• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن کارآفرینی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
کارآفرینی (بازدید: 3048)
يکشنبه 14/7/1392 - 3:26 -0 تشکر 661851
صد نکته تبلیغات



امیدوارم از این مطلب استفاده ی لازم رو ببرین 

نظر فراموش نشه لطفا.

يکشنبه 14/7/1392 - 3:30 - 0 تشکر 661862

51.                مردم اطلاعات را گزینش گرانه دریافت میکنند و تنها آن چیزی را می بینند که میخواهند ببینند،  نه آن چیزی را که به آنها گفته میشود .

52.                مردم بطور غریزی راه حل های میان بر را برای ارزیابی و انتخاب رضایت  خود انتخاب  می کنند  و نه را حل های بهینه را .

53.                مشتریان به ندرت تصمیمات عقلانی یا غیر عقلانی میگیرند آنها فقط تصمیمی را میگیرند  که دلیلی داشته باشد .

54.                در اساس ، جذابیت تبلیغ میتواند عقلانی و مبتنی بر دلیل برای ایجاد برتری برند باشد و یا احساسی که مبتنی بر احساسات یا عواطف است.

55.                رویکرد تبلیغات استراتژیک  کلا - از دو حالت بوجود می آید ، رویکردی که اساسا در درجه استفاده از دلیل و یا عواطف با همدیگر متفاوتند.

يکشنبه 14/7/1392 - 3:30 - 0 تشکر 661863

56.                رویکرد عاطفی تبلیغات مزیت های قوی تری را برای مشتریان در بر دارد . هر نوع تبلیغی که روی ویژگی های کالا که روی منابع عاطفی مشتریان توجه دارد ، تمرکز کند دارای اثر عمیق تر از تبلیغی است که روی جاذبه های محصول تاکید دارد.

57.                ایده بزرگ ، نظیر آهن ربا عمل میکند  و همه توجه مشتریان را جلب میکند .همکاری و مشارکت آنان را هم با تبلیغات و هم با برند بر میانگیزد.

58.                یک ایده بزرگ ، خاطرات برند را در ذهن مشتریان بطور جذاب و امید بخشی زنده میکند . وقتی مشتریان تصویر آرزوهای خود را میبینند انگار که ائینه جادویی را میبینند .

59.                موفقیت هر تبلیغی در اثر بخشی آن در متقاعد کردن مشتریان است نه در خلاقیت - خلاقیت در تبلیغات  تنها مفهوم و معناست  نه پایان کار - با خلاقیت تنها تبلیغات میتواند بهتر عمل کند.

60.                خلق تبلیغات اثر بخش اغلب نیازمند تفکر درباره جالب ترین چیز برای گفتن به مشتری و سپس گفتن آن به جالب ترین روش است.

يکشنبه 14/7/1392 - 3:30 - 0 تشکر 661864

61.                تبلیغاتی که اثر بخشی دارد ، همیشه آثار با اهمیت  و پایداری را برجای میگذارد .

62.                اگر خلق تبلیغات یک وظیفه کیفی تبلیغات است ، بنابراین بردن تبلیغات به خانه ی مردم  به صورت قابل روئیت و شهود  وظیفه کیفی تبلیغات است.

63.                مهمترین وظیفه فرایند برنامه ریزی رسانه ، رساندن تبلیغات به مخاطبان هدف به روشی  قابل روئیت ،  موثر و با هزینه بهینه است.

64.                اگر آگهی دادن در باره برند بسیار حیاتی ایست، لذا هدف رسانه باید توزیع هرچه بهتر  اطلاعات درباره کشش باشد .  اگر متقاعد سازی برای برند هدف است  در آن صورت باید روی تکرار عرضه و تبلیغ تمرکز  شود.

65.                این یک اصل است که هدف هر برنامه رسانه ای ، دستیابی به ترکیب بهینه ای از کشش و تکرار با هزینه ای اثر بخش  و روش شهود قابل و مقبول ، بابودجه اختصاص یافته است .

