مشتركین همراه اولی كه به دریافت قبض پایان دوره ی خود به صورت پیامك قادر نیستند، می توانند با ارسال یك پیام كوتاه با متن R یا r به شماره 990009 مجددا پیامك قبض را دریافت كنند.
به گزارش سه نسل به نقل از ایسنا ، شماره ی سامانه تلفنی (مركز تماس) همراه اول از 15 بهمن ماه جاری تغییر یافت و از آن تاریخ به بعد مشتركین باید جهت استفاده از این سامانه از خطوط همراه اول با شماره «9990» و از تلفن های ثابت با شماره «09129990» تماس بگیرند.
هم چنین با پرداخت از طریق سامانه ی تلفنی همراه اول، پرداختی شما بلافاصله در سیستم صورتحسابتان اعمال شده و چنانچه خط تلفن شما قطع یكطرفه و یا دوطرفه شده باشد، حداكثر ظرف مدت 10 دقیقه وصل و اعلام وصول از طریق پیامك به استحضار مشترك خواهد رسید.
* بانك پرداخت بانك صادرات ایران
مشتركینی كه در بانك صادرات حساب داشته باشند و علاقه مند هستند خط ارتباطی آنها همیشه فعال باشد، می توانند با سامانه ی 09602 تماس گرفته و با ورود شماره حساب خود به این سامانه مجوز پرداخت صورتحساب تلفن همراه خود را به بانك اعلام كنند؛ در این صورت هر زمانی كه مبلغ كاركرد تلفن شما به سقف مجاز برسد، بانك صادرات ایران به نیابت شما مبلغ قبض را پرداخت كرده و از قطع خط جلوگیری خواهد كرد.
* سرویس های ارزش افزوده:
مشتركین هم چنین می توانند با مراجعه به سایت www.mci.ir و در صفحه اختصاصی خدمات ارزش افزوده این سایت (www.mci.ir/web/guest/vas) اطلاعات كاملی درباره این گروه از خدمات همراه اول دریافت و از هزینه، نحوه ی فعال سازی و غیرفعال سازی و هم چنین شرایط و ضوابط استفاده از سرویس ها آگاهی یابند.
منبع: ایران گراند