• مشکی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن نصف جهان > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
نصف جهان (بازدید: 1502)
دوشنبه 20/6/1391 - 0:9 -0 تشکر 554495
از اصفهان تا نمایشکاه قرآن تهران تا شمال ایران

سلام ویژه در حد اجلاس سران

سلام ویژه به گرمی اخر تابستون و به سردی اول پاییز و زمستان

سلام ویژه به مهر که برادر شهریوره

سلام هم بعضی چیزا که داره کم گرون میشه

سلام سلام صد سلام تلافی این روزا که نبودم دلم می خواست بیام اما وقت نوشتن نداشتم گفتم کپی هم لذت نوشتن با قلم کامیوتر را نداره .

اول تابستان رفتیم کلاس و.... برای پر کردن اوقات فراغت اما انقدر پر شد که نفهمیدیم کارمند بانکیم یا دانش آموز قبول شده خرداد  اره والا

مرداد شد مثل اینکه انگار وسط پل بودیم دیگه راه برگشت نداشتیم رفتیم تا بریم اما سرنوشت اقای بیست  عوض شد چی شد عمه پدرم به رحمت خدا رفتند (تهران بزرگ ساکن بودند) رفتیم که رفتیم تهران همه اطلاع دارند از مراسم کاراش انشالله برای کسی نباشه این قضیه ها   اومدیم برگردیم از طهران که دیدیم رسیدیم به شمال در کل نفهمیدیم برعکس رفتیم یا اومدیم  بله یه چند روز شمال بودیم و بعد اومدیم تهران برای هفته و سوم .

اما این بهشت زهرا هم که مکانیزه و با قوله جدیدیا با کلاس  ساختمان شیک همشونم کولر گازی خنک و تو سالوناش هم کامپیوتر لمسی برای سرچ مردگان و امکان پرینت و LCD  که مرده های در حال شستشو نشان می داد .من تا حالا یه بار رفتم بهشت زهرا تهران دیگه نرفتم تا این موقیعت  حتی بهشت زهرا اصفهان هم نرفتم.

همزمان شد با بزرگترین رویداد میشه بگی مذهبی کشور که همون نمایشگاه قرآن مصلی امام بود ما هم وقت را غنیمیت شمردیم و رفتیم که رفتیم  البته بماند که این عکس را می خواستم برای ماه رمضان بذارم داخل انجمن

رفتیم دمه غرفه تبیان راسخون و .......البته اشتباهی غرفه حجاب هم رفتیم دیدیم همه زنن برگشتیم .

دیگه قطب نمامون درست کردیم و بعد از 12 رووززز اقامت شیرین در تهران بزرگ برگشتیم اصفهان زیبا البته در زمان همزمان شد با شب های زیبای قدر که واقعا شب های زیبای و ما هم در مسجد های تهران همراه با پسر عمه خودم تا پاسی از صبح بیدار می ماندیم و دعا و زیارت  شب ها واقعا به یاد ماندنی .

خوب برگشتیم اصفهان دیگه نتونستیم بیام نمایشگاه خودمون و غرفه تبیان ، حیف که نشد بد شانس بودیم یا ناخوش شانس . من همیشه نمایشگاه معروف اصفهان میرم 1000000000%%    .

موندیم موندیم تا نوشتند کتاب های درسی رسید و رفتیم ............... دسته کردیم و خریدیم و منتظریم تا 1 مهر شه مدرسه ها باز بشه تا درد دلم کم بشه .

من همیشه همه جا به یاد دوستان در تبیان بودم و عکس گرفتن فراموش نکردم که بگید نامرده .

خسته شدیم و شما هم خسته شدین و هم چنان این داستان ادامه داره

سلام امیر خان
رسیدن بخیر
خاطرات خیلی باحال بودن
مخصوصا ال سی دی مرده شورخانه بهشت زهرا و دیگه اینکه اشتباها رفتین غرفه حجاب!!!!
جریان غرفه حجاب رو که می خوندم غش کردم از خنده .خانمم جریان رو پرسید براش دوباره خوندم و دوتایی زدیم زیر خنده...
ببین کارادا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

البته مثل همیشه غلط غولوط توی تایپ مطالبت چشم آدمو خسته می کنه... زودی ویرایشش کن تا لذت بیشتری ببریم.

به هر حال خیلی خوش اومدی از سفر. ان شا الله خوش گذشته باشه...

هزار دشمنم ار مي كنند قصد هلاك  گرم تو دوستي از دشمنان ندارم باك

حافظ عليه الرحمه

امضا: نيري

دوشنبه 20/6/1391 - 10:49 - 0 تشکر 555584

سلام amibest گرام ، رسیدن به خیر ، لذت بردیم از خواندن خاطرات جالبت.

.....................................................................................................

روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران

تا از دلم بشویی غم های روزگاران

دوشنبه 20/6/1391 - 12:18 - 0 تشکر 556033

رسیدن بخیر
میگم بالاخره اون همه كلاسی رو كه ثبت نام كردید به سرانجام رسوندید؟؟!!
انشالله كه سال جدید رو پر انرژی شروع كنید(البته با این همه گشت و گذاری كه رفتید غیر از این نمیتونه باشه(:

گاهي به آسمان خيالم عبور کن

شعر مرا نيم نگاهي مرور کن

دل مرده ام،قبول . . .!

تو اما مسيحا باش،

يک جمعه هم زيارت اهل قبور کن.

دوشنبه 20/6/1391 - 19:30 - 0 تشکر 557365

انشالله خوش گذشته باشه ما که تا حالا نمایشگاه فران تهران رونرفتیم...

اصفهان بهش میگن باغ رضوان نه بهشت زهرا

یکبار تو را بينم و صد بار بميرم

سه شنبه 21/6/1391 - 0:18 - 0 تشکر 558641

ممنون از دوستان .انشالله به سن و سال نیان اینجا نظر بدهند  خوشحال میشیم

بعد غلط ها تا جای که بود اصلاح شد اخه نخوندم  درست مطالبو ممنون از دوستان برای هشدار

بعد دوست عزیز که گفته بود اصفهان باغ رضوان داره  دوست گرامی جدایی که نیست مقصود اصل نه حرف البته از تهران که دیگه شهر شده باید شهدار بهش بدن و بگن باغ شهر بهشت زهرا

دوستان از مشکلی بود بگید از باعث ناراحتی کسی بشه یا هر مورده دیگه

و.......

سه شنبه 21/6/1391 - 15:18 - 0 تشکر 558881

سلام

سفرنامه جالبی بود ممنون ازتون بابت گزارش کامل و زیباتون.

به طواف كعبه رفتم ،به حرم رهم ندادند          كه برون درچه كردي، كه درون خانه‌آئي

جمعه 31/6/1391 - 11:50 - 0 تشکر 561324

برای منم قسمت LCD قابل توجه بود
این کارا چیه :(

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.