 ، می بایست یا قبلا دوره آموزشی ضمن خدمت 20 ساعته ارزشیابی كیفی – توصیفی كد 91400715 و10 ساعته تكمیلی كد91400754 را گذرانده باشند و یا اینكه پیش از شروع سال تحصیلی 92-91، این دوره ها را بگذرانند . همچنین كلیه عوامل اجرایی بویژه مدیران و معاونین مدارس ابتدایی نیز ملزم به گذراندن دوره آموزشی ضمن خدمت 20 ساعته فوق می باشند . مراقبت گردد تاآموزگارانی كه در سالهای گذشته دوره های مذكور را طی كرده اند در پایه های تحت پوشش ارزشیابی توصیفی – كیفی سازماندهی شوند.


3- به جهت بررسی ، نظارت و بازدید از روند اجرای آموزش های مذكور ، مقتضی است، ضمن برنامه ریزی مناسب ، لیستی از زمان اجرا ، محل اجرا ، تعداد افراد شركت كننده در هر كلاس و نام مدرس دوره های آموزش ضمن خدمت ارزشیابی كیفی – توصیفی را حداكثر تا مورخ4/5/91 به دفتر آموزش دبستانی ارسال گردد.



4- برای افزایش اعتماد و اعتبار ارزیابی معلمان در خصوص وضعیت تحصیلی – تربیتی دانش آموزان در فرایند سال تحصیلی تاكید می گردد :آموزگاران گرامی ، مجموعه تلاش ها ، فعالیت ها و عملكردهای دانش آموزان خود را در قالب پرسشهای شفاهی ، تكالیف درسی ،آزمون های تكوینی فرایندی ، آزمون های مجموعی و . . . كه انجام می شود را به طور مناسب مستند كرده ، تا در مواقع لازم ، بوی‍‍ژه جهت ثبت در نمون برگ های گزارش تحصیلی – تربیتی و اعلام نتایج از آنها استفاده نمایند


5- ضرورت دارد، مدیران مدارس ابتدایی ، با برگزاری جلسات برای كلیه عوامل انسانی واحد آموزشی ، ضمن تشویق آموزگاران به تقویت مهارتهای حرفه ای و فراهم نمودن افزایش ظرفیت همكاری دیگر عوامل موثر، بویژه با برگزاری جلسات توجیهی با فواصل زمانی مناسب برای والدین دانش آموزان ، بر روند اجرای مطلوب این برنامه در طول سال تحصیلی نیز نظارت داشته باشند .


6- برگزاری جلسه هماهنگی و وحدت رویه برای مدرسان قبل از حضور آنان در دوره های ضمن خدمت در سطح استان و عنایت ویژه معلمان ، نسبت به اهمیت بازخوردها و تفكیك بازخوردهای كلاسی از بازخوردهای خارج از كلاس ، به نحوی كه از كاربرد مقیاس درجه بندی چهارگانه در كلاس برای دانش آموزان به شدت پرهیز شود و در این زمینه می بایست بازخوردهای كلاسی ، به صورت واقعی ، عینی ، ملموس و متمایز كننده ارائه گردد و بازخوردهای كلی و رتبه ای ، جهت درج در نمون برگ های گزارش تحصیلی – تربیتی و كارنامه ، برای انعكاس به اولیا و مسئولین مورد استفاده قرارگیرد .


7- توسعه توانمندی های مهارتی معلمان در استفاده از ابزارهای متعدد با لحاظ اینكه هیچ ابزاری به خودی خود بر دیگر ابزارها برتری نداشته و سفارش به اینكه ، معلمین ضمن رعایت اصول و اركان مهم اجرای ارزشیابی كیفی – توصیفی ، به جریان كامل یادگیری و نگاه عمیق به توانمندیها و عدم غفلت از كاستی ها و ضعف های دانش آموزان توجه داشته و از ابزار زدگی در روند اجرا آموزش و سنجش در كلاس جدا پرهیز نمایند.


8- تلاش برای ایجاد تغییر نگرش معلمان نسبت به ضرورت تحول در روشهای آموزش و سنجش با نگاه عمیق به اهداف ارزشیابی كیفی – توصیفی، به نحوی كه این شیوه از ارزشیابی را ، به عنوان استفاده از ابزارهای پیچیده و پرداختن به كارهای حاشیه ای و پر نوشتاری در ارائه بازخوردها تلقی ننمایند ، بلكه بر اساس اهداف درسی و با استفاده از ابزارهای متنوع ، ضمن شناخت دقیق تر توانمندیها و عملكردهای دانش آموزان ، با ارائه بازخورد های منطقی و رهنمودهای لازم ، زمینه افزایش ظرفیت های یادهی – یادگیری در دانش آموزان را فراهم نمایند

«اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم» 

رواق منظر چشم من آشیانه توست         کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

