در حین مسافرتهای تفریحی میشد صندلیهای این خودرو را به عنوان نیمکت از جای خود بیرون آورد. تولید ژیانهای سهگانه حتی تا سال 1359 نیز ادامه یافت. اما وضعیت خاص کشور در دوران جنگ، آنچنان موافق با ارزبری اینچنینی نبود. در کل، یک میلیون و 444 هزار و 583 دایان، 253 هزار و 393 آکادین و 144 هزار و 953 دستگاه مهاری تولید و فروخته شد.
داستان ایران و ژیان به اینجا ختم نمیشود. سال 1333 برادران امیدوار (عیسی و عبدالله) سفر دور دنیای خود را آغاز کردند. تا هفت سال اول را با موتور سیکلت و سه سال آخر را با 2CV که از طرف سیتروئن به آنان اهدا شده بود، طی کردند.
دیگر خاطره حاشیهای ما از ژیان مربوط میشود به کارتون چاق و لاغر. دو کارآگاه مخفی که در کنار ماشین هوشمندشان که به «قرقی» معروف بود، به عملیات خاصی میپرداختند. قرقی یک ژیان قرمز با گلهای زرد و البته بدون راننده که نماد تکنولوژی اواسط دهه 60 شمسی بود