تبیان، دستیار زندگی
ضا تبیان توضیح: این مطلب كاملا جنبه ی طنز دارد و در ابتدا از تمام عزیزانی كه نامشان برده شده و خدایی نكرده بهشون بر خورده پیشاپیش عذرخواهی میكنم. قبل از مراسم: مطلب از آنجا شروع میشود كه یه همایشی بود كه از ماهها قبل اطلاع رس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :



بی نام

گزارش طنز از اولین همایش اعضا تبیان

توضیح: این مطلب كاملا جنبه ی طنز دارد و در ابتدا از تمام عزیزانی كه نامشان برده شده و خدایی نكرده بهشون بر خورده پیشاپیش عذرخواهی میكنم.

قبل از مراسم:

مطلب از آنجا شروع میشود كه یه همایشی بود كه از ماهها قبل اطلاع رسانی شده و یه سری دعوت شدند...

روز مراسم:

حالا هم روز همایش است و .. هر كی وارد هتل اوین میشه؛گیج میزنه كه باید كجا بایستد و از كجا شروع كنه.. بالاخره مسئولین ، مدعوین را راهنمایی میكنند و هر كی تكلیفش رو متوجه میشه (تكلیف من هم سه بار از تصمیم كبری تعیین شد!!!)

وارد تالار رز و مستقر میشیم _ هر چند كه تا آخر مراسم همینطور به تعداد نفرات اضافه میشد_

شروع مراسم:

برنامه ها طبق معمول تمام برنامه های دیگه با یك ربع تاخیر ساعت 15/9 دقیقه شروع میشود قاری كه خود از برترین قرای دانشجوی كشور بوده آیات مباركی از قران كریم كه كلمه تبیان (روشنگر) در آن بیان شده را تلاوت میكند و میرود...

منتظر سرود ملی بودیم كه یكدفعه آقای رئیس اینا اومدند و خیر مقدم و... از سرود ملی هم خبری نبود!؟

آغاز بخش اول مراسم:

آقای رئیس اینا و چندی تن از مسئولین در یك میزگرد(البته مستطیل) دورهم نشستند و از تاریخچه تبیان و تا به حالای آن را به حضار آمار پس میدن .. جالبه بدونین تبیان بیش از 73هزار عضودارد و از 43 كشور جهان بازدیدكننده ...

در حاشیه ی مراسم:

فیلمبردار بازیگر: اسمش رو نمیدونم فقط میدونم كه یكی از دانشجویان استاد فرهمند در روزهای زندگی شده بود..

چهره ی آشنای رئیس مدرسه اینترنتی :از ابتدا تا آخر مراسم تو كف, این بودم كه این آقای وزیری رو كجا دیدم خیلی برام آشنا بود آخر هم به نتیجه نرسیدم؟؟؟

شوخی با جناب رئیس اینا: یكی از كاربران خطاب به آقای طالب پور نوشته بود لطفا لبخند بزنید با لبخند هر چهره ای زیباتره [بابا چیكار دارین استیلشون اینطوریه]ولی قلبن مهربونند (به گفته ی خودشون)...

مجریهای متغیر:اول برنامه مجری یكی دیگه(آقای وزیری )بود ولی گویا مجری (آقای خطیبی )دیر رسیده بود و بار سنگین اجرا (!)به دوش یكی دیگه افتاده بود ؟!بالاخره اومد..

بخش خبر نگاری همایش: البته برهمگان واضح و مبرهن است كه تعداد عكاس و فیلمبردار و خبرنگاران دوبرابر حضار بودند!!!

صحبتهای سه سوته ی یك ورزشكار محبوب: او كسی نبود جز هادی ساعی به همراه موزیكهای ورزشی و متفاوت با فضای جلسه؛ آنقدر عجله داشتند و تند تند صحبت و قرعه كشی كردند كه تا به خود اومدیم دیدیم رفته و میز گرد (مستطیلی!)ادامه داره؟!!

هوای بسیار داغ داغ!!! هر چند مسئولین این گرما را پیش بینی كرده بودند به خاطر همین ابتدا پوشه هایی را دادند كه برای بادزدن وسیله خوبی بود..

صحبتهای كوتاهی در جمع نخبگان: آقای پاشاپور(؟) نفر دوم المپیاد شیمی(؟) و قرعه كشی و ادامه میزگرد(!)

بازم یك ورزشكار دیگه: استیلی, قهرمان ،بازم كمبود وقت و مختصرگویی و قرعه كشی اول ؛كه بعد از چند تا اسم, آقا ؛ خدا خواست و قرعه بنام خانمی افتاد دبدیم كه چه افتضاحی بار آوردند ؟!!! بهتره بعضیها (!) دوباره دروس ابتدایی رو یه مرور كنند.. و بعد هم قرعه كشی دوم...

كمبود جا:خود رئیس اینا و مسئولین هم فكر نمیكردند اینهمه آدم دعوتشان را لبیك گویند و كه حتی یك سری قابل توجهی سرپا وایستند؟!

تقدیر از مشاورین محترم:

مشاهده مشاورین : اومده بودیم كه با مسئولین سایت رو در رو آشنا شیم ولی تمام عكاسان و فیلمبرداران و خبرنگاران جلوی دید ما سدی درست كرده بودند كه نقطه دیدمان را كور كرده بود جز جلیقه ی خبرنگاری چیزی ندیدیم!!!

تازه هر چی زور زدیم و منفذی برای دیدن پیدا كردیم دریغا ! اون مشاورینی كه باید در مراسم حضور داشته باشند هیچ یك افتخار حضور نداده بودند..

