تعلیم و تربیت (بازدید: 10721)
دوشنبه 8/1/1390 - 22:14 -0 تشکر 301892
اتفاقات شنیدنی کلاس

با نام خدا و سلام

این تاپیک برداشتی آزاد از یکی از تاپیکهای موجود در انجمن صندلی داغ است.در این تاپیک از اونایی که تو مدرسه اتفاق جالبی براشون یا برا دوستانشون افتاده میخوام اون را برای بقیه تعریف کنند.

سه شنبه 16/1/1390 - 14:14 - 0 تشکر 304246

با نام خدا و سلام
با تشکر از شما؛متاسفم بابت این اتفاق البته این روزا بنظرم اینجور صحنه هایی تو مدارس پیش نمیاد
خدا رو شکر که بازم این عادت بد رو ترک کردیدن.

سه شنبه 16/1/1390 - 15:54 - 0 تشکر 304299

با سلام
خاطره های مدرسه به اونجا بودنش و دیدنش خوبه که ادم فضا رو درک کنه وگرنه بامزه تریناش بی مزه میشه ولی منم 2تا خاطره میگم
سال دوم دبیرستان سر کلاس فیزیک یه معلم داشتیم که کم تر میشد ازش ایراد گرفت یه بار سر کلاس درس رو که داد یه استراحت کوچیکی داد و بینش کمی باهاش شوخی از این چیزا کردیم و دوباره درس رو شروع کرد هنوز کلاس ساکت نشده بود معلم با صدای بلند و خیلی (کش دار) حین درس دادن گفت ببععععععععد مثل بع بع .... پسرعموی منم یه دفعه ادای معلم رو دراورد درست موقعی که یهو همه ساکت شدن و فقط صدای اون بلند شد معلم ما ما هم که خیلی پر ادعا بود و اولین گافش بود اومد و با لگد از کلاس انداختش بیرون البته بعد خیلی پشیمون بود و همش میخواست دل پسرعموی منو بدست بیاره
خاطره دیگه مال همین امسال یعنی 3 دبیرستانه یه معلم زبان انگلیسی داریم خیلی باحاله یک ساعت و بیست دقیقه صحبتای حاشیه ای میکنه خیلی هم شخصیت طنزی داره و فقط 10 دقیقه درس میده من نمیدونم چه جوری میخوایم کتابو تموش کنیم یه بار که قرار بود یه امتحان مستمر بگیره رفت از 2هفته قبل امتحانش تموم امتحانای دبیرای دیگه رو لغو کرد که بچه باید برا امتحان من بخونن آخر هم اومد سر کلاس و خودش امتحان نگرفت دبرای دیگه هم که موضوع رو فهمیدن یه درگیری لفظی حسابی باهاش داشتن ولی دمش گرم ما این وسط حال کردیم

سه شنبه 16/1/1390 - 17:15 - 0 تشکر 304334

باسلام من روز اول ودوم كه رفتم مدرسه ؛البته قبل از انقلاب زمان سپاه دانش ؛وارد كلاس كه می شدم كفشهامو در اوردم كه اموزگار بهم گفت كفشات را بپوش

باتشكر بحث لذت بخشی خواهد بود .

سه شنبه 16/1/1390 - 17:50 - 0 تشکر 304342

کلاس اول ابتدایی مدادم گم شد هرچی گشتم پیداش نکردم به بغل دستی شک کردم دست چپم را بالا گرفتم و گفتم خانم اجازه فلانی مداد من دزدیده خانم معلم گفت پس اون چی دستت دیدم مداد دست چپم از خجالت سرخ شدم

سه شنبه 16/1/1390 - 20:11 - 0 تشکر 304404

نظرات خوبی بود و خاطرات جالبی ولی بنده 23سال است دبیرم .هر روز ان هزار خاطره دارد .همین امروز درس احکام . محصل کلاس سوم راهنمائی پرسید اگر فیل داخل چاه بیفنده حکم آب چاه چیست؟
موفق باشید

