[quote=behroozraha;558041;546894]
جالب آنکه ۶ MG زمستان گذشته با قیمت تقریبی ۴۸ الی ۵۰ میلیون تومان در بازار آزاد دست به دست می شد که با توجه به کلاس این خودرو رقم منطقی تری به نظر می رسید. به هر شکل ما که هر چه گشتیم تناسبی میان قیمت امروز این خودرو با توانایی های حرکتی و یا حتی ابعاد آن نیافتیم اما وقتی بدانیم که اوضاع قیمت ها در میان رقبای کره ای و ژاپنی MG از این نیز بدتر است می توانیم با روی گشاده تری به استقبال ۶ MG برویم!.
سلام
قیمت ام جی از 43 میلیون به 50 میلیون رسیده و خیلی بیش از اینها جلو میره.من خودم وقتی 48 تومن بود 550 روخریدم و خیلی راضی هستم.اپشنایی که داره در حد ماشین 80 الی 100 میلیونی هست
از اون جمله هایی که نگفتین:
سیستم DSC یا کنترل پایدار ماشین هست که فقط تو بی ام دبلیو هست اونم با اسم ESP
دنده های پشت فرمونی که واقعا سفر رو براتون راحت میکنه
کروز کنترل ماشین که دیگه مشخصه
صندوق بسیار بسیار بزرگش
مصرف فوق العاده استثناییش.اگر خیلی سرعت نرین و ویراژ ندین با نشون دادن مصرف لحظه ای به راحتی میتونید ببینید که در حالت عادی اگر با 80 کیلومتر در ساعت برین مصرفش مثل پراید میشه.
از همه اینا بگذریم پشت آمپر خیلی زیبایی داره...به زودی مطمئنم قیمتش به 60 الی 65 میلیون هم میرسه
مورد بعدی خدمات پس از فروش جالبشه که دوبار بازدید میکنن و از لنت ترمز الی روغن ماشین رو براتون بدون هیچ هزینه ای عوض میکنن
سیستم توربو شارژی هم که داره تو دور موتور بالای 3500 کاری با ماشین میکنه که تو سرعت100 هم یه شتاب عجیبی میگیره
در کل نسبت به قیمتش فوق العادست ولی تنها مشکلش اینه که مثل مزدا 3 و کمپانی های هیوندا و اینا نرم نیست.دلیلشم استفاده از سیستم تعلیق بی ام دبلیو هست (تا اونجا که به من گفتن اینطوریه حالا راست و دروغشو نمیدونم)