• مشکی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن نصف جهان > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
نصف جهان (بازدید: 14351)
يکشنبه 9/4/1392 - 22:0 -0 تشکر 616417
تصاویر و گزارشات گردهمایی باغ گلها اصفهان - 1392/9/4

دوستان گرامی برای اینکه یه تاپیک منسجم و منظم واسه تصاویر، گزارشات و نتایج گردهمایی امروز داشته باشیم ازتون خواهش میکنم داخل این تاپیک مواردتون رو قرار بدین.

اولیش رو هم خودم بگم!

سلام سلام

منم اومدم
البته طبق قولی که به صاحبدل عزیز دادم
طبق قرار ساعت5 عصر دوستان روبروی باغ گلها جمع شدند و بعد از نیم ساعت معطلی برا تکمیل شدن دوستان و بازگشت جانشین انجمن و جناب اقای امیدیان که رفته بودند برا جمع بستنی بگیرن(سوز به دل اونایی که نیومدن) به سمت ورودی باغ حرکت کردیم نگهبان تا مارو دید گفت از کجایید صبر کنین ببینم بلیطتون کوو جلوی راه مارو گرفت که یه موقع بدون بلیط وارد نشیم (انگار یارو دزد گرفته بود ههه)
بلیط توسط کوثر عزیز تهیه شد و داخل شدیم
بستنی هایی که بین بچه ها توزیع شده بود رو صبر کردیم اول دوستان نوش جان کنن و بعد راهی شدیم دور برکه داخل باغ

کناره  برکه یه الاچیق بود که دوستا زیر اون جمع شدن و خودشونو معرفی کردن

اقای رضایی وبلاگ نویس تبیان یا همون تبلاگ نویس(رضایی73)

اقای امیدیان به قول خودشون مثلا لیسانسه(امیدیان)

اقای رضایی جانشین انجمن و اقتصاد دان اصفهان(سبحان 127)

خانوم صاحبدل عزیز مهندس آی تی

زیبا 67 همیشه آشنای تبیان و دوستان محترمشون

خودم گل رز سیاه انجمن لیسانسه زبان همراه دوست دانشگاهیم

شهراشبو شبکه و زیبده انجمن

سیسیلی تازه کنکور داده ( بچم فشار کنکور روش زیاد بود یادش نبود دیروز کنکور داده بود هه)

خانوم اچ دی ام 313ادرکنی بانوی خانه دار تبیانی فعال در شبکه (به قول کوثر عزیز مامان تبیان)

دختر خاله خانوم صاحبدل که همیشه من یادم میره ایدیشونو(عاقا ببخشید خو)(خانوم صاحبدل کمک)

هانیه انصاری ایشونم تازه کنکور داده (بنده خدا یه کولی انداخته بود از دست من به عذاب بود از بس کولیشو کشیدم)

پردیس عزیز که اشتباهیی گفتن کنکوریه بنده خدا

یاس کبود عزیز از سفر برگشته

و گل سرسبد خانوم آهکی یا همون کوثر عزیز(پاچه خواری رو داشتید؟؟؟خخخخ)

بعد از معارفه و تعارف شیرینی تولد زیبا 67 عزیز(که من فکر میکردم اخر از بس گفتن اقای رضایی جانشین انجمن دست به خرج شدند نگو مال یه بنده خدای دیگه بوده هه) صاحبدل عزیز یه کم دعوامون کردن که چرا غیر فعال شده انجمن اصفهان که خب به جا هم بود و تذکراتی دادن و جایزه گذاشتن که هرکی گزارش داد جایزشو خودشون میدن(من به هوا جایزه اومدم وگرنه اصفهانی به این هانی هانیا که جایی پیداش نمیشه خخخ) بعد از صحبتای صاحبدل عزیز راهی شدیم به سمت دیگر باغ  و اونجا عکس گروهی گرفته شد و تصمیم بر این شد دوستان خودشون از باغ دیدن کنن چون باغ بزرگه و ممکنه گروه  از هم جدا بشن

با جمعی از بچه ها راهی شدیم و رسیدیم به محل باغ ژاپنی که متاسفانه یادم رفت عکس بگیرم  بعد اون توی مسیر به محل کاکتوسا رسیدیم که چندتا عکس از اونجا گرفتم که خب جالب نشد

این فکر کنم یا آلوئه ورا از خانواده اونه یا این از خانواده آلوئه ورا یا اصی خود آلوئه وراست قد کشیده

(آلوئه ورا داریم اینقد قدبلند نیس خو فقط تپله و بزرگ)

با این یاد کارتن لوک خوش شانس افتادم

اینم یه تصویر نسبتا هنری

پشت محل کاکتوسا یه سری گل مروارید و قرنفل کاشته بودن که نسبت به قرنفلایی که من دیده بودم بزرگتر بود(گلای زرشکی و صورتی  پررنگ قرنفل هستند و اون ریه های خوشه ای مروارید)

اینم مابقی تصاویری که از باغ گل ها در مسیر برگشت به سمت در خروجی گرفته شد

این عکس رو خیلی دوست دارم

خدایا آنان که ادعای عاشقی تو را دارند بیاموز که بزرگ ترین گناه شکستن دل آدمیان است
دوشنبه 10/4/1392 - 17:41 - 0 تشکر 616641

سلاااااااااااااااااام

خیلی خیلی خیلی گردهمایی خوبی بود. افراد جدیدی بودن که از دیدنشون خوشحال شدیم.

اولا به همه شون خوشامد میگم. ایشالا روزهای خوبی توی این انجمن داشته باشن.Flower1

خب منم تا ساعت چهار و نیم نشسته بودم پای نت که یهو یادم اومد چه مسافت درازی باید طی کنیم و برای همین به سرعت راه افتادم Th Running1

و با دو تا تاکسی پر شتاب خودمو رسوندم به سر قرار! که اونجا دیدم به به! این همه لشکر آمده 4

خلاصه اونجا آقای امیدیان رو دیدم که خیلی از دیدنش خوشحال شدم و امیدوارم گردهمایی های بعدی هم بتونه بیاد.

همینطور هم فامیلی خودم حسین آقای رضایی که از دیدن مجدد ایشون هم خیلی خوشحال شدم. ایشون هم سال دیگه کنکور دارن از امسال براشون دعا کنین تا شریف قبول بشن4
بعد هم رفتیم داخل و همه یه همچین ژستی داشتنAks

دقیقا همه دوربینا رو درآورده بودن عکس میگرفتن غیر از من که خب منم دوربین نداشتم 4

و اما چنتا نکته در مورد گردهمایی دیروز:

1- من براتون بستنی گرفتم!4

2- من بهتون شیرینی دادم!4
3- اینکه خانوم یاس کبود نمیدونستن من همون رسول رضایی شبکه هستم خیلی برام جالب و عجیب بود.13

دوشنبه 10/4/1392 - 18:17 - 0 تشکر 616651

سلام خدمت خانم مدیر و هم چنین دوستان و اعضای انجمن

اول از همه قبل از نوشتن گزارشِ گردهمایی وظیفه ی خودم دونستم از خانم آهکی مدیر

انجمن نصف جهان بابت قرار دادن این گردهمایی  وهمچنین گردهمایی های قبل  خیلی تشکر

کنم،دستتون درد نکنه، زحمت کشیدین. بازدید از باغ گلها خیلی عالی بود، از معاون انجمن

وهمهی کسانی که زحمت می کشند و ترتیب برگزاری این گردهماییا رو میدند هم  تشکر

انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.