تبیان، دستیار زندگی
حسین فردرو تهیه کننده و کارگردان مسابقه 101 در مصاحبه با خبرنگار تبیان عنوان کرد: با توجه به ضبط ویژه برنامه مناسبتی 101 با حضور موسسه تبیان که امکان ویژه ای برای پخش این برنامه در مناسبت های ویژه عزاداری را فراهم نموده، امشب برنامه تبیان «یکشنبه 8 دی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امشب تبیان را در 101 ببینید

حسین فردرو گارگردان مسابقه

حسین فردرو تهیه کننده و کارگردان مسابقه 101 در مصاحبه با خبرنگار تبیان عنوان کرد: با توجه به ضبط ویژه برنامه مناسبتی 101 با حضور موسسه تبیان که امکان ویژه ای برای پخش این برنامه در مناسبت های ویژه عزاداری را فراهم نموده، امشب برنامه تبیان «یکشنبه 8 دی ماه 87» مصادف با شب اول محرم پخش خواهد شد.

فردرو تاکید کرد: غالباً هنگام ضبط هر برنامه سعی ما این است که نیاز سازمان شرکت کننده را تشخیص دهیم، اما در این برنامه به علت داشتن اهداف مشترک در حوزه رسانه و IT  احساس بهتری از ضبط برنامه داشتیم.

گفتنی است بنا به استقبال ویژه کارکنان و کاربران تبیان از حضور در مسابقه 101، تبیان چهارشنبه 4/10/87 در قالب ضبط دو ویژه مسابقه میهمان شبکه سه سیما بود.

حضور تبیان حاشیه های جذابی هم داشت. شبکه سه با تبیان در مسابقه 101 نفر به سفارش مدیر شبکه سه سیما برای نخستین بار تست اولیه «صلوات» بجای «تشویق» ویژه ایام محرم را انجام داد، که مورد استقبال و تایید عوامل فنی و کارگردان مسابقه قرار گرفت.

دکتر طالب پور به همراه آقایان روستایی و فردرو

همچنین دکتر علی رضا طالب پور سرپرست مؤسسه تبیان که از پشت صحنه ضبط مسابقه 101 نفر همزمان با تولید ویژه برنامه دوم تبیان بازدید می نمود، در مصاحبه با گروه تولید پشت صحنه برنامه عنوان کرد: مسابقه 101 برنامه مناسبی است که برای ایجاد نشاط در جامعه، خوب طراحی شده است و از صدا و سیما به خاطر فراهم نمودن زمینه حضور تبیان در این مسابقه سپاسگزارم.

تبیان در این مسابقه با 145 نفر از کارکنان و کاربران خود حضور پیدا کرد، که تعداد 20 نفر از این افراد را کاربران تبیان تشکیل می دادند با توجه به حجم بالای کاربران سایت امکان حضور همه علاقمندان در این مسابقه فراهم نشد.

از آنجا که کاربران خواستار معرفی سرگروه های تبیان در این مسابقه را بودند، اسامی سرگروه های تبیان در دو مسابقه 101 اعلام می گردد:

سرگروه های تبیان در برنامه 1

سرگروه های مسابقه اول

آقای مهندس محمد رضا واحدی                            مدیر نرم افزار موسسه تبیان       

سرکار خانم زهره غفوری                                      قائم مقام مدیر زبانهای خارجی تبیان   

سرگروه های تبیان در برنامه 2

سرگروه های تبیان

آقای مهندس روح الله نبی نیاسر                            مدیر فنی تبیان دفتر قم

سرکار خانم مهندس پریسا احمدی                         مدیر انجمن تخصصی تبیان

آقای مهندس محمد ژاله شادان                               مدیر کاربران سایت تبیان   

لازم به ذکر است، پخش برنامه اول تبیان در مسابقه 101 همزمان با دهه فجر و سی امین سالگرد پیروزی انقلاب خواهد بود.

روابط عمومی موسسه تبیان