نینا مزار، استادیار بازاریابی در دانشکده مدیریت راتمن دانشگاه تورنتو گفت: بر اساس تحقیقات قبلیمان، میدانستیم که یک کد برای محترم شماردن افراد مفید است، اما ما از نتایج این پزوهش که نشان داد چقدر مکان این کد مهم است تعجب کردیم.
برای بررسی این موضوع، نویسندگان این مطالعه بیش از 13هزار فرم بیمه نامه خودرو که شامل 20هزار اتومبیل بود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. آنها دریافتند مشتریانی که فرم را در بالای صفحه امضا کرده بودند، نزدیک به 2هزار و 500 کیلومتر استفاده بیشتر از خودرو را نسبت به کسانی که فرم را در قسمت پایین امضا کرده بودند، گزارش کردند.
گفتنی است این مقدار به اختلاف حداقل 48 دلار در حق بیمه سالانه هر خودرو منجر میشود.