سلام
ای کاش یکی تو جامعه نظر سنجی میکرد....این نوع تبلیغات رو به دخترها نشون میداد تا متوجه بشیم که چقدر از این نوع تبلیغات بدشون میاد....
احساس محدودیت و ضعف میکنن....اگه با این دید بریم جلو با مقاومت مواجه میشیم.....دخترها نمیخوان احساس ضعف بکنن....وقتی شکلات رو میبینن احساس میکنن کالا هستن....دید کالا بودن و بسته بندی شدن رو دوست ندارن....میخوان به عنوان یک انسان بهشون نگاه بشه....
این نوع عکس ها بینش روبالا نمیبره...این نوع تبلیغ تا عمق باور یه دختر نفوذ نمیکنه....اگه یه دختری بگه من به عنوان یه انسان آزاد میخوام مگس ها روم بشینن ما باید چه جوابی بدیم؟....بگیم هر طور مایلی؟.....اینکه وضع رو بدتر میکنه......
اتفاقا این تبلیغ حجاب رو محدودیت نشون میده.....دختر پیش خودش میگه خب من مثل این شکلات هستم که عده ای بهم طمع و نظر سوء دارن خب حالا چاره چیه ؟...باید خودمو بپوشونم....عقل و فطرت آزادی طلبش بهش تلنگر میزنه میگه این که محدودیته؟....اونم پاسخ درونشو میده میگه خب مجبورم ...من به سبب نوع خلقتم باید محدود باشم...وقتی اینو میگه احساس ضعف میکنه....باور میکنه که که حجاب محدودیته نه مصونیت....
نباید با این نوع تبلیغات ازادی طلبی دختر رو تحریک کرد....تصاویر محرک اندیشه هستن و در مورد حجاب نباید استفاده کردنباید حس آزادی خواهی رو تحریک کرد....
با سخن با حرف با تفهیم و توضیح طولانی باید جلو بریم....سخن و نوشته و صحبت میدونه کجا رو بیدار کنه ....تصویر رو نمیشه کنترل کرد....باید طرحی نو دراندازیم