سلام
راستی یکی از دوستان خوب و عزیزم هم برام معنی کردند و اون رو هم اینجا قرار میدم تا معنی ایشون رو هم یه مقایسه ای بکنیم.
SINGAPORE: 17 June 2008—Maruti Suzuki and Toyota models each rank highest in two segments in vehicle dependability, according to the inaugural J.D Power Asia Pacific 2008 India Vehicle Dependability StudySM (VDS) released today.
طبق گزارشات حاصله از...(معادل جمله) .مدل های ماروتی سوزوکی و تویوتا، هر یک در دو بخش در قابلیت اطمینان خودرو، اول شدند.
Ford, Honda, Hyundai and Mercedes-Benz models also rank highest in their respective segments.
مدل های فورد،هوندا،هیوندای و مرسدیس بنز نیز در بخش خاص خود اول شدند.
The inaugural study measures problems experienced by original owners of 30- to 42-month-old vehicles by examining more than 150 problem symptoms across nine vehicle categories:
افتتاحیه ی پژوهش اولیه، مشکلاتی که صاحبان اصلی خودروهای 30 تا 42 ماهه(کارکرده) داشته اند را با بررسی بیش از 150 نشانه در هفت رده ی خودرو ارزیابی می کند:
vehicle exterior; driving experience, which includes performance of brakes, steering wheel and tires; features, controls and displays; audio and entertainment; seats; heating, ventilation and cooling (HVAC); vehicle interior; engine; and transmission.
قسمت خارجی خودرو، تجربه ی رانندگی که شامل عملکرد ترمز ها و سیستم فرمان چرخ ها و تاپر ها است، امکانات, کنترلکننده ها و نمایشگر ها؛ سیستم صوتی و سرگرمی؛ صندلی ها؛ سیستم گرمایی،تهویه و کولر؛ درون خودرو؛ موتور؛ و جبعه دنده/گیربگس(؟)
The study is designed to allow manufacturers to track the quality performance of their models and vehicle parts over time to implement product improvements, and to provide consumers with insight into the reliability and dependability of brands and specific models after the warranty period. Overall dependability is based on the number of problems reported per 100 vehicles (PP100), with lower scores indicating a lower rate of problem incidences and higher long-term vehicle quality.
این پژوهش بر ان است تا تولید کنندگان بتوانند کیفیت عملکرد مدل هایشان و قسمت های خودرو را طی مدت زمانی ردیابی کنند تا تولیدات خود را اصلاح کنند مصرف کنندگان را از قابلیت اطمینان و اعتبار علامت های تجارى و مدل های ویژه پس از دوران گارانتی آگاه سازند.
قابلیت اطمینان کل بر مبنای تعداد مشکلات گزارش شده در صد خودرو است که امتیاز کمتر نشان دهنده ی میزان کمتر مشکلات رخ داده و کیفیت طولانی مدت بالاتر خودرو است.
The study ranks vehicles within eight market segments: compact; premium compact; entry midsize; midsize; premium midsize; entry luxury; multi-utility/multi-purpose vehicles (MUV/ MPV); and sport-utility vehicles (SUV).
این پژوهش خودرو ها را در 8 بخش بازار(؟) رتبه یندی می کند:
کوچک بودن،کوچک و مطلوب، تقریبا متوسط, متوسط, کاملا متوسط؛ تقریبا بزرگ؛خودروهای چند کاربرد/چند منظوره؛ و خودروهای برای کاربرد ورزشی
Maruti Suzuki receives two segment awards for the Swift (premium compact) and Esteem (entry midsize), while Toyota also receives two awards for the Corolla (premium midsize) and Innova (MUV/MPV).
ماروتی سوزوکی برای سویفت{فکر میکنم اسم مدل هاش باید باشه}( کوچک بودن مطلوب(؟)) و استیم(تقریبا متوسط) جایزه دو بخش را دریافت کرد و تویوتا نیز برای کورولا(متوسط سایزی مطلوب) و اینوورا (چند کاربرد/چنئ منظوره) دو جازیه دریافت کرد.
The Hyundai Santro leads the compact car segment, while the Honda City ranks highest in the midsize car segment, and the Ford Endeavour leads the SUV segment. The Mercedes-Benz C-Class leads the entry luxury segment with 96 PP100—the lowest reported PP100 score of all models included in the study.
سنترو هیوندای در صدر بخش ماشین های کوچک قرار داشت و سیتی هوندا در بخش ماشین های متوسط اول شد. اندوور فورد در بخش ماشین های ورزش اول شد. سی کلاس مرسدس بنز در بخش ماشین ها ی تقریبا راحت با96 PP100_کمترین امتیاز گزارش شده ی تمام مدل های بررسی شده در پژوهش_ اول شد.
