• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن خودرو > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
خودرو (بازدید: 1134)
چهارشنبه 11/5/1391 - 21:58 -0 تشکر 488104
خبر های مربوط به خودرو(تابستان 1391)

ورود سه خودروی ملی به بازار تا پایان سال 91

 

گروه صنعتی ایران خودرو در سال جاری وعده عرضه چند محصول جدید را به مشتریان خود داده است.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران مدیر عامل ایران خودرو از عرضه 3 محصول جدید و تولید آزمایشی دنا در سال جاری خبر داده است.

براساس این گزارش، رانا دومین خودروی ملی ایران خودرو نخستین محصول جدیدی است كه امسال به بازار می آید.
لازم به ذكر است، تولید این محصول با 70 درصد ساخت داخل از خرداد ماه امسال شروع شده و طی 2 مرحله نیز به مشتریان پیش فروش شده است.

همچنین طبق گفته مسئولان ایران خودرو زمان تحویل این خودرو، از مهرماه امسال و قیمت آن نیز حدود 15 میلیون تومان است.

براساس این گزارش، محصول بعدی این گروه خودروسازی وانت تندر 90 است كه در شهریورماه به تولید انبوه می رسد و قیمت نهایی آن هنوز مشخص نشده است و تیراژ تولید آن در سال جاری به 15 هزار دستگاه می رسد.

همچنین تولید انبوه تندر 90 با گیربكسی اتوماتیك نیز طی سال جاری انجام می گیرد كه این محصول با تغییرات ظاهری و با موتور كنونی تندر 90 خواهد بود.

لازم به ذكر است، گروه صنعتی ایران خودرو تولید سومین برند ملی خود تحت عنوان خودروی دنا را در دستور كار قرار دارد كه تولید آزمایشی آن در بهمن ماه امسال انجام می گیرد.

براساس این گزارش، به گفته مسئولان ایران خودرو با توجه به استقبال مشتریان از تندر 90 تولید مدل های جدید این خودرو از جمله وانت تندر 90 مسقف، ون واس یو وی نیز از برنامه های مشترك ایران خودرو شركت رنو است

 

 

چهارشنبه 11/5/1391 - 22:0 - 0 تشکر 488105

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد؛

رانندگان تاکسی تا آخرین نفس خود را پشت فرمان تاکسی ها هستند

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران از عدم نوسازی تاکسی های فرسوده سهمیه بندی شده برای سال 91 خبر داد



به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ محمدی احمدی بافنده در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اعلام این خبر گفت: امسال تنها توانسته ایم از 60هزار تاکسی تنها 17 هزار خودرو را نوسازی کنیم که سهمیه سالهای پیشین است.دلیل تاخیر و نوسازی نشدن تاکسی های فرسوده ما عدم همکاری سازمانهای ذیربط به خصوص خودروسازان است.

وی افزود: تا الان 8 هزار تاکسی برای نوسازی ثبت نام کرده اند اما کارخانه ایران خودرو هیچ کمک و اقدامی برای تعویض این تاکسی ها نکرده و پاسخگویی را بر دوش ما انداخته است.

احمدی بافنده تصریح کرد: قرار بوده تا امسال نسل تاکسی های فرسوده از بین برود ولی به دلیل عدم همکاری خودروسازان و اختلاف بین پلیس راهور و این کارخانجات تا کنون این اتفاق نیفتاده است.

وی با اشاره به این اختلاف نظر افزود: پلیس راهور مصر است که تاکسی های شهر تهران از استاندارد بالا برخوردار باشند و حداقل به کیسه هوا مجهز شوند اما خودروسازان این خواسته منطقی را قبول نمیکنند.

بافنده همچنین به بیمه رانندگان تاکسی اشاره کرد و اذعان داشت: حدود 30 هزار راننده بالای 50 یال در تهران در هستند که نه از بیمه تکمیلی برخوردارند و نه از حق بازنشستگی.

مدیر عامل تاکسیرانی افزود: این معضل که از سوی تامین اجتماعی به وجود آمده نه تنها زانندگان بلکه خانواده آنان را نیز تحت فشار شدیدی قرار داده است و رانندگان تاکسی ما ناچارند آنقدر پست فرمان تاکسی خود بنشینند تا نفس آخر را هم بکشند و در تاکسی جان بدهند. ولی آیا این انصاف است؟

مدیر عامل تاکسیرانی همچنین به کمبود جایگاههای سوخت در سطح شهر اشاره کرد و گفت: هر تاکسی با توجه به مسافت 200 کیلومتری که در روز طی میکند نیاز به سوخت گیری حداقل دو بار در روز را دارد اما 28 هزار تاکسی تهران به دلیل کمبود جایگاه سوخت عملا از سوخت گیری عاجزند.