يکشنبه 14/7/1392 - 3:31 - 0 تشکر 661865

66.                بهینه سازی ، کشش و تکرار ،مستلزم مقدار مناسب و مطلوبی از اثر بخشی  تبلیغات است .

67.                کسب اثر مقدار تبلیغات به تنهایی -لازمه اثر - همبستگی بین افشاگری تبلیغات درباره برند (سهم از صدا ) و سهم از بازار است  گرچه قدرت متقاعد سازی تبلیغات میتواند تعادل را بسوی بهتر و یا بدتر شدن بهم بزند.

68.                بهینه سازی سهم از صدا و سهم بازار ، مستلزم مقدار عددی اثر بخشی تبلیغات است.

69.                تنوع رسانه ها  به برنامه ریزان این امکان را داده است  که مخاطبان هدف را  با هزینه هدف بخش به دست آورند  ولی این امکان موجب شده است  که امکان دسترسی به توده های و سیع  گران تر باشد.

70.                تنوع رسانه ها - امکان فهم عادات رسانه  از مخاطبان هدف را به همان میزان فهم عادات خرید مشتریان با اهمیت کرده است .

يکشنبه 14/7/1392 - 3:31 - 0 تشکر 661866

71.                خرید و تقاضای مشتاقانه  از تبلیغات درون مغازه ، ترویج بخش مهمی از برنامه تبلیغی برای برند است که ایجاد میشود.

72.                بازاریابی مستقیم همانند یک ابزار ایجاد رابطه  با مشتری و وفاداری برند برای فروش مستقیم - ایفای نقش میکند.

73.                توانایی بازاریابی مستقیم  در مشتریان هدف و برگزیده ، تا سطح فردی ،میتواند مثل ترویج - اختصاصی و برنامه های وفاداری برای بخش های خاص، مثل گروه برگزیده عمل میکند.

74.                موفقیت بازاریابی الکترونیکی  به مفدار زیادی تابع انطباق - متقاعد سازی و تجربیات فروش مجازی با تجربیات خرید فیزیکی است.

75.                اینترنت بعنوان وسیله  تعامل بسیار شبیه به ظهور رسانه های بزرگ و بهتر از آنها در تبلیغات است .

يکشنبه 14/7/1392 - 3:31 - 0 تشکر 661867

76.                رویکرد تبلیغات برند، در اینترنت ممکن است نقش حمایت از رسانه در زمان آینده  را به بهترین وجهی بازی کند.

77.                برای برند های جهانی ، حفظ سطوح استاندارد  و پایداری ارزشهای اصلی برند  و تعریف آن در کشور های مختلف بسیار دشوار است  . هر چیز دیگری مثل تبلیغات باید مطالعه شود و با مسائل محلی تطبیق داده شود .

78.                قبل از ورود کالا یا تبلیغی از کشوری به کشور دیگر ، همه نوع  مفروضات فرهنگ انتقالی از طریق تحقیقات مصرف کننده باید مورد آزمون قرارگیرد.

79.                پول زیادی در تبلیغات صرف میشود  لذا هدایت تحقیقات تبلیغی  به سمت ردیابی کالایی و اثر بخشی آن بسیار مهم است.

80.                تحقیقات تبلیغی با تحقیق مشتریان متفاوت است، چراکه اولی فقط روی آزمون  و اندازه گیری تعامل تبلیغات و اثر بخشی آن روی  مخاطبین  هدف است .

يکشنبه 14/7/1392 - 3:32 - 0 تشکر 661868

81.                هم در تحقیقات مصرف کننده  و هم تحقیقات تبلیغات،  نتایج تحقیقات اغلب فقط علائم و نشانه هاست  نه حقایق جهانی.

82.                تبلیغات و برند سازی بیشتر یک سرمایه گذاری برای فروش آینده است  - در مقابل - پیشبرد فروش مستقیم  و فوری ترین اثر را در فروش دارد.

83.                بازاریابان اغلب وسوسه میشوند  که از پیشبرد فروش به عنوان  یک راه میانه برای حداکثر سازی فروش  فوری استفاده کنند  ولی پیشبرد فروش - فروش را در کوتاه مدت تحریک میکند . در بلند مدت  اینها وفاداری مشتریان را از بین میبرند.

