با توجه به نزدیک شدن زمان نمایشگاه رسانه های دیجیتال مناسب دیدم تاپیکی برای بررسی این پدیده داشته باشیم.
یك استاد ارتباطات معتقد است: رسانه دیجیتال نوعی از رسانههای سایبری است كه میتواند در كشور ما با توجه به پایین بودن میزان مطالعه مطبوعات برای اطلاع رسانی و آموزش، استفادههای بسیار داشته باشد.
محمد سلطانی فر در گفتگو با ستاد خبری چهارمین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسانههای دیجیتال را رسانههایی دانست كه از سیستمهای الكترونیكی روز استفاده می كنند و افزود: این رسانهها با رسانههای هوشمند سایبر تفاوت دارند.
وی با بیان اینكه رسانههای دیجیتال رسانههایی دوسویه هستند كه میتوانند تعامل بین اصحاب رسانه و مخاطب را برقرار كنند، اظهار داشت: امروزه در كشور ما استفاده از رسانههای دیجیتال همچون عكاسی با دوربینهای دیجیتالی و نیز نرم افزارهای مختلف افزایش یافته است.