انجمن ها > انجمن نصف جهان > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
نصف جهان (بازدید: 4269)
سه شنبه 26/8/1388 - 21:10 -0 تشکر 164202
مـاجـراهـای مـن و نصـف جهـان

سلام

حالتون خوبس!! از قرار معلوم من اینقدر نمیرسم که فقط سفرنامه بنویسم.. و چون قبلاً قول دادم که ماجرای مسافرت اخیرم (البته به همراه پدرپادشاه) به اصفهان و ملاقات با بچه های خوب تبیان اصفهان رو مکتوب کنم .. حالا میخوام که به قولم وفا کنم و خاطره سفر یکروزه مون به اصفهانو براتون بنویسم.

آممما! همینجا هم لینک بقیه سفرنامه هامو میذارم تا هم یه تبلیغی باشه واسه خودم .. هم کار شما رو راحت کرده باشم که واسه پیدا کردنشون ساعتها وقت نذارید !!! (نوشابا میخورید)

این لینک تیردراپ نامه 2 که فعلاً جدیدترینه و تازه شروع کردم به نوشتنش.

اینم لینک تیردراپ نامه 1 که ماجرای سفر به مشهد مقدسه.

اینم سفرنامه نوروزی من که مال نوروز 88 ه!

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

چهارشنبه 18/9/1388 - 23:3 - 0 تشکر 168691

هو العزیز

سرکار خانم تیردراپ حدستون درست بود ، تیز بین هستید ، احسنت

ادامه

با حاجی راهی شدیم و در مسیر برای اینکه دست خالی نریم چند کیلویی موز خریده و راهی شدیم و به بلوار آینه خانه رسیدیم

دوساعت با آقای جمالی فر صحبت می کردیم که کجا هستند که بعدا دیدیم جلو ما ایستاده اند

خلاصه به دم بریانی ای رسیدیم که آقای رضا زاده و خانمشون اونجا بودند و در حال صحبت با آقای جمالی فر برای برنامه ریزی پذیرایی از میهمانانمون بودیم که چهره زیبایی را مشهاده کردیم و دیدم حاج قدرت رفتند باهاشون دست دادند متوجه شدیم بله ایشون همون حاجی کلیف خودمونه چهره زیبا و دلنشینی که ما را یاد رشادت های جبهه و جنگ می انداخت ، از دیدنشون خیلی خوشحال شدیم و در حال صحبت باهاشون بودیم که سرکار خانم تیردراپ و نرگس خانم هم به جمع ما اضافه شدند و ما هم تشریف فرماییشون به اصفهان را تبریک گفتیم و ....

خلاصه رفتیم برای صرف ناهار که دیدیم اسباب شرمندگی ما کاملا فراهمه و در طول این مدت از خجالت آب شدیم تا بالاخره ناهار تمام شد

آخه ما میهمان میهمانمان بودیم (ان شا الله در فرصت های بعدی از خجالتتون در بیاییم )

بعد از ناهار عازم منزل آقای جمالی فر به پیشنهاد خودشون شدیم (آخه مگه نمی دونی تعارف اومد نیومد داره عزیزم که تعارف می کنی _چشمک_)

که اس ام اس های کذایی شروع شد و حاج قدرت هم پایه بود اساسی و کلی خندیدیم

ماموریت محوله انجام شد و ما هم به منزل آقای جمالی فر رفتیم و بعد از وارد شدن در کنار آقای رضا زاده نشسته و مشغول احوال پرسی شدیم

صحبت از همه جا بود و مطالب مفیدی مطرح شد در همین حین احساس کردیم در کنفرانس خبری هستیم  چون کلی ازمون نرگس خانم عکس گرفت ( خوب شد همش خراب شده _چشمک_ )

حدود یک ساعت در محضر این عزیزان بودیم و آنها دیگه قصد رفتن داشتند از منزل آقای جمالی فر بیرون اومدیم و برای میهمانانمون آرزو کردیم به سلامت به خونه برسند و بازم بتونیم زیارتشون کنیم

ان شا الله

««« تبیان »»»

پنج شنبه 19/9/1388 - 0:52 - 0 تشکر 168709

سلام

شاداسماجان! من از بچگی عادت به نوشتن داشتم و یکی از بهترین سرگرمیهام نوشتن بوده.. خاطرات, احساسات, شعر ، معر و خلاصه اینکه همه چیز می نوشتم ولی هیچکدومو نگه نداشتم.. اما امیدوارم که این سفرنامه هام تو نت باقی بمونن و از بین نرن.

جناب منهم! از همراهیتون خیلی ممنونم.. تیزبینی از خودتونه :دیی اینم یه خصوصیته که از بچگی باهامه و تقریباً میشه گفت که هیچ چی از دیدِ من پنهون نمیمونه و اکثر اوقات هم باعث دردسر میشه!

راستی اون عکساهم همه سالمن و هیچکدوم خراب نشدن اگه مجوز بدین یکی دوتاشو میذارم.

خب فکر کنم سفرنامه به آخرش رسیده باشه.. دیگه ما بلندشدیم و از محضر خانواده محترم جناب دکی خداحافظی کردیم و کلی هم از جناب دکی عذرخواهی کردیم که روز تعطیلشو خراب کردیم و نذاشتیم که به دیدن عیال محترمه برن! نسیم وصال جان واقعاً شرمنده هستم که اون روز چشم انتظار دکی اینکالج موندی.. اتفاقاً موقع رفتنه کلی به ایشون اصرار کردیم که بابا بیا بامابریم قم.. ما که مسیرمونه شمارم میبریم ولی خب ایشون افتخار همراهی ندادن دیگه!!

ولی خدمتتون عرض کنم که اتفاقاً ما اومدیم قم.. زنبیل آباد .. یه سر به خونه خواهرم زدیم و بعد به سمت تهران حرکت کردیم.

در آخرهم مُسَدَّساً از همه عزیزان اصفهانی من باب زحمتی که کشیدن و شرمنده فرمودن و همچنین از نسیم وصال عزیز و شماهم نازنین تشکر و قدردانی فراوون میکنم . انشاء الله تهران تشریف آوردین در خدمتتون باشیم :)