• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن کامپیوتر > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
کامپیوتر (بازدید: 16696)
سه شنبه 25/3/1389 - 21:18 -0 تشکر 205699
اخبار دنیای كامپیوتر

با سلام خدمت دوستان و عزیزان فعال این انجمن

این تاپیك رو ایجاد میكنم تا اخبار كامپیوتر زیاد از همه فاصله نگیرن و قاطی نشه مباحث با یكدیگر

پس از همه ی دوستان دعوت میكنم اگه مطلبی كه صرفا جنبه ی خبری داشته باشه رو در این تاپیك ثبت كنند 

 

پیشاپیش از همكاری شما عزیزان ممنونم 

با تشكر

 

موفق باشید.

هرگز اين چهار چيز را در زندگيت نشكن

.......................اعتماد ، قول ، رابطه و قلب ؛

.....................................يرا اينها وقتي مي شكنند صدا ندارند ، اما درد بسياري دارند ...

...چارلز ديكنز ...
سه شنبه 1/4/1389 - 16:12 - 0 تشکر 206737

 انتقاد كارشناسان از امنیت سیستم‌های تصدیق هویت بانكی

به نقل از زددی نت، در جریان این حملات بوت نت، اطلاعات لاگین یا ورود كاربران به حساب هایشان به سرقت می رود. این سیستم برای سوءاستفاده از كلیه پلاتفورم های تجاری و مالی و اعتباری مورد استفاده قرار می گیرد.
كارشناسان امنیتی ترندمیكرو می گویند كه این حملات در حد فاصل آوریل تا می 2007 موجب سوءاستفاده از حساب های كاربری هزاران مشتری بانك های Dexia،‌ KBCو Argenta شده است.
هكرها با استفاده از این روش كلمات عبور مورد استفاده در پلاتفورم های تجاری آنلاین را دزدیده و حتی آنها را به فروش می رسانند. سوءاستفاده در جریان معاملات سهام از جمله دیگر مواردی است كه مورد توجه هكرها قرار دارد.
ترندمیكرو معتقد است ضعف سیستم های شناسایی و تصدیق هویت كاربران در بسیاری از سایت های تجارت الكترونیك و بانكی عامل اصلی وقوع این مشكل است و لذا بانك ها و سایت های یاد شده باید برای تامین امنیت مشتریانشان بیشتر تلاش كنند.

سه شنبه 1/4/1389 - 16:12 - 0 تشکر 206738

 خرده‌فروشان الكترونیك از رونق بازار خبر دادند

به نقل از وی تری، آغاز رقابت های جام جهانی موجب شده كه اقبال به سایت های ورزشی هم بیشتر شود و میزان خرید از سایت های تجارت الكترونیك به رشدی بی سابقه در دو سال اخیر برسد.
علاوه بر این، گرم شدن غیرقابل تحمل آب و هوا در بسیاری از نقاط جهان هم باعث شده بسیاری از مردم ترجیح دهند به جای خارج شدن از خانه برای خرید، از رایانه برای انتخاب و خرید اقلام مورد نظر استفاده كنند.
خریداران ،نلاین تنها در ماه می در انگلستان 4.5 میلیارد پوند هزینه كرده اند كه این رقم به ازای پرداخت 73 پوند پول توسط هر نفر برای انجام خرید های الكترونیك است.
كارشناسان Capgemini می گویند خرید الكترونیك در دو سال گذشته رشد خوبی داشته و پیش بینی می شود این روند كماكان ادامه داشته باشد.
یكی از پرطرفدارترین اقلام برای خرید الكترونیك در ماه می تلویزیون های تخت بوده كه میزان خرید آن 13 درصد رشد داشته است.

