• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
سينما و تلویزیون (بازدید: 1708)
سه شنبه 3/5/1391 - 4:13 -0 تشکر 478373
اخبار سینما و تلویزیون

فیلم كوتاه ایرانی در راه جشنواره‌ی آمریكا  

فیلم کوتاه «جاده مسدود است» از تولیدات «مركز گسترش سینمای مستند و تجربی» به کارگردانی وحید حاجیلویی در بخش مسابقه‌ی بین‌الملل جشنواره «همه جاده‌ها» آمریکا پذیرفته شد.

 

به گزارش سینما خبر، هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی «همه جاده‌ها» (All Roads) طی روزهای 5 تا 9 مهرماه 1391 در شهر واشنگتن آمریکا برگزار خواهد شد و فیلم کوتاه «جاده مسدود است» ساخته وحید حاجیلویی، در بخش رقابتی جشنواره روی پرده خواهد رفت.

بر پایه این گزارش، این جشنواره که همه ساله توسط مؤسسه «نشنال جغرافی» برگزار می گردد، حدود 5000 نفر بازدیدکننده دارد؛ ضمن اینکه در حاشیه جشنواره هم نمایشگاه عکس برپا می‌شود.

گفتنی است که پیش از این و در اواخر خرداد ماه، فیلم کوتاه «جاده مسدود است» نامزد دریافت جایزه از بخش «مسابقه آسیا» چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه ژاپن هم شده بود.

سه شنبه 3/5/1391 - 4:15 - 0 تشکر 478374

محسن دامادی فیلمبرداری فیلم سینمایی "آب نبات قرمز" را اوایل مرداد ماه آغاز می‌كند.

به گزارش سینما خبر محسن دامادی کارگردان، فیلم سینمایی "آب نبات قرمز" را كه پروانه ساخت ‌آن صادر شده را برای اوایل مرداد ماه جلوی دوربین می برد.
فیلم نامه این فیلم در ژانر كودك و نوجوان نوشته شده و چندین بار نیز بازنویسی شده است.

فیلم نامه "آب نبات قرمز" از یك كتاب اقتباس شده و حبیب اسماعیلی نیز تهیه كننده آن را به عهده خواهد گرفت.

سه شنبه 3/5/1391 - 4:17 - 0 تشکر 478375

احمدرضا درویش از فیلمسازان نسل انقلاب است كه با وجود تولید 8 اثر سینمایی در 30 سال از حضور در عرصه سینما، كارنامه ای درخشان برجای گذاشته است.

به گزارش سینما خبر، درویش از فیلمسازانی است كه از پس از انقلاب اسلامی و همراه با آغاز دوران دفاع مقدس گام به عرصه سینما گذاشت.

این كارگردان به همراه بسیاری از فیلمسازان نوپای دهه 60 و كارگردانان نسل انقلاب همچون ابراهیم حاتمی كیا، زنده یاد رسول ملاقلی پور، كمال تبریزی و مجید مجیدی كار خود را با ساخت فیلم از دوران دفاع مقدس آغاز كرد؛ هرچند كه وی در اصل و اساس فعالیت خود را از سال 1360 در صدا و سیما آغاز كرده و پس از سه سال تجربه اندوزی فیلمنامه قابل توجه فیلم "كانی مانگا" را به رشته تحریر درآورد تا استعدادهای خود را در عرصه نویسندگی به تصویر كشد و در نهایت این فیلمنامه به كارگردانی زنده یاد سیف الله داد به یكی از تاثیرگذار ترین آثار دفاع مقدس تبدیل شد.

وی در دهه 60 علاوه بر نویسندگی در عرصه سینما به نویسندگی نمایشنامه نیز گرایش داشت تاجایی كه نمایشنامه "حكایت اول – زنجیرهای ابریشمی" را در سال 1364 به رشته تحریر در آورد.

درویش در نخستین تجربه سینمایی خود، فیلم "آخرین پرواز" را نویسندگی و كارگردانی كرد و این اثر به دلیل نگاه جدید به عرصه سینمای دفاع مقدس و روایتی نو از دشواری های خلبانان در این دوران با استقبال منتقدان و مخاطبان روبه رو شد.