وی تاکید کرد: برای حل این مشکل نیز با مسئولان در حوزه سوخت رسانی صحبت کرده ایم تا جایگاهها را بیشتر کنند و یا سهمیه خاصی را به تاکسیرانان اختصاص دهند اما به دلیل عدم سود اقتصادی برای مسئولان این اقدام صورت نمیگیردو در نتیجه راننده تاکسی بدون داشتن سهمیه بنزین و سوخت و یارانه باید در صفهای طولانی جایگاهها معطل شود.

به گزارش خ اج ب خ احمدی بافنده به برگزاری کلاسهای آموزشی برای بالابردن سطح علمی و اجتماعی رانندگان اشاره داشت و خاطر نشان کرد: برای تعدادی از رانندگان این اقدام صورت گرفته است و به دلیل نتایج مثبت آن تصمیم داریم تا با دانشگاه جامع علمی و کاربردی وارد مذاکره شده و در صورت امکان کلاسهای دانشگاهی برای رانندگان ترتیب دهیم تا در نهایت به استانداردهای جهانی یک راننده تاکسی برسیم.

چهارشنبه 11/5/1391 - 22:1 - 0 تشکر 488106

راه اندازی نخستین مسیر ویژه تردد تاکسی ها در غرب تهران

شهردار منطقه 9 با اشاره به بحث روانسازی ترافیک در ورودی فرودگاه مهرآباد گفت: نخستین مسیر ویژه تردد تاکسی ها در غرب تهران راه اندازی می شود.



به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 نصرا... آبادیان با اعلام این خبر افزود: احداث مسیر ویژه تردد بیش از 5 هزار تاکسی از ابتدای جاده شهید لشگری تا پارکینگ شماره 2 فرودگاه مهرآباد در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: روزانه بیش از 5 هزار تاکسی خطی و آزاد وارد فرودگاه مهرآباد می شوند و مسیر خودروهای شخصی و تاکسی ها یکی بوده که موجب افزایش ترافیک در این مسیر می شود.

آبادیان ادامه داد: در همین راستا طرح ایجاد مسیر ویژه تاکسیرانی دراین محدوده پیشنهاد شد که مورد موافقت فرودگاه مهرآباد و پلیس راهور منطقه قرار گرفت.

وی با اشاره به ضرورت احداث مسیر ویژه تاکسی در محدوده فرودگاه خاطر نشان کرد: بسیاری از مشکلات محدوده فرودگاه در بخش حمل و نقل عمومی کاهش می یابد.

چهارشنبه 11/5/1391 - 22:3 - 0 تشکر 488107

مطالعه خطوط پر سرعت MOV در بزرگراه همت

مدیر عامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی تهران با بیان اینکه ایجاد خطوط پرسرعت برای تردد تاکسی ها در دستور کار قرار دارد گفت: در تلاشیم تا در سال جاری اولین مسیر را در پایتخت راه اندازی کنیم.

محمد احمدی بافنده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: یکی از اصلی ترین راهکارها برای بالا بردن راندمان تاکسی ها، افزایش سرعت جابه جایی آنهاست بر این اساس در صورت راه اندازی خطوط ویژه می توانیم سرعت جابه جایی تاکسی ها افزایش داده وزمان متوقف مانده آنها را در ترافیک کاهش دهیم.
وی اظهار داشت: در اجرای این طرح به دنبال آن هستیم که به ویژه نقاط پر ترافیک و مكان هایی که گره های ترافیکی ایجاد می شود مسیر های ویژه ای را برای تردد تاکسی ها ایجاد کنیم تا تاکسی ها بتوانند به جای معطل ماندن در ترافیک سریعتر به مقصد رسیده و ظرفیت میزان جابه جایی آنها افزایش یابد.
بافنده خاطر نشان کرد: برای احداث خطوط پرسرعت در راستای تسهیل تردد تاکسی ها، مطالعاتی در بزرگراه همت توسط یکی از دانشگاه های تهران در دست انجام است تا در صورت امکان بتوانیم در بخش هایی از مسیر این بزرگراه خط ویژه تردد تاکسی ها را ایجاد کنیم

چهارشنبه 11/5/1391 - 22:5 - 0 تشکر 488108

طی تغییرات فنی که در سیستم مخابراتی کشورصورت گرفت:

096440 شماره جدید، مركز تماس ایران خودرو

در پی تغییرات فنی بوجود آمده در سیستم های مخابراتی كشور، شماره تماس096440 جایگزین شماره تماس 09644 شركت امداد خودرو ایران و مركز تماس گروه صنعتی ایران خودروشد.