سه شنبه 1/4/1389 - 16:13 - 0 تشکر 206739

 ایسر به دنبال جایگاه بزرگترین تولیدكننده رایانه‌های شخصی

به نقل از وال‌استریت‌ژورنال، شركت ایسر پیش‌بینی كرده است كه برخلاف اثرات ناشی از بحران اقتصادی اروپا و افزایش دستمزد كارمندان در كشور چین، تا پایان سال 2010 میلادی به این هدف خواهد رسید.
این شركت اعلام كرده است كه درآمد آن در سه ماهه سوم سال جاری میلادی نسبت به فصل دوم 10 تا 15 درصد افزایش می‌یابد. ایسر در فصل نخست سال جاری میلادی 1/162 میلیارد دلار تایوان(5 میلیارد دلار آمریكا) درآمد كسب كرد.
"جی.تی. وانگ " مدیرعامل ایسر توضیح داد: سرعت پیشرفت ما در بازارهای جهانی بسیار بیشتر از رقبا است. ما یكی از معدود شركت‌هایی هستیم كه می‌توانیم به صورت كامل به نیاز بازار پاسخ دهیم و خود را برای مقابله با هر شرایطی آماده كنیم.
این شركت ادعا می‌كند كه حتی در صورت افزایش قیمت مواد اولیه رایانه شخصی، كاهش درخواست بازار جهانی و ادامه یافته بحران اقتصادی اروپا، باز هم می‌تواند تا پایان امسال به بزرگترین تولیدكننده رایانه‌های شخصی در جهان تبدیل شود.

سه شنبه 1/4/1389 - 16:13 - 0 تشکر 206741

به نقل از پی سی ورلد، این نسخه از مسنجر برای عرضه در فروشگاه اینترنتی اپل عرضه شده تا كاربران مك و دیگر محصولات اپل بتوانند از آن استفاده كنند.
به گفته اپل این نسخه از مسنجر بر روی iPhone و iPod touch قابل نصب است. كارشناسان معتقدند حركت مایكروسافت به سمت عرضه مسنجر برای استفاده بر روی محصولات اپل نشان می دهد كه حتی غول نرم افزاری جهان هم متوجه پیشرفت ها و بازاریابی موفق اپل شده و قصد دارد به هر ترتیب از این بازار نوپا استفاده كند.
چت كردن از طریق ویندوز لایو و سازگاری با دیگر نرم افزارهای مسنجر مانند مسنجر یاهو و AOL و همین طور سازگاری با امكانات سایت های شبكه ای و به اشتراك گذاری عكس و فیلم از جمله مزایای این نسخه از مسنجر است.
دسترسی به سابقه چت ها و گفتگوها و همین طور سهولت دسترسی به حساب كاربری هات میل از جمله ویژگی ها و امكانات این سرویس است. نكته مهم در مورد این مسنجر عدم پشتیبانی آن از نسخه چهارم سیستم عامل آیفون است كه بدون شك بر روی میزان استقبال از آن تاثیر منفی می گذارد.

سه شنبه 1/4/1389 - 16:14 - 0 تشکر 206742

 پشتیبانی كامل كروم از پی‌دی‌اف

به نقل از پی سی پرو، طراحان كروم پلاگین جدیدی را به این مرورگر افزوده اند تا كاربران بدون اینكه نیازی به نصب هرگونه نرم افزار تازه داشته باشند بتوانند فایل های پی دی اف را در داخل محیط مرورگر باز كنند.
نسخه فعلی كه در حال حاضر تنها در دسترس برنامه نویسان و كاربران حرفه ای قرار گرفته Chrome 6.0.437.3 نام دارد و با سیستم عامل های ویندوز، مك و ویندوز سازگاری دارد. رابط كاربری نسخه تازه كروم هم دستخوش تغییراتی بوده است كه جزئیات آن هنوز به طور كامل اعلام نشده است.
مسئولان گوگل می گویند تكمیل امكانات این مرورگر مدتی به طول خواهد انجامید، زیرا هنوز كاستی هایی در این نسخه از لحاظ امنیتی، سازگاری و عملكرد وجود دارد كه باید برطرف شود.
اگر چه این نسخه بدون هیچ مشكلی فایل های پی دی اف را باز می كند، اما همه امكاناتی كه در نرم افزاری همچون Adobe Reader وجود دارد در آن گنجانده نشده است و كاربران در صورت نیاز ضروری باید این نرم افزار را به طور جداگانه نصب كنند.

