تبیان، دستیار زندگی
رسول خدا می‌فرمود:«خانه های خود را با تلاوت قرآن نورانی کنید، و مانند قوم یهود و نصاری نباشید که فقط در کنیسه‌ها و کلیساها دعا می‌کنند و خانه ها را رها کرده اند. وقتی تلاوت قرآن در منزل زیاد شود، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه ی قرآنی ویژه دانش آموزان

قرآن

رسول خدا (ص) می‌فرمود: «خانه های خود را با تلاوت قرآن نورانی کنید، و مانند قوم یهود و نصاری نباشید که فقط در کنیسه‌ها و کلیساها دعا می‌کنند و خانه ها را رها کرده اند. وقتی تلاوت قرآن در منزل زیاد شود، اهل خانه از خیر و برکت اش بهره‌مند می شوند و آن خانه برای اهل آسمان می درخشد، همان گونه که ستارگان آسمان برای اهل دنیا می‌درخشد..»

با توجه به پیشرفت تكنولوژی در دنیای امروز، دست های مسلمانان برای تبلیغ قرآن و عترت باز شده و باعث شده تا كار برای ما نیز ساده تر شود.

در این راستا یكی از برنامه های مشترك انجمن دانش آموزی و انجمن قرآن و عترت در تابستان سال 89، برگزاری مسابقه قرآنی برای دانش آموزان عزیز است.  این مسابقه از مبعث حضرت محمد (ص) آغاز و تا آخر شهریور ماه ادامه می یابد.

از اهداف مهم این مسابقه، مانوس كردن شما عزیزان با قرآن كریم است. زیرا در تابستان اوقات فراغت شما بیشتر می باشد و خیلی بهتر می توانید با كلام الهی ارتباط برقرار كنید.

قرآن

معرفی مقدمات مسابقه و قوانین آن:

- هر هفته چهار سوال تستی و یك سوال تشریحی در این بحث قرار داده می شود. سطح سوالات به شکلی است که دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی به راحتی می توانند پاسخگو باشند.

- پاسخ ها باید به ایمیل fastival_quran@yahoo.com ارسال شوند. كسانی كه پاسخ هایشان را ارسال كرده اند حتمًا باید در این بحث اعلام كنند تا در مواقع ضروری ترتیب اثر داده شود.

- هر هفته امتیاز افراد شركت كننده در این بحث اعلام می شود.

- به سه نفر از دانش آموزانی كه بیشترین امتیاز را تا آخر تابستان به دست آورده باشند جوایزی از سوی انجمن های تخصصی تبیان اهدا خواهد شد.

*شایان ذكر است با توجه به استقبال دانش آموزان عزیز ، جوایز مسابقه افزایش خواهد یافت*

در پایان از همكاری مدیران محترم انجمن های:

دانش آموزی، قرآن و عترت، و انجمن طنز و سرگرمی تشكر می كنیم.

بخش امور کاربران سایت تبیان