حامد عزیز ممنونم از ایجاد مجدد این همایش دوستانه اینترنتی، در تکمیل صحبتهات چند تا نکات دیدم که خدمت همگی دوستان عزیزم عرض میکنم، فقط قبلش من یه مقدمهای از این همایشات برای دوستانی که چیزی نمیدونن بگم که این همایشات در محیط قبلی انجمنها (برسا) به مدت حدود 7 الی 8 بار برگزار شد که شرکت کنندگان اعضای تبیان بودن، که در این همایشها ما به بحث در مورد موضوعاتی که از قبل توسط خود دوستان انتخاب میشدن، میپرداختیم. برگزاری این همایش نکات مثبت خوبی داشت، هر چند چون اولین تجربه بود یه سری مشکلاتی هم وجود داشت که ایشالله با استفاده از تمامی اون تجربیات قصد داریم که همایشی بینقص بر پا کنیم، که امیدوارم دوستان هم حضور خودشون گرما بخش همایش دوستانه باشیم. یه سری نکات پیش پا افتاده و مقررات همایش اینترنتی: 1) هدف از ایجاد این همایش هم بالا بردن اطلاعات و هم ایجاد یه محفل دوستانه هستش. 2) دوستانی که مایلند در این همایشها شرکت کنن، حتما در این تاپیک حضور خودشون رو اعلام کنن (بدون ذکر آیدی)، چون بدون اعلام حضور در این تاپیک متاسفانه از حضورشون در همایش جلوگیری خواهد شد. 3) دوستانی که مایلند همراه بیارند، حتما باید در این جا اعلام کنن. 4) از اینویت کردن دوستانتون به تالار جداً پرهیز کنید، چون اینکار باعث به هم ریختن جو بحث میشه. در صورت انجام این حرکت به شخص خاطی اخطار داده میشه و در صورت تکرار از حضور مجدد ایشون جلوگیری خواهد شد. 5) در صورتی به اواسط بحث رسیدین، کل متن بحث شده توسط شخصی که از همه زودتر اومده به شخص تاخیر کننده ارسال میشه، پس لطفا وسط بحث از نوشتن اینکه بحث چی هست و امثال اینها پرهیز کنید. 6) دوستان میتونن در هر کدوم از همایشها که دلشون خواست شرکت کنن و شرکت در تمامیه بحثها الزامی نیست. 7) بحث با حداقل 4 نفر برگزار میشه و در صورتی که تعداد کمتر از حد مجاز باشه به مدت 10 دقیقه صبر میکنیم و سپس در صورت به حد نصاب نرسیدن بحث منتفی خواهد شد. 8) شخصی که آیدی اصلی همایش رو در اختیار داره، زحمت اینویت کردن دوستان به تالار رو به عهده دارن. 9) 5 دقیقه اول جلسه به چاق سلامتی اختصاص داره و تقریباً 5 الی10 دقیقه آخر هم به جمعبندی بحث اختصاص داره. در صورتی که بحث نیمه تمام بمونه، ادامه بحث رو در جلسه بعد پیگیری میکنیم. 10) برای بهبود وضع تالار و جلوگیری از اغتشاش ما یه سری اعداد رو انتخاب کردیم که تمامیه دوستان لطفا رعایتش می کنن: عدد1: با نوشتن این عدد شخص برای نوشتن و دادن نظر خودش نوبت میگیره و وقتی نوبتش شد شروع به نوشتن خواهد کرد. عدد2: در صورتی که شخصی یک حرف سریع و آنی و یا پیشنهادی داشته باشه از این عدد استفاده میکنه. در صورتی که بیهوده از این عدد استفاده بشه به شخص اخطار داده میشه. عدد3: در صورتی سوالی از همه پرسیده شد و یا طرحی داده شد، دوستانی که موافق هستن عدد3 رو انتخاب میکنن. عدد4: مثل عدد 3 هستش با این تفاوت که این عدد مختص موافق نبودن شخص هستش. عدد5: عدد معروف5 هم که مختص ایگنور کردن شخص خاطی هستش، که فکر نمیکنم این عدد زیاد کاربرد داشته باشه، ولی خدای ناکرده اگه شخصی بخواد شیطنت کنه و جو رو بهم بریزه ما مجبور میشیم که ایگنورش کنیم. 11) موضوع همایش در هفته قبل توسط خود دوستان انتخاب خواهد شد. 12) متن همایش توسط شخصی ذخیره خواهد شد و در صورتی که کسی بخواد در اختیارش قرار خواهد گرفت. 13) ساعت همایش هم با اکثریت رای دوستان انتخاب خواهد شد. 14) اگه دوستی نکتهای مد نظرش هست خوشحال میشیم در همین تاپیک اعلام کنن. دوستای گلم تمام این نکات بالا فقط برای برگزاری جلسه ای تاپ نوشته شده، پس با رعایتش هم به خودمون احترام بذاریم هم به سایر دوستان عزیز. امیدوارم که ساعات خوبی رو در همایش سپری کنیم و چیزهای خوبی یاد بگیریم. |