سه شنبه 1/4/1389 - 16:15 - 0 تشکر 206744

 رئیس آیكان خواهان همكاری برای تامین امنیت اینترنت

به نقل از زد دی نت، رد بكستروم در این مورد گفت: ایمن سازی اینترنت و پاكسازی ان از تهدیدات موجود و به خصوص بدافزارهای مخرب جز با همكاری های وسیع تر جهانی ممكن نخواهد بود.
مهم ترین هدف این كار باثبات سازی سیستم Domain Name System یا (DNS) است.
وی كه در نشست افتتاحیه سی و هشتمین نشست بین المللی سازمان آیكان در بروكسل سخن می گفت، تاكید كرد كه سازمان آیكان نمی تواند خود همه این مشكلات را به تنهایی حل كند. ما باید مانند یك خانواده با هم همكاری كنیم و از تخصص و دانش یكدیگر بهره بگیریم.
وی افزود: ما باید اقدامات بازدارنده ای را به منظور جلوگیری از هرگونه اختلال در نظام DNS به وجود آوریم تا به فعالیت های روزمره كاربران اینترنت لطمه زده نشود.
قرار است در این نشست پروتكل امنیتی DNSSec هم مورد بررسی قرار گیرد. این پروتكل به منظور دفاع از اینترنت در برابر حملات هكرها طراحی شده است.

سه شنبه 1/4/1389 - 16:19 - 0 تشکر 206760

به نقل از اسوس، این شركت برای تولید رم های مذكور از تراشه های حافظه كمپانی صاحب نام Elpida استفاده كرده تا علاوه بر بازدهی خوب، توانایی انتقال اطلاعات در فركانس های بالا را دارا باشند.
این رم جدید از نظر طراحی ظاهری نیز دگرگون شده است و به لطف هیت سینك آلومینیومی پره ای بزرگی كه دارد همواره جریان هوا را از خود عبور داده و در دشوار ترین شرایط نظیر بازی های سنگین كامپیوتری نیز خنك می ماند.
رم های Apacer Giant II كه با پشتیبانی سازگار ارقام عرضه می شوند، در چهار فركانس كاری متفاوت 1600,1866,2000,2133 MHz تولید شده اند. این محصولات كه در دو گروه Dual Channel و Triple Channel دسته بندی شده اند ، مناسب ترین انتخاب برای Over clocking و یا اجرای بازیهای رایانه ای به شمار می آیند و از آنجایی كه عدد 7.9 را در بخش بررسی فنی سیستم عامل Windows 7 به خود اختصاص داده اند، یكی از منتخبین استفاده در بازیهای رایانه ای جهانی یا WCG در سال 2009 بودند.
در آن دوره از بازیها، انجمن جهانی بازی های رایانه ای(World Cyber Games ) مدل Apacer Giant II را رم منتخب خود اعلام كرد و در زمان برگزای مسابقات رسمی تنها از این نوع رم ها استفاده شد.
Apacer یكی از تولید كنندگان حافظه در جهان به شمار می رود كه با مجموعه ای كامل از محصولات از قبیل رم های نوت بوك ، كامپیوترهای دسكتاپ ، رم های سرور و حافظه های فلش در بازارهای جهانی حضوری فعال و چشمگیر دارد.

چهارشنبه 2/4/1389 - 15:58 - 0 تشکر 206892

عینک های سه بعدی به شما اجازه می دهند بازی های سه بعدی را اگر چه بر روی صفحه نمایش دو بعدی تخت به نمایش در می آیند به صورت سه بعدی و با عمق ببینید. در این مقاله به تشریح نحوه کار و انواع این عینک ها پرداخته شده است.

مقدمه ای بر عینک های سه بعدی

تا همین چند سال پیش دیدن با یک عینک سه بعدی به معنای کور شدن بوسیله ی دو شیشه ی آبی و قرمز کاملا تیره بود...

اگر چه این تکنولوژی در زمان خود معرکه بود ولی اکنون ممکن است کمی ساده و ابتدایی بنظر برسد. اما تکنولوژی 3D پیشرفت کرده ، دانشمندان اکنون از همیشه بیشتر میدانند این عینک چگونه کار میکند ، و رایانه های ما از همیشه قدرتمندترند.

خیلی ازما هیچ اطلاعاتی از قطعات موجود در کامپیوتر نداریم و اینکه چگونه به گرافیک ، طبیعت خاصی میبخشد و با خیال راحت نشسته و فقط تماشا میکنیم. تمام کاربران رایانه با بازیهای سه بعدی آشنا هستند ...

به دهه ی 90 بازمیگردیم ؛ وقتیکه بازی Castle Wolfenstein 3D همه را شوکه کرد. قلعه ای مارپیچ مانند، که با کاشیهای بلوکی ساخته شده بود و در اطراف صفحه ی نمایش چیده شده بودند. همه میدانستند این بلوک ها از تصاویر دو بعدی در رایانه بوجود آمده ولی حقیقت اینجا بود که نمیتوانستند باور کنند که چطور بازیکن توسط این بلوک ها احاطه شده است.

