به نام خدایی که همین نزدیکی هاست
سلام
من در
مورد رفتن کاربران به این مسابقه نطری ندارم، چون دیگه جذابیت قدیم رو نداره، و کاربران تبیان هم خیلی با ارزش تر از یه مسابقه هستن، به نظر من اگر قراره تسهیلاتی برای کاربران در نظر گرفته بشه باید جوری باشه که تمام کاربران تبیان رو شامل بشه نه فقط 101 نفر اونم کاربران تهرانی فقط!
در مورد مطلبی که خانم تیردراپ فرمودن، هزینه زیاد برای مسابقه های تلویزیونی، تو ایام نمایشگاه قرآن یکی از مسئولان تبیان فرمودن فقط برای ساخت غرفه دو طبقه تبیان 15 میلیون هزینه کردن، و اجازه اون فضا 5 میلیون تومان هزینه کردن، یا همایش هایی که تبیان برگزار میکنه هزینه هاش میلیونی هست، یا دیگر فعالیت های تبیان که منحصر به کاربران انجمن نمیشه، یکی دیگر از مدیران بخش های دیگر تبیان هم از هزینه هایی میلیونی تبیان میگفتن!
فکر نکنم در قبال اون هزینه هایی که تبیان میکنه 10 میلیون تومان پول زیادی باشه!
ایجاد این بحث هم در انجمن شاید کار اشتباهی باشه چون به انجمن ها مربوط نمیشه به نظرم این بحث و بیشتر مورد خطالب این بحث مسئولین قسمت های دیگر تبیان هست، و مسئولین انجمن هم نمیتونن پاسخگویه کاربران در رابطه با این موضوع باشن، پس باید راهی رو پیدا کرد که مسئولین مخاطب بیان و پاسخ بدن و نه اینکه کاربران باهم بحث کنن و وعده بهم بدن، چون این وعده ها تا تائید نشه اجرایی نمیشه!
پس به قولی الکی به شکم خودمون صابون نزنیم و محیط انجمن رو به چالش نکشیم چون تا اینجا نشون داده تجربه، بجز مدیر بخش فنی، هیچ مسئول دیگری با شناسه کاربری حقوقی نیومدن و به سوالات کاربران پاسخ بدن.
به هر دلیلی مسئولان تبیان نمیان در مباحثه ها با کاربران شرکت کنند، پس این همه که داریم خودمون رو اذیت میکنیم بی فایده هست!
فکر کنم این بحث از جایی شروع شد که تبیان بین کاربرانش تبعیض قائل شد، و همه این رو از چشم انجمن دیدن، درصورتی که بعضی از اون کاربران در انجمن فعالیت نمیکردن، پس نشون میده گلچین شده انجمن نبودن اون کاربران و معیار دیگری برای انتخابشون بوده، و اینکه انجمن رو مقصر بدونیم یکمی بی انصافی هست، یا اینکه پاسخ سوالاتمون رو از مسئولین انجمن بخواهیم.
چون انجمن بیشترین تعامل رو با کاربران داره همه میان اینجا حرف هاشون رو میزنن، ولی چه خوب بود مسئولین هم میومدن و در جوی صمیمانه به تعامل با کاربران میپرداختن تا اینطوری راحتر و سریعتر به هدف خودشون برسن.
یادمه شعار تبیان این بود که، سرمایه ما کاربرانمون هست.
ناراحتی در این موضوع بی فایده هست، بهتر هست فراموش کنیم و عین قدیم به فعالیت خودمون ادامه بدیم.
التماس دعا