ندیدم از اون کارت تبریک ها، ولی جدی اگه به جای این تراکت ها و پوستر های تبلیغاتی که میندازن تو خونه ها نوع موزیکال، مثل همون کارت تبریک هایی که شما میگین بندازن (حداقل برای محله های خاص) خیلی جلب توجه میکنه و نوعی بازاریابی چریکی تلقی میشه. انقدر زود رد نکنین ایده ها رو!! یه خورده پرورششون بدین :))
قطعا تلویزیون از لحاظ وسعت مخاطبین بهترینه، ولی موقعی که میخوایم در مورد بودجه بندی تبلیغات تصمیم بگیریم با توجه به هزینه های فوق العاده بالا شاید بدترین گزینه در نظر گرفته بشه. آگهی تلویزونی اگه به اندازه کافی تکرار نشه و یا مدت زمانش کوتاه باشه خیلی موثر نیست ، اگه مدت زمان و فرکانس پخش رو هم ببریم بالا که هزینه میره روی خط ماه!! توی یک سری حوزه ها هم مثل شرکت های ساختمانی ،تبلیغات تلویزیونی خیلی روی جذب مشتری تأثیر نداره و تبلیغات روزنامه ای و یا محیطی میتونه اثر بخش تر باشه.
مثل این کارت تبریک های موزیکال ؟ موردش رو داشتیم .. ایده شما پذیرفته نیست :)
البته خیلی پر خرجه .
تو ایران خیلی کاتالوگ و مجله های تبلیغاتی کاربرد نداره ؟ درست می گم ؟ فکر می کنم کماکان بهترین مجرای تبلیغاتی تو ایران تلویزیونه . درسته ؟
[quote=Histogram;829323;681938][quote=ترنم زندگی;892456;680223][quote=Histogram;829323;680075]هیچ بعید نیست به زودی آگهی های موزیکال هم بیاد !
چهارتا بحث :
اولا که دیگه بعد از این نظرات شما پذیرفته نیست به شرطی که مطلب تولیدی داشته باشید .آیکون دیکتاتوری نرم یا سخت :)
دوم : از این به بعد از روش برین استورمینگ استفاده می کنیم . پس هیچ آدابی و ترتیبی نجوی و الخ
سوم : واقعا ندیدید از این موزیکال ها ؟
چهارم و یه کم علمی : ایده تون خیلی جالب بود و مقایسه ای که داشتید با تراکت های خیابون پر کن !! برای موارد تخصصی به احتمال زیاد می شه به کار گرفت مثل کاتالوگ های تخصصی !!
اما در مورد کالاهای عمومی ! منظور من این بود که کلا مردم ایران خیلی نوشتاری و خوانشی (عجب لغتی شد!!) نیستند . البته در مقایسه باکشور های دیگه !! برای همین شاید برا شرکت های بزرگ تلویزیون به خاطر مخاطب خیلی زیادی که داره اثربخش تر باشه.
راجع به تبلیغات هم اگه وارد هستید بیشتر بفرمایید خوبه ! روش ها چریکی و ...