تبیان، دستیار زندگی
استیو بالمر که سخنرانی افتتاحیه نمایشگاه امسال CES را برعهده داشت اعلام کرد ما به‌دنبال عرضه بهترین نسخه ویندوز تاکنون هستیم و تمامی مواد لازم یعنی سادگی، قابلیت اطمینان و سرعت را به‌کار گرفته‌ایم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارائه نسخه آزمایشی ویندوز 7

مدیر اجرایی مایکروسافت اعلام کرد: نسخه آزمایشی سیستم عامل ویندوز 7 روز جمعه آینده  موجود خواهد بود.

به گزارش ایسنا، استیو بالمر که سخنرانی افتتاحیه نمایشگاه امسال CES را برعهده داشت اعلام کرد ما به دنبال عرضه بهترین نسخه ویندوز تاکنون هستیم و تمامی مواد لازم یعنی سادگی، قابلیت اطمینان و سرعت را بکار گرفته‌ایم. طراحان و شرکت‌های شریک مایکروسافت می‌توانند فورا آزمایش ویندوز 7 را آغاز کنند.

windows 7

طبق اعلام مایکروسافت، جانشین سیستم عامل ویندوز ویستا تمامی وظایف روزمره را انجام داده، زمان راه‌اندازی شدن رایانه را کاهش و عمر باتری را افزایش می‌دهد.

بالمر همچنین اعلام کرد كه نرم‌افزار ویندوز در قلب امپراتوری مایکروسافت به برنامه‌های تغییر یافته که شبکه رایانه‌ها، تلفن‌های همراه و برنامه‌های میزبانی شده در سرویس‌های آنلاین را به یکدیگر متصل می‌کند.

امکان Play-to در ویندوز 7، پخش راحت آهنگ، ویدیو و عکس‌های دیجیتالی را در شبکه‌های رایانه خانگی مقدور می‌کند همچنین برنامه‌های مدیا پلیر و مدیا سنتر در ویندوز 7 از فرمت‌های رسانه‌یی بیشتری برای پخش ویدیو، آهنگ و سایر محتوای دیجیتالی پشتیبانی می‌کنند و برای مجموعه گسترده‌تری از دستگاه‌ها سینك می‌شوند.

بر اساس این گزارش نرم‌افزار ویندوز 7 همچنین به گونه‌ای طراحی شده تا کنترل‌های صفحه لمسی را كه جانشین ماوس خواهند شد اجرا کند.