میتوانستیم به عقب و جلو برویم یا به چپ و راست بپیچیم و یک چرخ 360 درجه بزنیم و تمام قسمتها را بطور 3 بعدی نگاه کنیم. این بازی برای آن زمان یک حرکت انقلابی به حساب می آمد و بزرگترین تحول در صنعت بازیسازی محسوی می شد.

امروزه بازیکنان بازی های هرچه پیچیده تر را میپسندند ؛ گرافیک فوق العاده ، سختی بازی ، محیطهای سه بعدی کاملا طبیعی با نورپردازی واقعی و شبیه سازیهای فیزیکی واقعی ...

اما ، تنها مشکل اینجاست؛ صفحه نمایش، اگر چه بازی ها و محیط آنها سه بعدی کامل هستند ولی بر روی یک صفحه نمایش دیده میشوند که کاملاً تخت است.

این دقیقا زمانیست که عینک های سه بعدی کامپیوتر (3D PC Glasses) وارد میدان میشوند و بازی را از چیزی که هست پیچیده تر میکنند. این عینک ها برای این طراحی شده اند که اجسامی که در حال نمایش داده شدن است مانند یک منظره ی کاملا سه بعدی به مغز شما القاء شوند.

برای پی بردن به اینکه چرا ما اینچنین تصویر سه بعدی را برروی یک عینک میبینیم باید این مساله را درک کنیم که مغز ما چه اعمالی را برروی اطلاعات دریافتی از چشم ها انجام میدهد تا اطراف را اینگونه که می بینیم ببینیم.

کلید برجسته بینی عمق است و مغز ما از نگهداری آن خوشحال! مشروط بر اینکه از این اطمینان حاصل شود که در وهله ی اول اطلاعاتی که چشم ما دریافت میکند درست است. این دقیقا کاریست که این عینکهای آبی و قرمز انجام میدهند.

آشنایی با اعمالی که مغز در این رابطه انجام میدهد

انسانها ، مانند تمام موجودات دیگر به دو چشم تجهیز شده اند؛ این دوچشم در کنار هم و در یک زاویه قرار دارند. این جایگذاری بدین معناست که هر چشم منطقه ی دید چشم دیگر را دارد و هردو در یک لحظه یک منطقه را میبینند. البته این منطقه ی دید اختلاف زاویه ی بسیار اندکی دارد، بطوری که وقتی با یک چشم به یک جسم نگاه کنید و بار دیگر چشم دیگر را ببندید و با دیگری همان جسم را ببینید تفاوت زاویه ی آن را احساس میکنید.

هرچشم اجسامی را که میبیند، بطور مجزا به مغز میرساند و مغز آنها را به یک تصویر مجزا تبدیل میکند و بهمین ترتیب تفاوتهای جزئی را به شکل چیزی بنام عمق ترجمه میکند و پس میدهد.

این تابع یک تصویر با سه بعد میسازد ؛ جسمی شامل طول ، عرض و ارتفاع.



این دانش اضافه شده بر عمق است که تصویر سه بعدی ، یا برجسته بینی را بسیار مهم جلوه میدهد.با دید برجسته (برجسته بینی) ما معمولا با دقتی بسیار زیاد ارتباط بدنمان را با دنیای اطراف درک میکنم. مخصوصا در این حالت اجسامی که به ما نزدیک میشوند و یا از ما دور میشوند را بهتر تشخیص میدهیم. دور بودن چشمان ما از هم به این معناست که ما میتوانیم اطراف یک جسم را بدون نیاز به گرداندن سرمان ببینیم. خیلی راحت میتوان فهمید که برجسته بینی از عوامل بقاست؛ یکی از نیازهای واجب ما برای دیدن همین دید برجسته است. و کاملا طبیعیست که این دید برای بعضی از اعمال ساده مانند پرتاب کردن ، گرفتن یا زدن توپ ، راندن یا پارک کردن اتومبیل یا حتی نخ کردن سوزن واجب است.

اما نباید بگوییم اینگونه کارها بدون دید سه بعدی غیر ممکن است ولی فقدان این خاصیت تمام این کارهای ساده و ابتدایی را برای ما به مشکلی اساسی تبدیل می کند.