انجمن تعلیم و تربیتیها 

سه شنبه 3/5/1391 - 5:58 - 0 تشکر 478385

با نام خدا و سلام


این گزارش حاكی است؛ در این بخشنامه به منظور تعمیق و اشاعه فرهنگ ارزشیابی كیفی – توصیفی، انجام فعالیتهای زیر با رعایت قوانین و مقررات ، مورد تاكید و توصیه قرارگرفته است :


1- تاكید به پرهیز از برگزاری آزمون هایی كه توسط موسسات و افراد خارج از حوزه آموزش و پرورش كه اغلب با نگاه تجاری اقدام به برگزاری آن می كنند و مغایر بودن آن با سیاست های كلی آموزش و پرورش


2- انجام مصاحبه های مطبوعاتی با رسانه های جمعی مختلف توسط مسئولان ذیربط


3- تشكیل میز گردهای تخصصی در صدا و سیمای استانی


4- تدوین و نشر بروشورهای علمی و سفارش فراخوان مقالات در این زمینه


5- تشكیل كارگاهها و كلاسهای توجیهی و آموزشی برای اولیای دانش آموزان


6- پیگیری و سفارش چاپ مقالات علمی در نشریه نگاه


7- برگزاری همایش های منطقه ای و استانی با عناوینی چون دستاوردها و پیامدهای ارزشیابی كیفی – توصیفی


8- تمهید مقدمات لازم برای بازدید معلمان و مدیران از تجارب همدیگر در سطح مناطق و استانها و هم اندیشی پیرامون آن


9- تقویت جایگاه كمیته پشتیبانی ارزشیابی كیفی – توصیفی وارسال گزارش اقدامات این كمیته به دفتر آموزش دبستانی


10-انتخاب افراد علاقمند و توانمند ، به عنوان ناظران علمی برنامه ارزشیابی كیفی – توصیفی در سطح مناطق و استان


11-تهیه و تنظیم دفتر مدیریت فرایندهای كلاس، با رعایت ملاكهای ارائه شده ، همانند سال های تحصیلی گذشته


شایان ذكر است ، در خصوص چگونگی شیوه ارزشیابی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی و همچنین تعداد محدودی از دانش آموزانی كه در سال تحصیلی 91-90 ، در پایه پنجم ابتدایی مشمول برنامه ارزشیابی كیفی – توصیفی بودند و در ادامه ، برای سال تحصیلی 92-91، نیز در پایه ششم تحصیلی خواهند نمود ، نیازمند مصوبات از طریق مراجع قانونی بوده ، كه پس از آماده شدن مصوبات در اولین فرصت ابلاغ خواهد شد

«اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم» 

رواق منظر چشم من آشیانه توست         کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

انجمن تعلیم و تربیتیها 

پنج شنبه 5/5/1391 - 6:7 - 0 تشکر 480551

بانام خدا و سلام

مركز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش اعلام كرد :

هفته اول شهریور ؛ زمان بررسی صلاحیت های عمومی داوطلبان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی


زمان مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی داوطلبان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیرشهید رجایی اعلام شد.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ،  مركز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به تغییر شیوه پذیرش و مقارن بودن با ماه مبارك رمضان ، زمان انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی داوطلبان متقاضی تحصیل در  رشته های تحصیلی مورد نیاز آموزش و پرورش درمرحله چند برابر ظرفیت برای دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهیدرجایی به هفته اول شهریور موكول گردید


این مركز افزود: اداره های كل آموزش و پرورش استان های سراسر كشور  و مراكز مجری پذیرش باید بگونه ای برنامه ریزی كنند كه انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی ، حداكثر طی یك هفته صورت پذیرد .

«اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم» 

رواق منظر چشم من آشیانه توست         کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

انجمن تعلیم و تربیتیها 

شنبه 7/5/1391 - 5:36 - 0 تشکر 482596

با نام خدا و سلام

با كسب دو مدال نقره و سه برنز:

كاروان تیم المپیاد فیزیك دانش آموزی صبح امروز به كشور مان بازگشت


صبح امروز كاروان تیم المپیاد فیزیك دانش آموزی كشورمان با كسب دو مدال نقره و سه برنز به تهران بازگشت و در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، ساعی دهقان، معاون  مركز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش با اعلام مطلب فوق افزود: در این دوره از مسابقات كه با حضور دانش آموزان تیم المپیاد فیزیك 81 كشور در استونی برگزار شد، تیم 8 نفره المپیاد فیزیك كشورمان به سرپرستی دكتر اسماعیل پور توانستند دو مدال نقره و سه برنز كسب كند.

ساعی دهقان افزود: رامتین یزدانیان و امیر یوسفی مدال نقره و  مهرداد ملك محمدی، محمد انصاری فرد و سجاد خدادایان مدال برنز را در این دوره از مسابقات از آن خود كردند.

«اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم» 

رواق منظر چشم من آشیانه توست         کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

انجمن تعلیم و تربیتیها 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.