به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ایکوپرس به نقل از روابط عمومی امداد خودرو ایران ، با توجه به تغییرات مهندسی انجام شده در خصوص خدمات بین شهری از سوی شركت تنظیم مقررات رادیویی و شركت زیر ساخت مخابرات ، شماره تماس امداد خودرو ایران و گروه صنعتی ایران خودرو از 09644 به شماره جدید 096440 تغییر یافت .

بر اساس این گزارش هموطنان در صورت نیاز به خدمات این مركز می توانند از سراسر كشور همانند گذشته به صورت 24 ساعته با شماره 096440 تماس حاصل نمایند .

لازم به یادآوری است خدمات مركز تماس گروه صنعتی ایران خودرو شامل امداد رسانی ، تخصیص وقت نمایندگی ، حمل خودرو ، مركز مشاوره فنی ، ثبت شكایات و پیشنهادات و ... می شود

چهارشنبه 11/5/1391 - 22:6 - 0 تشکر 488110

فعالیت بیمه ای شركت های "مهرگان تاكسی الوند" و "امداد خودرو آفتاب شهر" غیر قانونی است

فعالیت شركت های "مهرگان تاكسی الوند" و "امداد خودرو آفتاب شهر" در زمینه بیمه، غیرقانونی است و بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران با تخلفات اینچنینی به شدت برخورد می كند.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران، مسعود هاشمی طباطبایی مدیر نظارت بر دفاتر خدمات بیمه ای با اعلام این خبر افزود: بر اساس ماده ۶۶ قانون تاسیس بیمه مركزی، غیر از موسسات بیمه ، نمایندگان و دلالان رسمی بیمه، هیچ شخص حقیقی یا حقوقی حق فروش بیمه نامه را ندارد.
وی افزود: مردم می توانند با مراجعه به نمایندگی های رسمی شركت های معتبر، بیمه نامه های مورد نظر خود را در كمال امنیت و آرامش خاطر خریداری كنند تا نسبت به اصالت بیمه نامه و نوع و سقف پوشش بیمه ای خود مطمئن شوند.
طباطبایی خاطرنشان كرد: مبلغ پرداختی باید با آنچه كه در بیمه نامه به ثبت رسیده ، همخوانی داشته باشد وگرنه قطعا تخلفی صورت گرفته است.
مدیر نظارت بر دفاتر خدمات بیمه ای از شهروندان درخواست كرد به واسطه هایی كه در قالب فروشندگان بیمه نامه فعالیت دارند، اعتماد نكنند و به طور مستقیم به دفاتر مجاز بیمه ای كه تابلوی مشخص و مهر معتبر دارند، مراجعه كنند.
وی در خصوص فعالیت شركت های مهرگان تاكسی الوند و امداد خودرو آفتاب شهر تصریح كرد: هیچگونه سابقه ای از اخذ پروانه نمایندگی یا دلالی توسط این شركت ها در بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران موجود نیست و
فعالیت های بیمه ای شركت های یادشده غیرقانونی است و ما با این تخلف به طور جدی برخورد می كنیم.
گفتنی است در  تبصره ماده ۶۶ قانون تاسیس بیمه مركزی تصریح شده كه با متخلفانی كه در امور بیمه ای دخالت كنند  طبق ماده ۲۳۸ قانون مجازات عمومی برخورد خواهد شد

چهارشنبه 11/5/1391 - 22:8 - 0 تشکر 488113

نفتكش ها زیر چتر بیمه های داخلی

شركت های بیمه داخلی به ویژه بیمه های اتكایی آمادگی لازم را برای اجرای بیمه نفتكش های داخلی دارند اما اجرای كامل نیاز به تامین منابع ارزی شركت های بیمه داخلی دارد.