84.                استفاده بسیار طولانی  و مکرر از بیشبرد فروش  بعنوان جایگزینی برای تبلیغات برند  ، اثر زیان آوری در سود بلند مدت  و ماندگاری برند خواهد داشت.

85.                بازاریابان اغلب از پیشبرد  تجاری برای جذب  برند در درون مغازه همراه با تبلیغات و پیشبرد فروش برای کشیدن مشتریان به داخل مغازه استفاده میکنند.

يکشنبه 14/7/1392 - 3:32 - 0 تشکر 661869

86.                اگر در سبک پیشبرد فروش ، احقاق حقوق مشتری اعمال شود تبلیغات برند و پیشبرد فروش ، جدا نخواهد بود ، تعریف و ارزشهای برند  حفظ خواهد شد . پس پیشبرد فروش میتواند به تقویت تصویر برند  و وفاداری آن منجر شود .

87.                تلاش بازاریابی - خلق ترکیب بهینه ای  از جذب و دفع برای حداکثر سازی فروش به طور مستمر  و تا حد ممکن است.

88.                دنیای واقعی آژانس های تبلیغاتی،  پر زرق و برق و جذاب نیست بلکه کاری بسیار سخت و طاقت فرسا با محدودیت زمانی است.

89.                متفاوت بودن فعالیت ساختار یافته و برنامه ریزی شده  به نظر نمیرسد با فرایند خلاق انسانی که آژانس های تبلیغاتی را بصورت  دنیایی پر از استرس  و هیجان میسازد سازگار باشد.

90.                ایده های خلاق  ، محصولات نهایی آژانس های تبلیغاتی است  که آژانس ها آن را وارد بازار کرده و میفروشند . آنچه که واقعا یک آژانس را نسبت به دیگری برتر و متمایز میکند کیفیت ایده خلاق است.

يکشنبه 14/7/1392 - 3:32 - 0 تشکر 661870

91.                انتظار است که آژانس های تبلیغاتی  نیز همانند کارخانه  در تبلیغات محصولی داشته باشند - ایده ها و تبلیغات استاندارد - سازنده  اجزای اصلی سلسله تفکرات است .

92.                آژانس ها خود را از یک خوشه  به آژانس های تبلیغاتی مستعد  و یک سازمان خلاق و مستعد تغییر میدهند.

93.                استراتژی آژانس و نه افراد سرچشمه خلاقیت آژانس را  تشکیل میدهند.

94.                خلاصه سازی ، حیاتی ترین فرایند کار یک آژانس است.خلاصه ها ، آژانس را به سوب برنامه فراتکمیلی برای تبلیغات و خلاقیت هدایت میکند.

95.                خلاصه مصرف کنندگان خلاصه تبلیغات نیست  - خلاصه مصرف کنندگان از رویکرد  بازاریابی حاصل میشود - لازم است که به شکل برابر  به رویکرد مشتریان تبدیل شود.

يکشنبه 14/7/1392 - 3:33 - 0 تشکر 661871

96.                برنامه ریزی تبلیغات و اجرای آن باید روی برند  و یا مشتریان هدف  تمرکز کند  نه مشتریان عام.

97.                ایده فروش تبلیغات به مشتری نیست  بلکه وادار ساختن آنها به خرید تبلیغات است  چرا که تبلیغات  مشتریان را متقاعد میکند.

98.                بازاریابان و مبلغان باید نسبت به آنچه که به مشتریان صدمه میزنند حساس باشند - آنها نمیتوانند پیشنهاد هایی بدهند  که سود مشتریان را از بین ببرد.

99.                خود منظم سازی بازاریابان  و مبلغان بهترین روش مراقبت از سود مشتری است .

100.           همه تلاش های کنترل تبلیغات چه خود تنظیمی و چه مکانیزم  مردمی از طریق اصولی که در فرهنگ ها و جوامع پذیرفته شده است هدایت میشود .

http://www.pishehvar.com/N_560.aspx

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.