پذیرایی:آخه چی بگم از پذیرایی .... گفتن نداره .. .. و یه كمی هوا خوردیم و برای آغازقسمت دوم برنامه ها آماده شدیم---

شروع قسمت دوم مراسم:

قسمت دوم برنامه با صحبتهای مختصر فوتبالیستها آقایان قلعه نوعی و صالح نیا آغاز شد..

بحث قهرمانی استقلال و قطع میكروفن !!! واقعن عجیبه ؟! و بعد هم قرعه كشی ؟؟؟

برنامه بعد هم میزگرد(!) دوم و پرسش و پاسخ با حضورآقایان دكتر خاموشی (رئیس اینای سازمان تبلیغات اسلامی؟)و دكتر طالب پور (رئیس اینای تبیان)و جمعی ازمسئولین دیگر آغاز شد...

صحبتهای كاربران فعال:

بالاخره چشممون به جمال كسانی رسید كه تا به حال فقط اسمشون را در مطالب اعضا دیده بودیم

از شعر طنز جناب مجنون تا تلاش و ادب هذیان گوی بیدار همه بودند؟؟

میهمان جدید:

گرم در بحث میزگرد(!)بودیم كه باز میهمان جدیدی اومد ایندفعه میهمان هم هنرمند بود و هم ورزشكار جناب آقای حسین یاریار(از مربیان تیم فوتبال هنرمندان)و سپس قرعه كشی و ادامه میزگرد(!)!!!

ایندفعه الحدید ارائه انتقاد و پیشنهاد كرد!؟..

خوشبختانه(!)به علت كمبود وقت بقیه هم (یاور همیشه مومن ؛ سامان(؟)پسری از نسل سوم و … )وقت صحبت نداشتند..

مسئولین انتقادپذیر:

در ادامه هم هر یك از مسئولین به سوالهایی كه اعضا چه بصورت شفاهی و چه كتبی از آنها شد پاسخ دادند!!! چه مسئولین انتقاد پذیری داریم؟؟؟

جوایز به ترین ها: به برگزیده ها هم سكه بهار آزادی دادند؛ به شرح ذیل:

اولین عضو سایت·

بیشترین ثبت كننده مطالب· روزانه (كه البته مشهد بود)

بیشترین زمانی كه فرد به· سایت مراجعه كرده (گقتند یازده ساعت در روزبود)

بدشانس ترین عضو (بیشترین· پاسخ به مسابقات را داده ولی هیچ جایزه ای را تا به حال نبرده) اول فكر كردم این عضو منم ؟!! این عضو محترم برای دریافت جایزه اش اصلن به روی سن نیومد!!!

آقا رضا_آنلاین هم تا میتونست انتقاد كرد..

پایان مراسم:

در آخر هم مثل اولش دكتر خاموشی مطالبی را ارائه دادند و دوباره شخصیتهای برجسته قرعه كشی هایی داشتند در این میان بعضی از آقایان عضو نما(ریشه از تماشاگرنما)به خوبی خودی نشان دادند و بعد به برندگان در قرعه كشی كه 25نفر بودند جایزه های رنگ و وارنگی اهدا شد؛ بعضی هاش معلوم بود كه كتاب بود و بعضیا رو واقعن نمیشد تشخیص داد ، من هم كه از بدشانسی ام اسمم در قرعه كشی در نیومد تا یه سوغاتی از تبیان با خودم به منزل ببرم؟؟؟

در حاشیه ، دیدار كاربران پیشكسوت هم جالب بود هر یك همدیگر را با اسم مستعار(كیلر و هملس وغیره) صدا میزدند و دیداری تازه میكردند..

اختتامیه اولین همایش كاربران تبیان:

خلاصه اینكه اونایی كه نیومدند خیلی سرشون كلاه نرفت و ... مراسم راس ساعت 50/12دقیقه به پایان رسید (همینه دیگه؛ برنامه ای كه سروقت شروع نشه سروقت هم تموم نمیشه) در كل؛ مراسم, خوب و مفرحی(!؟) بود . خوش گذشت .. دستتون درد نكنه …

به امید گردهمایی بعدی هر چه زودتر

مشاهده نظرات دیگران در باره مطلب : بدون نام مستعار - تاریخ مطلب : 1383/05/12

نام : سامان_پسری از نسل سوم - تاریخ : 1383/05/12 - کیفیت مطلب :

آره! خوشبختانه!!!!!

1

نام : amir na - تاریخ : 1383/05/12 - کیفیت مطلب : عالی

..سلام.

.گزارشت عالی بود ولی تابلو كردی كه استقلالی هستی

موفق باشی

an@tebyan.net

2

نام : ارمغان - تاریخ : 1383/05/12 - کیفیت مطلب : عالی

بسمه تعالی

سلام

توضیح كاملی از همایش بود مخصوصا برای من كه نتونستم بیایم توی همایش و داشتم از فضولی میتركیدم كه ببینم چه خبر بوده!!!

خیلی خیلی خیلی ممنون

در مورد اینكه فرموده بودید چهره اقای وزیری براتون اشنا بوده ولی به نتیجه نرسیدید كه شما ایشون رو كجا دیدید؟! باید بگم كه ایشون چند جلسه( فكر میكنم دو جلسه) توی برنامه به خانه برمیگردیم برای تبلیغ سایت!!!اومده بودن فكر میكنم شما باید ایشون رو اونجا دیده باشید

بازم از توضیحتون در مورد همایش ممنون

موفق باشید

*ارمغان*

3