محمد كریمی رئیس كل بیمه مركزی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ شركت هایبیمه داخلی به ویژه بیمه های اتكایی آمادگی لازم را برای اجرای بیمه نفتكش های داخلی دارند اما اجرای كامل نیاز به تامین منابع ارزی شركت های بیمه داخلی دارد.
رئیس كل بیمه مركزی ایران تصریح كرد: در حال حاضر با وجود تشدید تحریم های اقتصادی غرب علیه ایران به خصوص در حوزه نفت شركت های بیمه با توجه به وجود ظرفیت های داخلی این توان را دارند كه با تامین منابع مالی مورد نیاز اقدامات لازم را برای پوشش بیمه ای نفت كش ها به مرحله اجرا بگذارند.
كریمی در ادامه در خصوص وضعیت حضور شركت های بیمه خارجی در صنعت بیمه ایران گفت: مذاكراتی با بیمه های خارجی خواهان حضور در ایران انجام شده ضمن تصمیمات ویژه ای در شورای عالی بیمه برای تسریع در امر حضور بیمه خارجی در كشور صورت گرفته كه در شرایط كنونی بهتر است نامی از شركت های خارجی طرف مذاكره برده نشود.
رئیس كل بیمه مركزی در ادامه در مورد میزان آمادگی شركت های بیمه برای بیمه مسافران پروازهای داخلی و خارجی اظهار داشت: در حال حاضر شركت های بیمه تمام مسافران پروازهای داخلی را تحت پوشش بیمه ای خود قرار داده اند ضمن آنكه شركت های بیمه داخلی آماده ارائه بیمه نامه به مسافران پروازهای خارجی به خصوص مسافران خارجی كه در حال ورود به كشورند هستند

چهارشنبه 11/5/1391 - 22:11 - 0 تشکر 488115

ارزیابی عملکرد مالی بیمه شخص ثالث توسط مرکز پژوهش های مجلس

مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی ، عملکرد مالی بیمه شخص ثالث را طی سالهای 1388 و 1389 مورد ارزیابی قرار داد.


به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی ،دفتر مطالعات اقتصادی این مرکز اعلام کرد: در اجرای مفاد ماده (27 ) قانون اصلاح قانون بیمه اجباری شخص ثالث ، جداول مربوط به محاسبه سود و زیان رشته ثالث و کل صنعت بیمه به تفکیک شرکت های بیمه برای سال های 1387، 1388 و 1389 که از سالنامه آماری صنعت بیمه و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت شده نکات ذیل حائز اهمیت اند:

1-
وضعیت سود وزیان عملیات بیمه شخص ثالث طی سال های 1387 تا 1389 به ترتیب با 1332 و 1557 و 2096 میلیارد ریال همراه بوده است در حالی که عملکرد شرکت های بیمه پاسارگاد ، آسیا، البرز ، سامان ، امید ، کارآفرین، ایران، دانا و ملت در رشته مذکوردر هر سه سال زیانده و عملکرد شرکت های بیمه پارسیان، نوین ، ایران معین، معلم، رازی، توسعه و حافظ در هر سه سال سودآور بوده است.لکن عملکرد بیمه میهن در سال های 1387 و 1388 با زیان ودر سال 1389 با سود همراه بوده است. همچنین بیمه سینا در سال های 1387 و 1389 با زیان و درسال 1388 سودآور و بیمه دی در سالهای 1387 و 1388 سودآور و در سال 1389 زیانده بوده اند.

2-
در سال 1387 معادل 6 درصد پرتفوی (سبد سهام) ثالث به شرکت های بیمه سودده و 94 درصد پرتفوی ثالث به شرکت های بیمه زیانده تعلق داشته است که این ترکیب در سال 1388 به 15درصد برای شرکت های سودده و 85 درصد برای شرکت های زیانده ودر سال 1389 به 12 درصد برای شرکت های سودده و 88 درصد برای شرکت های زیانده تغییر یافته است.

3-
شرکت های بیمه آسیا، دانا و ایران در سال 1387 با توجه به سهم از بازار رشته ثالث ، به ترتیب بیشترین زیان را در این رشته داشته اند و در مقابل ، شرکت های بیمه معلم، رازی و پارسیان بیشترین سود ثالث را ایجاد کرده اند. در سال های 1388 و 1389 نیز شرکت های ایران، آسیا و دانا بیشترین زیان و متقابلا شرکت های معلم ، توسعه و سینا بیشترین سود ثالث را داشته اند.