نقطه ی دید متفاوت

هر رنگ قسمتی از تصویر را تصفیه میکند، و باعث تغییری کوچک در دید هر چشم میشود؛ مغز دو تصویر متفاوت در کنار هم قرار میدهد و بدین ترتیب تصاویر مرکب آبی و قرمز به تصاویر تخیلی، کمیک یا حتی فیلم های تلویزیونی تبدیل میشود.

استریوگرام ها (زوج عکسهایی که برای برجسته بینی بکار میروند) که به عکسهایی با چشم الکترونیکی هم موسوم اند از الگوهای تقریبا اتفاقی نقطه ای استفاده میکنند ولی:

به ببیننده تکیه میکنند تا نقطه ی دید خود را به طرف راه درست بگرداند یا به تصویر تا وقتی که قسمت اصلی را ببیند نگاه کند و به مغز اجازه دهد تا اطلاعات مخفی عمق را رمز گشایی کند.

البته هردو متد اشکالات خاص خود را دارند. عینکهای آبی و قرمز دیدن رنگ را در تصاویر سه بعدی سخت میکنند و دیدن استریو گرام ها برای خود هنریست!

اما هیچ کدام از این متدها کاملا ًبرای بازی مناسب نیستند.

بهرحال قانون اصلی همان است: ساختن و پرداختن ؛ یعنی بوجود آوردن و کنترل کردن هردو نقطه ی دید متفاوت ؛ ولی ساختن این دو تصویر مجزا برای هر چشم به چه میزان آسان است؟

جواب دقیقا این خلاصه میشود که چگونه بازی ساخته میشود؛ در مدتی نه چندان قبل گرافیک هایی را که ما میدیدیم کاملا با دقت برروی رایانه نقاشی میشدند . هر فریم از یک انیمیشن ، دید یک کاراکتر از هر جهتی ، هرنمایی از محیط و ... همه و همه یکی یکی به کامپیوتر داده میشدن. بعنوان مثال اگر شما میخواستید یک دایناسور در زوایای مختلف داشته باشید باید هر کدام از زوایا را بطور جدا گانه نقاشی میکردید اما حالا با خیال راحت جلوی رایانه ی خود مینشینید و بایک نرم افزار گرافیکی 3D دایناسور خود را با سه بعد میسازید.

وقتی که انجام شد. دیگر نگران زاویه های مختلف نیستید. کامپیوتر یک مدل 3D از دایناسور در حافظه دارد و پردازش فقط برروی قسمت قابل دیدن انجام میشود و نمای سه بعدی درستی از دایناسور بدست میدهد که هرموقع که اراده کنیم زاویه های دیگر آنرا مشاهد میکنیم.

در واقعا تمام اجسامی که شما روی صفحه در یک بازی مدرن 3 بعدی میبینید از همان راه ساخته شده اند. یک بازی درست مانند یک مدل سه بعدی بسیار بزرگ است که فقط کامپیوتر برروی قسمتی که لازم به نمایش دادن روی صفحه نمایش شماست عملیات انجام میدهد.

از آنجایی که کامپیوتر به ساخت یک نقطه ی دید راضی است مشکلی در تغییر دادن جزیی نقطه ی دید و ساخت یک نقطه ی دید دیگر پیدا نمیشود. از این به بعد تمام چیزی که شما نیاز دارید راهیست که تصویر درست را به چشم مربوطه منتقل کنید. همه ی این وظایف بر عهده ی یک نمایشگر کریستال مایع ، LCD(Liquid Crystal Display) میباشد .

این درست مثل کریستالی است که در بعضی از ساعتها وجود دارد و در بعضی مواقع روشن و بعضی مواقع تاریک میشوند؛ لنزهای 3D PC Glasses هم میتوانند از شفاف به مات تبدیل شوند. به بیان دیگر ، عینکها میتوانند تصویری را که هرچشم روی تصویر میبیند کنترل کنند و با زمان بندی دقیق شما تصویر سه بعدی خارق العاده ای را روبروی خود میبینید.

