رایتل در فیس بوک ( که در ابتدای راه اندازی خود را متعلق به ایناپراتور معرفی میکرد و بعدا به دلایلی آن را به صفحه طرفداران این شرکتتغییر نام داد) در پاسخ به اعتراض یکی از مشتریان که چرا نداشتن مکالمهتصویری آیفون را به مشتریان اعلام نمیکنید به وی اینگونه پاسخ داد: " حالادیگه همه ملت با کلاس و آیفون دار شدن )) " در همین صفحه و در ادامهنیز به فرد معترض توصیه کرده : " رایتل مخاطبان خاص خودش رو داره … شمابهتره به همون ایرانسلت بچسپبی ))) ".
به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ یک مشتری دیگر در اعتراض به این نوع پاسخ رایتل به مشتریان نیز نوشت: "واقعا برای همینه که الان ما اینطوری هستیم. عوض جواب دادن به مشتریا بهشونمیخندیم. شرکت محترم شما هم که تو همه تبلیغاتتون داری از آیفون استفادهمیکنی. حق داری بخندی پولتو گرفتی ما هم دستمون به جایی بند نیست بایدبخندی بهمون. بخند که من اگه جای تو بودم گریه میکردم ."
گفتنی است در اغلب تبلیغات مکالمه تصویری رایتل از گوشی آیفون استفادهمیشود در حالی که این گوشی امکان مکالمه تصویری تحت شبکه نسل ۳ را ندارد