“The benefits of providing a reliable and durable product are particularly valuable for automotive manufacturers,” said Mohit Arora, senior director at J.D. Power and Associates in Singapore.
موهیت ارورا دبیر ارشد در J.D. Power and Associates سنگاپور اذعان داشت:"مزایای ارایه ی محصولی ماندگار و با اطمنیان برای تولید کنندگان خودرو بسیار حائز اهمیت است.
“Not only do manufacturers gain from positive word of mouth, but also, brands that perform well in the study report higher levels of owner recommendation and repurchase intent—which is especially advantageous when vehicle owners come closer to the repurchase point of the ownership cycle.”
"علاوه بر این که تولید کنندگان از کلمات مصطلح مثبت دریافت میکنند، شرکتهایی که در پژوهش عملکرد خوبی داشته اند، میزان بالاتری از توصیه ی صاحبان{محصولات} و قصد خرید دوباره را گزارش میکنند که به ویژه زمانیکه صاحبان خودرو به زمان باز خرید(خرید مجدد) در چرخه ی مالکیت نزدیک می شوند، سودمند است.
Problems in the vehicle exterior and driving experience categories account for nearly 50 percent of all problems reported by vehicle owners in India.
مشکلات ناشی از قسمت های خارجی خودرو و تجربه ی رانندگی عامل تقریبا 50 درصد تمامی مشکلات گزارش شده توسط صاحبان خودرو در هند است
Also, these two categories demonstrate the largest increases in problems reported from initial ownership, compared with other categories studied.
هم چنین این دو علت،در مقایسه با سایر عموامل بررسی شده، بیانگر افزایش عمده ی مشکلات گزارش شده از مالکیت اولیه است.
Long-term quality of new vehicles in India averages, with 67 percent of consumers reporting at least one problem with their
vehicle during their 30- to 42-month ownership period.
کیفیت طولانی مدت خودروهای جدید در هند
با 67 درصد گزارشات حداقل یک مورد مشکل خودرو طی 30 تا42 ماه دروران مالکیت مصرف کنندگان،میانگینی معادل 331 PP100 در 2008دارد.
“Some of the most common driving problems reported include poor vehicle acceleration, excessive or uneven tire wear and the vehicle pulling during normal driving,” said Arora.
ارورا گفت:" برخی از رایجترین مشکلات گزارش شده ، شتاب ضعیف اتومبیل، فرسایش بیش از حد یا فرسایش ناهمواری لاستیک ها، و کشش خودرو حین رانندگی عادی است."
“With the tough road conditions and severe traffic congestion in many cities accentuating these problems, manufacturers that focus on improving the driving experience can make great strides in increasing long-term quality.”
" با شرایط سخت جاده ها و تراکم ترافیک در بسیاری از کشورها که بر این مشکلات میافزاید، تولیدکنندگان که بر بهبود تجربه ی رانندگی متمرکز هستند می توانند گام هایی موثر در افزایش کیفیت طولانی مدت بردارند."
The study also finds that 77 percent of customers experience one or more problems that require components to be replaced. While owners report replacing tires, batteries and brake components most frequently, overall satisfaction with the vehicle declines considerably when replaced components are related to the engine, electronics or overall driving experience.
این پژوهش هم چنین دریافت که 77 درصد خریداران یک یا چندین مشکل مواجه شده اند که نیاز به تعویض قطعات داشته است. در حالیکه صاحبان خودرو تعویض لاستیک، باتری ها و قطعات ترمز را بیشتر گزارش کرده اند، هنگامیکه قطعاتی مه باید تعویض شوند به موتور یا الکترونیک یا تجربهی رانندگی کل مربوط باشد رضایت کل به طور قابل توجهی کاهش پیدا میکند.
The 2008 India Vehicle Dependability Study is based on evaluations from nearly 4,700 owners who purchased a new vehicle between July 2004 and September 2005.
پژوهش قابلیت اطمینان خودرو هند سال 2008 بر مبنای ارزیابی تقریبا 4700 صاحب خودرو که خودروی جدیدی بین ج.لای2004 و سپتامبر 2005 خریده اند، صورت گرفته است.
The study includes 33 vehicle models covering 12 nameplates and was fielded from January to April 2008 in 20 cities across India.
پژوهش شامل 33 مدل خودرو بود که 12 ...داشت و از ژانویه تا اوریل 2008 در 20 شهر هند رانده شدند(؟)
The VDS is one of three J.D. Power and Associates quality metrics, along with Initial Quality Study (IQS) and the Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) Study, which measures customer perceptions on the design, content, layout and performance of their new vehicles.
Vds یمی از سه معیار کیفیت ....است ، همزمان با پژوهش کیفیت اولیه و بررسی عملکرد خودرو، اجرا و طراحی ؛ که حس خریدار از طراحی، محتوا، آرایش و عملکرد خودروهای جدیدشان است