تبیان، دستیار زندگی
سایت تبیان در راستای ارائه خدمات ویژه به کاربران، در اسفند ماه سال گذشته با «خبر داغ تبیان چیه؟» مطرح شد که علاقه مندان زیادی در این مسابقه شرکت کردند که از بین آنها یک نفر به قید قرعه برنده این مسابقه گردید با وی گفتگو کوتاهی انجام داده ایم که در زیر....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنده قرعه کشی ویژه سایت تبیان

به مناسبت آغازین روز امامت حضرت مهدی(عج) و میلاد پر برکت پیامبر اکرم (ص) و میلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع)

مصاحبه با برنده قرعه کشی ویژه سایت تبیان

سایت تبیان در راستای ارائه خدمات ویژه به کاربران، در اسفند ماه سال گذشته با «خبر داغ تبیان چیه؟» مطرح شد که علاقه مندان زیادی در این مسابقه شرکت کردند که از بین آنها یک نفر به قید قرعه برنده این مسابقه گردید با وی گفتگو کوتاهی انجام داده ایم که در زیر می خوانید:

تبیان: خودتان معرفی بفرمایید؟

محمدجواد دماوندی 25 ساله کاردانی الکترونیک ساکن تهران

تبیان: کی و چگونه با تبیان آشنا شدید؟

از سال 84 و از طریق یکی از دوستانم با سایت تبیان آشنا شدم.

مصاحبه با برنده قرعه کشی ویژه سایت تبیان

تبیان: در چه مسابقه ای شرکت کرده و برنده شدید؟

در مسابقه ویژه و پاسخ به سؤالات و جمع آوری امتیازات که من 35 بار شرکت کردم و هر بار 100 امتیاز گرفتم که جمعاً 3500 امتیاز کسب کردم و برنده یک دستگاه لپ تاپ مدل HP Pavilino/dv5-1040 شدم.

تبیان: چنانچه نظر و پیشنهاد و انتقادی در رابطه با سایت تبیان دارید بفرمایید؟

اول انتقادی که ندارم سایت تبیان واقعاً از لحاظ فرهنگی سیاسی مذهبی و حتی سایر بخشها تلاش زیادی کرده با محتوای بسیار عالی به کاربران خدمات ارائه می دهد و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جنبش نرم افزاری و تهاجم فرهنگی که از سوی غرب صورت گرفته تبیان توانسته بسیار موفق عمل کند و جوانان زیادی از جمله خود من علاقه مند به فعالیتهای سایت و خدمات آن هستند.

در پایان از زحمات کلیه کارکنان موسسه تبیان که با عشق و علاقه به کاربران توجه ویژه دارند تشکر می کنم و برای همه آرزوی موفقیت دارم.

روابط عمومی موسسه تبیان