این اتفاق به این صورت می افتد:

تصاویر بوسیله ی کامپیوتر آماده و نمایش داده میشوند

دو تصویر ساخته میشوند ، هرکدام با یکی از چشمها دیده میشود

هردو نما روی صفحه نمایش بترتیب و با سرعت نمایش داده میشوند

هنگامیکه دید چپ آماده میشود چشم راست با عینک LCD مسدود شده و چیزی مشاهده نمیکند ، بهمین صورت وقتی که دید راست آماده میشود چشم چپ چیزی مشاهده نمیکند. البته این اتفاقات خیلی باسرعت عملی میشود ؛ همچنین که مغز نا خود آگاه دو تصویر با بهم ترکیب کرده و به یک دید برجسته تبدیل میکند. این همان اتفاقیست که وقتی ما یک فیلم را با یک پروژکتور قدیمی تماشا میکنیم و هنگام ترکیب شدن تصاویر لرزش ایجاد میشود.

چهارشنبه 2/4/1389 - 16:3 - 0 تشکر 206900

 افزایش توجه شركت‌ها به مدیریت نرم افزاری اطلاعات تجاری

به نقل از بتانیوز، جدیدترین گزارش موسسه آی دی سی نشان می دهد كه نرم افزارهای تحلیل اطلاعات در سال 2009 محبوبیت روزافزونی داشتند و این محبوبیت در سال 2010 و سال های بعد از آن هم ادامه می یابد.
یكی از مهم ترین نرم افزارهای مدیریت اطلاعات كه توسط شركت ها مورد استفاده قرار می گیرد، نرم افزارهای مالی است كه با استفاده از آنها صرفه جویی گسترده ای در هزینه های بسیاری از شركت ها به عمل می اید. از سوی دیگر استفاده از این ابزار موجب صرفه جویی گسترده در وقت می شود.
در میان شركت های مختلفی كه از ابزار مدیریت اطلاعات استفاده می كنند، شركت های مخابراتی درصدر قرار دارند. گردش مالی گسترده این شركت ها و گستره دامنه فعالیت های آنها،‌ اپراتورهای مخابراتی را بیش از هر شركت دیگری به استفاده از نرم افزارهای مدیریت اطلاعات سوق می دهد.
بر اساس گزارش آی دی سی شركت هایی با بیش از 2500 نفر كارمند بیش از دیگر شركت ها به استفاده از نرم افزارهای تحلیل اطلاعات روی می آورند.

پنج شنبه 3/4/1389 - 17:16 - 0 تشکر 207112

تولید حافظه‌هایی مخصوص بازی


کمپانی Apacer به منظور پوشش نیاز کاربران حرفه‌ای اقدام به طراحی و تولید نسل جدید رمحافظه‌های DDR3 با نام Giant II کرده است.




این کمپانی برای تولید رم‌های مذکور از تراشه‌های حافظه کمپانی صاحب نام Elpida استفاده کرده تا علاوه بر بازدهی خوب، توانایی انتقال اطلاعات در فرکانس‌های بالا را دارا باشند.
این رم جدید از نظر طراحی ظاهری نیز دگرگون شده است و به لطف هیت سینک آلومینیومی پره‌ای بزرگی که دارد همواره جریان هوا را از خود عبور داده و در دشوارترین شرایط نظیر بازی‌های سنگین کامپیوتری نیز خنک می‌ماند.

رم‌های Apacer Giant II که با پشتیبانی سازگار ارقام عرضه می‌شوند، در چهار فرکانس کاری متفاوت 1600,1866,2000,2133 MHz تولید شده‌اند.
این محصولات که در دو گروه Dual Channel و Triple Channel دسته‌بندی شده‌اند، مناسب‌ترین انتخاب برای Over clocking و یا اجرای بازی‌های رایانه‌ای به شمار می‌آیند و از آنجایی که عدد 7.9 را در بخش بررسی فنی سیستم عامل Windows 7 به خود اختصاص داده‌اند، یکی از منتخبین استفاده در بازی‌های رایانه‌ای جهانی یا WCG در سال 2009 بودند.

یاد آور می‌شود در آن دوره از بازی‌ها، انجمن جهانی بازی‌های رایانه‌ای (World Cyber Games ) مدل Apacer Giant II را رم منتخب خود اعلام کرد و در زمان برگزای مسابقات رسمی تنها از این نوع رم‌ها استفاده شد.

گفتنی است کمپانی Apacer یکی از تولیدکنندگان حافظه در جهان به شمار می‌رود که با مجموعه‌ای کامل از محصولات از قبیل رم‌های نوت‌بوک، کامپیوترهای دسکتاپ، رم‌های سرور و حافظه‌های فلش در بازارهای جهانی حضوری فعال و چشمگیر دارد.

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.