سه شنبه 16/1/1390 - 21:9 - 0 تشکر 304430

یه خاطره خواستم بگم دیدم بد آموزی داره اون خوش آموزیه رو اوردم
یه بار سر کلاس قرآن بودیم بیرون هم داشت بارون می اومد در کللاسو هینطور پنجره رو به حیاط بود و ما هم یه خط در میون بیرون رو نگاه می کردیم
معلم رسید به این آیه " الم یان للذین آمنوا ان تخشع قلوبهم لذکرالله"
همزمان یه رعد و برق از اونا که بهش میگن آسمون قرمبه زد یه لحظه نه تنها من بلکه همه کلاس خشک شد و بیرون رو نگاه کرد
اون درس رو آسمون هم برامون تعریف کرد
موفق باشید

سه شنبه 16/1/1390 - 21:19 - 0 تشکر 304433

با سلام من در سال 1370 کلاس اول دبستان که بودم ، زنگ دوم « زنگ تفریح » که زدند من کیفم را برداشتم و بُدو بُدو رفتم خونه که از همه زود تر برسم خونه ، من هم که مامانم می آمد دنبالم ، من نیز مخالفت می کردم که نیا دنبالم ، سریع رفتم خونه که مامانم به من نرسه ، تا رسیدم خونه مامانم رو دیدم که دارد میاد مدرسه ، گفت : چرا ألآن آمدی گفتم : تعطیل شدم دیگه ، برگشتیم مدرسه دیدم که هنوز زنگ دوم کلاسه .

این خاطره ای بود که همیشه برایم شیرین است و به یادم می ماند .

جلسه مُنتَظِرانِ مَهدي (عج)

سه شنبه 16/1/1390 - 22:7 - 0 تشکر 304452

اتفاق که زیاد برام افتاده موندم کئمش رو بگم

سال دوم دبیرستان یه معلم عربی داشتیم خیلی توپ بود یه چیز میگم یه چیز میشنوید

خلاصه یه روز گفته جلسه بعد امتحان آقا جلسه بعد شد و تمام بچها نخونده بودن هرچی خواهش کردیم امتحان نگیره قبول نکرد

برگه های امتحان تو کیفش بود یکی از دوستان شیطون رفت بیرون بعد اومدش تو گفتش آقا دفتر کارتون دارن

اینم یادش بره که کیفش روببره بیست نفری ریختیم سره کیفش برگه امتحان رو کش رفتیم معلمه اومدش خواست امتحان بگیره که با هزار خواهش و تمنا قبول کرد زنگ آخر بگیره ما هم سریع رفتیم جوابا رو در آوردیم و زنگ آخر امتحان گرفت

جلسه بعد اومد نتایج رو بده شاخ در آورده بود همه نمرشون 17 تا 20 شده بود

خلاصه چیزی نفهمیدش ما هم حالش رو بردیم

سه شنبه 16/1/1390 - 22:19 - 0 تشکر 304461

یه خاطره دیگه هم از یکی از فامیلام بگم شاید بد نباشه
مدیر مدرسه تو یه روستا بود
تاریخش برمی گرده به اون اوایلی که تازه شیر به دانش آموزا می دادن
یه بار یکی از معلما خارج از سهم خودش چنتا شیر برداشت اونم بدون تعارف رفت جلو و گفت: آقای فلانی بیا و این مقدار پول رو بگیر و برو شیر بخر ولی شیر بچه ها رو نبر
واقعا برام جالب بود و جالبترش این بود که فامیلم بود
موفق باشید و باشد و باشیم

سه شنبه 16/1/1390 - 23:35 - 0 تشکر 304489

با نام خدا و سلام
فکرکنم اینجوری پیش بره بتونیم یه کتاب با این مطالب جالب و خوندنی چاپ کنیم.