این كارگردان پس از این اثر به سراغ فیلم "ابلیس" رفت و این بار اثری را با درونمایه جاسوسی به تصویر كشید كه البته این فیلم نتوانست به موفقیت های فیلم آخرین پرواز دست یابد.

دهه 70 برای درویش با فیلم سینمایی "كیمیا" معنا پیدا كرد. درویش در این اثر تصویری از یك اسیر را پس از دوران دفاع مقدس به تصویر كشید.

"كیمیا" پایه و اساس تولید فیلم های فاخر بعدی درویش شد تا جایی كه درویش پس از این فیلم، "سرزمین خورشید"، "متولد ماه مهر" و "دوئل" را ساخت كه به عقیده كارشناسان این اثر سینمایی به عنوان برترین آثار سینمای ایران محسوب می شوند.

از نكات قابل توجه در كارنامه كاری درویش به عنوان فیلمساز، نگاه خاص وی به دوران دفاع مقدس است كه به نوعی در همه آثارش به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم دیده می شود.

درویش در عین حال در همه آثار خود از خلق قهرمان یا ضد قهرمان دوری كرده و در همه فیلم هایش چند شخصیت به موازات هم اتفاقی را رقم زده و یا در انجام یك حادثه بزرگ با یكدیگر همراه هستند.

از دیگر شاخص های این فیلمساز، ارایه قدرت در عرصه كارگردانی است؛ درویش بدون شك یكی از كارگردانان توانای سینمای ایران محسوب می شود. از ویژگی های این كارگردان سینما دوری از به تصویر كشیدن نماهای خاص و تقلید مدارانه است. درویش در تمام آثار خود از آزار مخاطب با استفاده از تصاویر بسته و باز ناهمگون در آثارش خودداری كرده و در عین سادگی، روایتی مشخص را برای مخاطب خود روایت می كند.

از دیگر ویژگی های او گزیده كاری است.درویش در طول 30 سال فعالیت هنری در عرصه سینما تاكنون 8 فیلم سینمایی را ساخته كه این امر نشان از تعمق و تامل این فیلمساز به كارنامه هنری و تولید آثار فاخر دارد.

درویش كه امروز وارد پنجاه و یكمین سال زندگی خود می شود فیلم "روز رستاخیز" را آماده پخش دارد و این اثر سینمایی كه با بودجه بخش خصوصی تولید شده در سی و یكمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید.

این فیلم نخستین تجربه تاریخی مذهبی درویش است وبا توجه به كارنامه درخشان این كارگردان،انتظار می رود وی در ارایه تصویری از زندگی حضرت ابوالفضل (ع) موفق عمل كند.

منبع: ایرنا

سه شنبه 3/5/1391 - 4:23 - 0 تشکر 478376

چهارمین فیلم از مجموعه ی فیلم های «پارك ژوراسیك» در سال ۲۰۱۴ به پرده ی سینماها خواهد آمد.

«فرانك مارشال» تهیه كننده «پارك ژوراسیك ۴» كه در ۳۰ سال گذشته در كمپانی امبلین با «استیون اسپیلبرگ» همكاری داشته است، در مصاحبه ای اعلام كرد این فیلم تا دو سال دیگر آماده ی نمایش خواهد بود.

پیش از این نیز «استیون اسپیلبرگ» كارگردان قسمت های پیشین مجموعه ی فیلم های «پارك ژوراسیك» در نمایشگاه كتاب های مصور سال ۲۰۱۱ اعلام كرده بود علاقه مند به استفاده از فناوری های جدید در عرصه ی جلوه های ویژه در این فیلم است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، «ریك جافا» و «آماندا سیلور»، نویسندگان فیلم نامه ی «ظهور سیاره ی میمون ها»، نگارش فیلم نامه ی «پارك ژوراسیك ۴» را بر عهده دارند.

این در حالیست كه نویسندگانی چون «مارك پروتوسویچ»، «ویلیام موناهان» و «جان سیلز»، فیلمنامه ی فیلم های قبلی این مجموعه را نوشته بودند. «استیون اسپیلبرگ» تهیه كنندگی «پارك ژوراسیك ۴» را برعهده دارد، اما كارگردانی آن را به فرد دیگری واگذار كرده است.

