پروتکل شماره شانزده صهیون *تسخیر دنیا*
.
براى آنكه بتوانیم به طور موثرى فعالیتهاى اشتراكى غیریهودیان را بدون آنكه به فعالیتهاى گروهى خودمان لطمه اى وارد شود، تخریب سازیم، باید همكارى گروهى را در همان مراحل نخستین عقیم كنیم.
معناى این سخن آن است كه به نوسازى برنامه هاى آموزشى دانشگاهها مىپردازیم و تمام استادان و مقامات دانشگاهى را مطابق برنامه هاى سرى و محرمانه براى مشاغل جدیدشان آماده مىكنیم. انتصاب آنان را خیلى محتاطانه انجام مىدهیم و وضعى پیش مىآوریم كه كاملا به دولت وابسته بشوند.
- دروسى چون قوانین حقوقى مربوط به دولت و مسایل سیاسى را از برنامه هاى آموزشى دانشگاهها حذف مىكنم و این موضوعات را فقط به تعدادى افراد انتخاب شده كه داراى استعدادهاى درخشان باشند، مىآموزیم. دانشگاهها دیگر نباید طرحهاى معجون و مجعولى در زمینه قانون اساسى بیرون بدهند و استادان هم نباید خودشان را به مسایل سیاسىاى كه پدرانشان هم از فهم اینگونه مسایل عاجزند، سرگرم كنند.
- وقتى گروه زیادى آن هم به طور نامطلوب، با مسایل سیاسى آشنا شوند، همانگونه كه آموزش و پرورش در جوامع غیریهودى جنبه همگانى به خود گرفت، نوعى خیالبافى و بدآموزى بوجود مىآید.
ما باید مطالب و موادى را وارد نظامهاى آموزشى غیریهودیان كنیم كه نظم و انسجام را از سیستمهاى آموزشى آنان بگیرد و اوضاع درهم و برهمى به وجود آورد. اما هنگامى كه خودمان به قدرت رسیدیم، تمام مواد و مطالبى را كه بىنظمى به بار مىآورند، و دانشآموزان را به نافرمانى وامىدارند، از دروس دانشگاهها حذف مىكنیم.
- به جاى « كلاسىسیسم» و تاریخ عهد باستان كه چیزهاى بد آن، بیش از چیزهاى خوب است، مسایل مربوط به آینده را مورد مطالعه قرار مىدهیم. به علاوه تمام حقایق مربوط به قرون گذشته را كه مطلوب ما نباشند، از لوح ذهن آدمیان پاك مىكنیم و فقط اشتباهات حكومتهاى غیریهودى را به حال خود مىگذاریم و مطالبى چون نحوه زندگى عملى، رعایت نظم، نحوه برقرارى روابط با دیگران، پرهیز از خودخواهى كه موجب گسترش بدیها است و مسایل تربیتى دیگرى از این قبیل، در برنامه اى جداگانه و متناسب با مراحل مختلف زندگى تهیه و تدارك مىبینیم. بىشك این برنامه از اهمیت ویژهاى برخوردار خواهد بود.
- تربیت افراد باید متناسب با مقدرات و نیازهاى زندگى آنان صورت گیرد. البته افراد باهوشى پیدا مىشوند كه مىتوانند زودتر از حد معمول وارد مراحل بالاتر بشوند. اما این كاملا\" اشتباه خواهد بود كه ما به خاطر عده معدودى مرزها را بشكنیم و به افراد بىاستعداد اجازه دهیم كه جاى افراد مستعد را بگیرند و بدون ضابطه وارد مراحلى شوند كه صرفاً متعلق به افراد باهوش است.
- فرمانروایى كه مىخواهد در قلب و ذهن مردم جایى براى خود باز كند، باید از اقدامات و ابتكاراتى كه به سود مردم انجام مىدهد، سخن بگوید و در مدرسه و بازار به مردم آموزش بدهد.
- به هر نوع آزادىاى در زمینه آموزش خاتمه مىدهیم. اما دانش آموزان در هر سنى كه باشند مىتوانند با والدین خود در موسسات آموزشى یا مثل گذشته در یك باشگاه و در روزهاى تعطیل گردهم آیند و به بحثهاى آزاد معلمان كه در زمینه روابط انسانها، قوانین جزائى، و خلاصه تئورىهاى جدید كه قبلا\" مورد بررسى قرار نگرفته اند، گوش فرا دهند. این تئوریها نخست عقاید جزمى و بسیار قدیمى و سرانجام دین ما را مورد بررسى قرار مىدهند.
- از آنجا كه قرنها تجربه، به ما آموخته است كه عقاید در زندگى و هدایت انسانها نقش بسیار مهمى داشته و این عقاید از طریق تربیت به مردم القاء شدهاند، لذا ما باید افكار نو و مستقل را چون گذشته به انحصار خویش درآوریم. روش مهار كردن فكر هم اكنون در دست بررسى و مطالعه است. این كار را به وسیله سیستمى كه به سیستم دروس عینى معروف است و هدف آن مبدل كردن غیریهودیان به آدمهایى بىفكر، بىخرد، مطیع كه منتظرند دیگران برایشان فكر كنند و عقایدشان را شكل بدهند؛ انجام مىدهیم، یكى از بهترین عوامل ما به نام « بورژوئیز» تقریباً تدریس به وسیله دروس عینى را رواج داده است.
.
.
**پروتکل های رهبران صهیون برای تسخیر جهان*توضیحات*
.
پروتکل شماره یک صهیون*تسخیر دنیا*
پروتکل شماره دو صهیون*تسخیر دنیا*
پروتکل شماره سه صهیون*تسخیر دنیا*
پروتکل شماره چهار صهیون*تسخیر دنیا*
پروتکل شماره پنج صهیون*تسخیر دنیا*
پروتکل شماره شش صهیون*تسخیر دنیا*
پروتکل شماره هفت صهیون*تسخیر دنیا*
پروتکل شماره هشت صهیون*تسخیر دنیا*
پروتکل شماره نه صهیون*تسخیر دنیا*...
پروتکل شماره ده صهیون *تسخیر دنیا*...
پروتکل شماره یازده صهیون*تسخیر دنیا*...
پروتکل شماره دوازده صهیون*تسخیر دنیا*...
پروتکل شماره سیزده صهیون*تسخیر دنیا*...
پروتکل شماره جهارده صهیون*تسخیر دنیا*...
پروتکل شماره پانزده صهیون*تسخیر دنیا*...
پروتکل شماره شانزده صهیون*تسخیر دنیا*...
.
.
ادامه دارد...