این گزارش در پایان به منظور اثربخشی مناسبتر مبالغ پرداختی صنعت بیمه در زمینه کاهش تصادفات رانندگی و خسارات ناشی از آن ها و نیز کاهش هزینه های خرید بیمه اجباری شخص ثالث و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور و کاستن از تعداد وسائل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث، پیشنهادهایی را مطرح کرده است که مهمترین آنها بدین شرح است:

1-
ضرورت افزایش 38 درصدی بودجه وزارت راه و شهرسازی و افزایش 20 درصدی بودجه نیروی انتظامی در لایحه بودجه سال 1391.

2-
لزوم بهبود و رقابتی شدن فضای کسب و کار بیمه ای و جلوگیری از ورشکستگی بیمه ها.

3-
تاکید بر افزایش بیش از صد درصدی دیه در سال 1391.

4-
همپوشانی وظایف وزارت راه با نیروی انتظامی در جهت بهسازی جاده های کشور به منظور کاهش تلفات جاده ای و از سوی دیگر اصلاح عملکرد مناسب نیروی انتظامی در هنگام بروز حوادث

چهارشنبه 11/5/1391 - 22:12 - 0 تشکر 488117

سندیكای بیمه گران آماده برخورد با شركت های متخلف است

در راستای حمایت از حقوق دریافت كنندگان حق بیمه شخص ثالث سندیكای بیمه گران آمادگی كامل دارد كه در صورت تخلف از سوی شركت های بیمه دولتی و خصوصی با آنها برخورد كند.


غلامرضا تاجگردون رئیس سندیكای بیمه گران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: هیچ یك از شركت های بیمه دولتی و خصوصی حق كم فروشی در خصوص بیمه نامه های شخص ثالث را به مردم ندارند.
وی تصریح كرد: براساس مقررات مربوطه هرگونه تخلف از سوی شركت های بیمه در خصوص ارایه بیمه نامه شخص ثالث به مردم از سوی بیمه مركزی مورد پیگیری جدی قرار می گیرد، ضمن آنكه سندیكای بیمه گران نیز در صورت مشاهده موارد تخلف با شركت های بیمه دولتی و خصوصی به طور جدی برخورد می كند.
وی در پایان گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی شركت های بیمه در مورد ارایه بیمه نامه شخص ثالث تخلفات مربوطه را با شماره تماس 22269792 به اطلاع سندیكای بیمه گران برسانند

چهارشنبه 11/5/1391 - 22:14 - 0 تشکر 488119

تخفیف بیمه به وسیله نقلیه جدید منتقل می شود

آیین نامه تعرفه حق بیمه و نحوه تقسیط و تخفیف در حق بیمه شخص ثالث به منظور رفاه حال بیمه شدگان، حمایت از زیان دیدگان حوادث رانندگی و تشویق برای گسترش پوشش بیمه شخص ثالث تنظیم شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بر اساس این آیین نامه، در صورتی که در مدت بیمه، خسارتی از محل بیمه نامه پرداخت نشود، بیمه گر موظف است از سال دوم به بعد هنگام تجدید بیمه نامه تخفیف هایی تا سقف 70 درصد در حق بیمه اعمال کند.
بر اساس تبصره ماده (12) این آیین نامه، در صورت انتقال قطعی مالکیت وسیله نقلیه، انتقال دهنده تا قبل از انقضای مدت اعتبار بیمه نامه می تواند تخفیف وسیله نقلیه منتقل شده را به وسیله نقلیه از نوع مشابه متعلق به خود یا اقارب درجه اول خود منتقل کند.
بیمه گر همچنین مکلف است سوابق تخفیف عدم خسارت وسیله نقلیه منتقل شده را به وسیله نقلیه جایگزین انتقال داده و تخفیف مربوط را با کسر تخفیف مدت باقی مانده وسیله نقلیه منتقل شده در بیمه نامه وسیله نقلیه جایگزین اعمال کند.
حق بیمه وسیله نقلیه منتقل شده در سررسید بیمه نامه آن بر اساس سوابق بیمه گذار جدید دریافت خواهد شد.
همچنین حق بیمه آن دسته از بیمه گذارانی که در مدت اعتبار بیمه نامه موجب پرداخت خسارت از محل بیمه نامه شوند، هنگام تجدید بیمه نامه علاوه بر محرومیت از تخفیف های مورد نظر، حق بیمه بر اساس نوع و تعداد خسارت افزایش می یابد که در خسارت مالی از10 تا 80 درصد و در خسارت بدنی از 20 تا 100 درصد قابل افزایش است.
بر اساس این آیین نامه، چنانچه بیمه گذار، بیمه گر جدیدی را برای تجدید بیمه نامه موضوع این آیین نامه انتخاب کند، بیمه گر جدید موظف است با توجه به سوابق قبلی وی و با توجه به مفاد این آیین نامه نسبت به محاسبه و دریافت حق بیمه مربوط اقدام کند.
تعرفه‌های موضوع این آیین نامه نیز حداکثر نرخ‌های مجاز است و بیمه گر می تواند بیمه شخص ثالث با نرخ های کمتر ارایه کند فروش اجباری پوشش های مازاد بر میزان مقرر در ماده (4) قانون ممنوع است، ولی بیمه گذار می تواند برای جبران خسارت‌های بدنی و مالی بیش از حداقل یاد شده بیمه اختیاری (مازاد) تحصیل کند. طبق این آیین نامه، بیمه گر و نمایندگی های مربوط مکلفند جدول مبالغ حق بیمه را در معرض دید متقاضیان قرار دهند.
در صورت تخلف بیمه گر از مفاد این آیین نامه مطابق ماده (28) قانون و سایر قوانین و مقررات مربوط از جمله قوانین تعزیراتی برخورد خواهد شد

