در برابر راحت طلبی مقاومت کنید و هر روز با تجربه ای جدید، خودتان را وادار کنید تا توانایی ها و استعدادهایتان را بیشتر به کار بگیرید.
***
اجازه ندهید که ترس جواب رد شنیدن از مشتری شما را دلسرد کند. به یاد داشته باشید که این کار مشتری هرگز برخوردی شخصی نیست.
***
خودتان را در مقام یک مشاور ببینید نه یک فروشنده. این طرز فکر باید از ذهن شما شروع شود تا به ذهن مشتری هم منتقل شود.
***
در مورد تمام جزئیات محصولی که می فروشید و نیز درباره کالاهای مشابهی که رقیب هایتان عرضه می کنند اطلاعات دقیق و کامل داشته باشید.
***
آنچه برای کسب موفقیت امروزتان داشته اید، برای حفظ آن کافی نیست.
***
تفکر استراتژیک داشته باشید: هدف هایتان را تعیین کنید و فعالیت های لازم را برای رسیدن به هر کدام را دقیقا مشخص کنید.
***
از قانون طلایی در فروش استفاده کنید: "کالایتان را همانطور به مشتری بفروشید که دوست دارید به شما بفروشند."