خب جواب که مشخص است: "للمتقین" جای خالی سوال را پرمی کند. سوره بقره، آیه2- در جدول هم حروف در سطر افقی اول قابل رویت است.
اما درباره این آیه بد نیست نکاتی را هم از تفسیر المیزان علامه طباطبایی ذکر کنیم:
متقین عبارتند از مؤمنین، چون تقوى از اوصاف خاصه طبقه معینى از مؤمنین نیست و این طور نیست که تقوى صفت مرتبه اى از مراتب ایمان باشد که دارندگان مرتبه پائین تر، مؤمن بى تقوى باشند، بلکه صفتى است که با تمامى مراتب ایمان جمع می شود مگر آنکه ایمان، ایمان واقعى نباشد.
توضیح : دلیل این مدعا این است که خداوند تعالى دنبال این کلمه، یعنى کلمه (متقین)، وقتى اوصاف آنان را بیان مى کند، طبقه معینى را مورد نظر قرار نمی دهد و طورى متقین را توصیف نمی کند که شامل طبقه معینى شود.