چهارشنبه 11/5/1391 - 22:16 - 0 تشکر 488120

با هدف توسعه تورهای ورودی و تضمین خدمات اجتماعی راه اندازی می شود؛

شرکت خدمات بیمه‌ای کانون جهانگردی و اتومبیلرانی



مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران از آغاز فعالیت شرکت خدمات بیمه‌ای این موسسه، با هدف ارایه خدمات حمایتی، تامین آسایش و خدمات رسانی به گردشگران داخلی و خارجی خبر داد.

حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: شرکت خدمات بیمه‌ای کانون، طبق سند راهبردی کانون که در راستای هم افزایی با برنامه های کلان گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، جذب 4 میلیون گردشگر خارجی را بر عهده گرفته است، راه‌اندازی می‌شود.
مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در خصوص فرایندهای اجرایی بیمه های مسافرتی گفت: بیمه نامه مسافرتی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با هدف خدمات رسانی و تامین آرامش بیمه شدگان و استفاده آنها از مزایای کمک رسانی در سفر طراحی و ارائه خواهدشد. این بیمه نامه  جهت مسافرین ورودی به کشور و سفرهای برون شهری داخلی صادر و طی آن بیمه شده در دوره سفر خود می تواند با در نظر گرفتن شرایط و تعهدات بیمه نامه، در برابر حوادث احتمالی که ممکن است در طی سفر برای وی اتفاق بیافتد خود را تحت پوشش بیمه قرار دهد.
وی با تاکید بر اینکه شرکت خدمات بیمه‌ای کانون، تحت نظارت بیمه مرکزی ایران فعالیت خواهد دشت، افزود: عمده  خدمات این شرکت به منظور تامین آسایش و آرامش جهانگردان به خصوص گردشگران خارجی که به ایران سفر می‌کنند ، برنامه ریزی شده  و با  آغاز به کار  شرکت مذکور، گام بزرگی در راستای توسعه تورهای ورودی و تضمین خدمات ایمنی و اجتماعی به جهانگردان برداشته می شود.
به گفته جعفری،  پوشش های بیمه نامه مسافرتی کانون با در نظر گرفتن نیاز ها و همچنین خدماتی که ممکن است بیمه شدگان، به هنگام سفر به آن احتیاج پیدا کنند، طراحی گردیده است.
جعفری یادآور شد: این بیمه‌نامه شامل مواردی همچون مفقود شدن مدارک از جمله پاسپورت، گواهینامه بین‌المللی رانندگی، بار ، فوت، بازگرداندن کودکان بی سرپرست به کشورشان، مساعدت حقوقی و... نیز می‌شود.
مدیرعامل کانون جهانگردی واتومبیلرانی خاطر نشان کرد: علاقمندان به دریافت بیمه گردشگری می‌توانند به نمایندگان کانون در سراسر کشور مراجعه کرده و پس از ارائه روادید، اقدام لازم برای بیمه ا انجام دهند.
جعفری در پایان با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته، شرکت خدمات بیمه ای کانون  به یکی از موسسات حرفه ای بیمه در سطح کشوری تبدیل می شود، تصریح کرد: این بیمه‌ از نوع بیمه‌های اتکایی بوده و با مشارکت یکی از شرکت‌های بیمه‌ای داخلی و یک شرکت کمک رسان خارجی قابل  ارائه خواهد بود.

برو به انجمن
فعالترین ها در هفته گذشته
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.