تبیان، دستیار زندگی
انجمن‌های تخصصی تبیان، افتخار دارد با برگزاری جشنواره‌ی تابستانی انجمن‌ها که در آن، مسابقات متنوع با جوایز متعدد به کاربران عرضه می‌گردد، تابستانی پرخاطره را برای اعضای انجمن‌ها و کاربران حوزه‌ی مجازی رقم بزند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره‌ی تابستانی انجمن‌ها

مسابقات متنوع با جوایز متعدد

انجمن‌های تخصصی تبیان، محیطی علمی، تعاملی و سرشار از جاذبه‌های متنوع برای تبادل اطلاعات، ارائه به‌روزترین مطالب جهان و بحث پیرامون آن‌ها با همراهی و راهبری متخصصین امور می‌باشد که تا حد قابل توجهی نیاز به دیگر منابع اطلاعاتی را مرتفع می‌گرداند. همچنین گپ و گفت‌های دوستانه یا طنز توأم با حس همدلی کاربران، این محیط را به فضایی دلنشین، جذاب و پرمخاطب مبدل کرده است.

انجمن‌های تخصصی تبیان، افتخار دارد امسال نیز همانند سال‌های پیشین، با برگزاری جشنواره‌ی تابستانی انجمن‌ها که درآن مسابقات متنوع با جوایز متعدد به کاربران عرضه می‌گردد، تابستانی پرخاطره را برای اعضای انجمن‌ها و کاربران حوزه‌ی مجازی رقم بزند.

لذا با هدف تامین رضایت بیش از پیش کاربران عزیز فضای مجازی، جشنواره‌ی امسال انجمن‌های تخصصی تبیان، شامل مسابقات متنوع است که متناسب با در نظر گرفتن سلایق مختلف کاربران طراحی و تنظیم شده است و از پانزدهم مردادماه بطور رسمی آغاز و در دو مرحله و به مدت دو ماه اجرا خواهد شد. در ذیل، مختصر به تبیین آن می‌پردازیم.

انجمن‌های تخصصی تبیان، افتخار دارد امسال نیز همانند سال‌های پیشین، با برگزاری جشنواره‌ی تابستانی انجمن‌ها که درآن مسابقات متنوع با جوایز متعدد به کاربران عرضه می‌گردد، تابستانی پرخاطره را برای اعضای انجمن‌ها و کاربران حوزه‌ی مجازی رقم بزند.

در مرحله‌ی اول، به شرکت در مسابقات زیر از شما دعوت به عمل می‌آوریم.

چنانچه دوست دارید در هر زمینه‌ای مطلبی بیاموزید یا به دیگران یاد بدهید، در مسابقه‌ی کارگاه‌های آموزشی وارد شوید.

اگر در زندگی همواره جزو اولین‌ها بوده‌اید، به مسابقه‌ی پرسش و پاسخ بپردازید.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که وب 2 (Web2) را باور داشته و امروز، نه مخاطب اطلاعات، که تولید کننده‌ی محتوی در هر زمینه‌ای هستید، در مسابقه‌ی ثبت محتوای تولیدی شرکت کنید.

و چنانچه دوست دارید مطالب مختلف را در قالب مباحث و پاسخ‌ها به اشتراک گذاشته و از مباحث سایرین استفاده کنید، در بخش مباحث و پاسخ‌ها شرکت کنید.

چنانچه دنبال محیطی پویا برای بحث‌های آزاد و تعاملی هستید، در بخش مباحثه آزاد وارد شوید.

در انتهای این مرحله، پانزده نفر به عنوان برندگان نهایی مسابقات انتخاب می‌شوند که هر مسابقه، سه برنده را به خود اختصاص می‌دهد و جوایز آن از قرار زیر است:

پنج نفر اول: سه نفر کارت هدیه به ارزش 1000000 ریال و دو نفر کارت هدیه به ارزش 700000 ریال

پنج نفر دوم: سه نفر کارت هدیه به ارزش 700000 ریال و دو نفر کارت هدیه به ارزش 500000 ریال

پنج نفر سوم: سه نفر کارت هدیه به ارزش 500000 ریال و دو نفر کارت هدیه به ارزش 300000 ریال

در مرحله‌ی دوم این جشنواره، پانزده برنده‌ی مرحله‌ی اول به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت سه نفر به عنوان برندگان اصلی جشنواره انتخاب و اعلام خواهند شد که جوایز آن به شرح زیر اعلام می‌گردد.

نفر اول: کارت هدیه به ارزش 2500000 ریال

نفر دوم: کارت هدیه به ارزش 1500000 ریال

نفر سوم: کارت هدیه به ارزش 1000000 ریال

در پایان، از تمام کاربران عزیز جهت شرکت در این مسابقات و اطلاع از جزییات و شرایط کامل این جشنواره و نیز ثبت نام در مسابقات جشنواره به مبحث جشنواره‌ی تابستانی انجمن‌ها دعوت به عمل می‌آوریم. لذا توصیه می کنیم ضمن ثبت نام جهت شرکت در این مسابقات تا زمان شروع رسمی جشنواره (پانزدهم مردادماه)، خود را آماده سازید تا با حضوری قوی و پراراده از برندگان حتمی این جشنواره باشید.


باشگاه كاربران تبیان - انجمن‌های تخصصی