با نام خدا و سلام
در سالهای اخیر در مقطع ابتدایی طرحی به نام ارزشیابی کیفی مطرح است.
ارزشیابی توصیفی(کیفی)چیست؟
درباره آن چه می دانید؟
مزایا و معایب اجرای این طرح چیست؟
« در ادامه بحث اطلاعاتی درباره این طرح ارائه می شود .»
«اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم»
رواق منظر چشم من آشیانه توست کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست
انجمن تعلیم و تربیتیها
کل آیتم ها 15
همین حالا هم بچه ها به درس اهمیتی نمی دهند
با نامخدا و سلامدوست عزیز خوش امدین من هم تا قسمتی با حرف شما موافقم که بچه ها به درس اهمیت نمیدن ولی این را نمیتونم با این صراحت بگم
با نام خدا و سلامدر ادامه بحث ارزشیابی توصیفی :در ارزشیابی توصیفی نمره بیست ارزش وموفقیت نیست بلکه کیفیت یادگیری و نحوه بکار گیری آموخته ها در اجتماع موفقیتهمسابقه ای برای رسیدن به نمره 20 وجود نداره و کودکان نباید با کنار زدن دیگران خودشون به هدف برسن بلکه همه باهم به اهداف آموزش می رسننیمه خالی لیوان دیده نمیشه بلکه در این نوع ارزشیابی به نیمه پر لیوان خیلی خیلی بیشتر توجه میشه هر کودک با توجه به استعدادهاش با خودش مقایسه میشه نه با دیگران و ......
سلام من در اول دوم وسوم ابتدایی ارزشیابی توصیفی را تجربه کردم.من ترجیح می دم که یک نمره از 20 ببرم .به نظر من رقابت باعث پیشرفت می شه .
کارگردان همیشه سخت ترین نقشهارا به بهترین بازیگر ها می د هد .
با نام خدا و سلامبا توجه به پاسخهای ارائه شده در ادامه بحث یه سری مطالب دارم که برای دوستان میگذارم امیدوارم مفید واقع بشه پس:با نام او و به یاریشحضرت علی ( ع) :اوضع العلم ما وقف علی اللسان و ارفعه فی الجوارح و الاركانپایین ترین درجه علم دانشی است كه بر روی زبان متوقف شود و بالاترین آن دانشی است كه در جوارح و اركان انسان ظاهر گردد.ما می خواهیم آن كسی كه از آموزش و پرورش خارج می شود از لحاظ خصوصیات فكری، خلّاق پرسشگر، اهل تفكر، نوآوری، مایل به ورود در میدان های بسیار وسیع نادانستنی های بشر، برای كشف دانستنی ها و افكندن نور علم به وادی مجهولات و صاحب فكر باشد.(مقام معظم رهبری)