• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تجارت و بازرگاني (بازدید: 2359)
پنج شنبه 22/7/1389 - 7:3 -0 تشکر 241673
تبلیغات برتر جهانی (۱۰)

-1 تبلیغات اجتماعی

Concept (مفهوم) : رعایت بیشتر قوانین

Slogan (شعار تبلیغاتی) : IN TOWN , CAR ACCIDENTS DON’T JUST HAPPEN TO CARS

Technique (روش و تکنیک) : همانند سازی مفهوم

drive_safe_back

drive_safe_girl

drive_safe_head

drive_safe_leg

_____________________________________________________________

۱۰-۲ Fedex

Concept (مفهوم) : بالاترین تعهد

Slogan (شعار تبلیغاتی) : We live to deliver

Technique (روش و تکنیک) : طنز

fedex_cap

_____________________________________________________________

۱۰-۳ لوازم موسیقی Gibson

Concept (مفهوم) : نهایت قدرت

Slogan (شعار تبلیغاتی) : Welcome to ground zero

Technique (روش و تکنیک) : استفاده از تصاویر حک شده در ذهن (انفجار اتمی)

gibson_bombadl

_____________________________________________________________

۱۰-۴هواپیمایی Swiss air

Concept (مفهوم) : صندلیهای راحت تر

Slogan (شعار تبلیغاتی) : World’s most refreshing airline

Technique (روش و تکنیک) : جلب توجه با استفاده از تصاویر غیر معمول برای ذهن

glass_swissair

_____________________________________________________________

۱۰-۵ شامپوی ضد شوره Head & Shoulders

Concept (مفهوم) : پاک کنندگی

Technique (روش و تکنیک) : جایگزینی (با تخته پاک کن)

head_n_shoulders_chalkboard.preview

_____________________________________________________________

۱۰-۶سس کچاپ HEINZ

Concept (مفهوم) : ایجاد ارزش

Technique (روش و تکنیک) : اغراق و بزرگنمایی

heinz_frites

_____________________________________________________________

۱۰-۷چسب قطره ای Henk

Concept (مفهوم) : نهایت قدرت و سرعت در چسبندگی

Technique (روش و تکنیک) : اغراق / پیوند با خاطرات خوش

henk

_____________________________________________________________

۱۰-۸ لبنیات PINAR

Concept (مفهوم) : بسیار با ارزش و قیمتی بودن

Technique (روش و تکنیک) : ایجاد ارزش / اغراق (استفاده از چاقوی درجه بندی شده برای این محصول )

labaneh_knive

_____________________________________________________________

۱۰-۹  LAND CRUISER  – TOYOTA

Concept (مفهوم) : دسترسی به ناشناخنه ها

Technique (روش و تکنیک) : تلفیق برند (نشانه و آرم و لوگو) با ایده و سوژه

land_cruiser_headband.preview

land_cruiser_pen.preview

_____________________________________________________________

۱۰-۱۰ تبلیغات اجتماعی (بنیاد کمک به کودکان)

Concept (مفهوم) : همین امروز، فردا دیر است

Technique (روش و تکنیک) : تحریک احساسات و عواطف

*** ایده ای بسیار خلاقانه و شگفت انگیز در تبلیغات با استفاده از امکانات و توانایی رسانه های چاپی

AZG_MSF

_________________________________________________

تبلیغ سیتی www.tablighcity.com

 

 

 

                                   مدیر انجمن تجارت و بازرگانی :taktaz_mz

____________

 

برای پناهدگی به خدا نیاز به هیچ ویزایی نیست. 

مدیر انجمن تجارت و بازرگانی

نوشته های بنده:

                  

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.