انجمن ها > انجمن نجوم > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
نجوم (بازدید: 3288)
چهارشنبه 4/12/1389 - 19:54 -0 تشکر 289387
داستان تو و من

ادامه این داستان را از انتهای داستان نفر قبل بنویسید.

بدون محدودیت!!

شنبه 7/12/1389 - 20:31 - 0 تشکر 291031

ااااا خانوم کریمی جون قرار شد از فرازمینی ها استفاده نشه هااااا.
اون چهار پا رو به یه چیز زمینی تبدیلش کنین. مثلا دیو سفید، یا اکوان دیو :))

شنبه 7/12/1389 - 21:23 - 0 تشکر 291061

mrs karimi گفته است :
[quote=mrs karimi;9481;291024]منم نمی دونم از کجا با خبر شدم ولی راه افتاده بودم و رسیدم یزد . مدمن آدرسشو به محاق داده بود اون هم برای هر کسی که می شناخت اس ام اس کرد . منم رفتم به همون آدرس.اول خودم رسیدم چون با هواپیما اومده بودم یزد.
از دور یه ساختمان متروکه ای دیده می شد البته بگم که قراره انجمن نجوم کویر یزد کنسل شده بود و اینجا قرار گزاشته بودند.
یه مردی رو از دور دیدم چون تا حالا مدمن رو ندیده بودم نمی دونستم خودشه یا نه اما نزدیکتر که شدم دیدم یه موجود بزرگ با چهارتا پا جلوم وایستاده(مدمن نبودا) یه هو به خودم گفتم نکنه اینا ....
درست خدس زده بودم چهره خیلی زشتی داشت صداهای عجیب غریبی هم از خودش در میاورد . منو بستن و برن تا رسیدم به یه مرد که بسته بودنش که حدس می زدم ... باشه.

در همون لحظه که خانم کریمی داشت از ترس سکته می کرد یکهو مدمن و رفقایش از لباس اون چهار پایان! بیرون امدند و قش و قش خندیدند!

شنبه 7/12/1389 - 22:8 - 0 تشکر 291087

اولا کجا گفته بودید آدم فضایی نمیشه .
دومن دستتون درد نکنه اگه اینطوریه که باید محاق رو اذیت می کردند نه من بیچاره رو که نمی دونم از کجا فهمیدم اومدم.

شنبه 7/12/1389 - 22:31 - 0 تشکر 291102

میخواین داستان رو بکوبین از اول بسازین؟

بسم رب السماوات و النجوم

پایگاه رصدگر

شنبه 7/12/1389 - 22:33 - 0 تشکر 291105

نه ادامه می دیم اینا دیدن من اومدم خواستن اذیت کنن ولی پشت این شوخی یه مسئله جدی وجود داشت . همه جمع شده بودند تا مدمن براشون توضیح بده

شنبه 7/12/1389 - 22:46 - 0 تشکر 291111

آره والا حق با خانوم کریمی جونه. این محاقو باید بگیرن حسابی اذیتش کنن. اصلا کل این برنامه اذیت کردن واسه محاق چینده شده بود که دق دلی اعضای انجمنو سرش دربیارن. ای ول خوب کردین.
خب منو خورشید جونو خانوم کریمی جونم رفتیم جلو ببینیم چه خبره که مدمنو رفقاش دارن غش غش می خندن دیدیم برنامه ترسوندن محاق بوده که یه خورده شاد بشن اعضا. ما هم زدیم زیر خنده. محاق رنگش شده بود عین گچ، داشت غش می کرد و از اونجایی که مدمن دکتره به دادش رسید و یه دونه از اون آمپولای گنده بهش زد که حالش خوب بشه. با این آمپوله دیگه حساب اذیت کردن محاق صاف شد. منو خورشید و خانوم کریمی هم از خنده ریسه رفته بودیم. بعد دیگه دیدیم گناه داره به مدمن گفتیم خب دیگه بسشه بعد از دلش درآوردیم و دکتر بعد از خوش آمد گویی شروع کرد به توضیح اینکه چه خبر بوده و چی شده که اینطوری با عجله همه رو خبر کرده.....

يکشنبه 8/12/1389 - 0:3 - 0 تشکر 291150

خوشم اومد . آفرین
اره خلاصه همه ما رو گذاشته بود سرکار و به آرامی داشت کل ماجرا رو تعریف می کرد که یه روز یه ایمیل مشکوک بهش رسیده که خبری از یه اتفاق نادر رو می داده ...
در اون سمت ماجرا هیئت مدیره تبیان بالاخره اتاق کنفرانسو می خواستن به ما بدن که دیدن هیچ کس نیست هیچکی رو نمی تونن پیدا کنن و کلی برای ما نگران شدن.

يکشنبه 8/12/1389 - 10:32 - 0 تشکر 291272

وقتی ما با خبر شدیم که هیئت مدیره تبیان نگران شده، کلی کیف کردیم. گفتیم اشکال نداره بزار یخورده نگرانمون بشن تا قدرمونو بیشتر بدونن. القصه......

يکشنبه 8/12/1389 - 10:46 - 0 تشکر 291280

ایمیل چیزی تو مایه های ایمیل مشهور 5 شهریور بود. همون ایمیلی که می گفت 5 شهریوردو ماه در آسمان خواهد درخشید.
اما ایمیلی که مدمن می گفت درباره این موضوع بود:
پس فردا ستاره ابط الجوزا منفجر خواهد شد و این انفجار به قدری مهیب است که زمین و ساکنانش را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
نمی دونستیم چه طوری اما این موضوع به صورت شب نامه به مردم فرستاده شده بود و همه را نگران کرده بود

يکشنبه 8/12/1389 - 12:6 - 0 تشکر 291298

بعد ما تصمیم گرفتیم یه کاری بکنییم.
یکی می گفت مردمو بفرستیم تو پناهگاها ولی پنگاه نداشتیم .
یکی دیگه گفت بریم مریخ اونجا می شه زنده موند ولی هنوز انسانی تا حالا فرستاده نشده بود و ما هم فضا پیما نداشتیم .
یه نفر دیگه گفت قبل از این که منفجر بشه خودمون یه بلایی سرش بیاریم .
آخرین نفرم پیشنهاد داد که وصیتناممون رو برای موجودات فضایی که شاید در آینده به زمین بیان بنویسیم.