ایسنا


سه شنبه 3/5/1391 - 17:5 - 0 تشکر 478776

 وقتی صبح ها در تلویزیون اتفاق خاصی نمی افتد! 

سرویس فرهنگی «فردا»: بدون تردید در سیما تلاش برای  جذب مخاطب و ایجاد رقابت بین شبکه‌های مختلف در برنامه‌سازی تلویزیونی نیز وجود دارد. شبکه‌های مختلف می‌کوشند با تولید و ساخت برنامه‌هایی متناسب با زمان، مخاطب را پای گیرنده‌ها نگاه دارند؛ مخاطبی که پای‌بند و متعهد به دیدن هیچ برنامه‌ای نیست و تنها با فشار دادن یک کلید بر روی ریموت کنترل تلویزیون می‌تواند برنامه دیگری را مشاهده کند. در این مقال اندک بررسی این مساله حائز اهمیت است که آنچه که در صدا و سیمای ما می‌گذرد، اساسا فرض رقابتی بودن بازار برنامه سازی تلویزیونی را زیر سوال برده است. چرا که عملا هیچ­گونه کنش و واکنش ویژه­ای در بین برنامه سازان تلویزیونی در جذب مخاطب وجود ندارد و همگی، بیش از توجه به جذب شدن مخاطب به پر کردن زمان برنامه فکر می‌کنند.

البته صدا و سیما خود را در عرصه رقابت در برنامه‌سازی تلویزیونی‌ فعال می‌داند اما این رقابت بیش از آنکه بین شبکه‌های داخلی وجود داشته باشد در عرصه برنامه‌سازی در تقابل با برنامه‌های ماهواره‌ای صورت گرفته است؛ به عنوان مثال با راه‌اندازی برنامه‌های بیست و چهار ساعته در شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان، صدا و سیما به این نتیجه رسید که وجود برنامه‌های شبانه‌روزی یکی از الزامات فعالیت‌های رسانه‌ای در گستره رسانه‌ای مانند تلویزیون است. اینکه چرا پیش از این برنامه‌ها، مدیران سازمان صدا و سیما به این نتیجه نرسیده بودند خود مساله مهمی است. آیا مخاطبان ایرانی داخل کشور پیش از راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان نیازی به برنامه‌های شبانه‌روزی نداشتند؟ 

برنامه‌های صبح صدا و سیما یکی از مهمترین گزاره‌ها در بیان عدم رقابتی بودن برنامه‌های تلویزیونی است. این برنامه‌ها معمولا به صورت برنامه‌های ترکیبی و با محوریت گفتگو ساخته می‌شود و معمولا در این برنامه‌ها گزارش‌های اجتماعی، اخبار فرهنگی، توجه به مسائل پیرامون خانواده‌ها و... مورد توجه قرار می‌گیرد؛ طبیعی است که نفس ساخت چنین برنامه‌هایی در بادی امر بسیار پسندیده است. اما نحوه اجرای این ایده‌ مطلوب جای تامل بسیاری دارد.

یکی از ضعف‌های جدی برنامه‌های صبح سیما -که البته می‌توان گفت ضعف تنها برنامه‌های صبح این رسانه نیست و برنامه‌های ترکیبی دیگر سیما در اوقات دیگر شبانه روز هم تقریبا به همین وضع مبتلا هستند- حضور کارشناسان درجه دو و سه به عنوان کارشناس و متخصص در این برنامه‌های ترکیبی است. چند سال پیش در گفتگوی یکی از نشریات زرد با یکی از افرادی که به عنوان کارشناس در این برنامه‌ها حضور پیدا می‌کرد، وی تاکید کرده بود به عنوان بیننده به برنامه زنگ زده بوده و نکاتی را در خصوص کامپیوتر به آنها گوشزد کرده بود و تهیه‌کننده و کارگردان آن برنامه تلویزیونی -که هنوز هم برنامه‌شان از تلویزیون پخش می‌شود- از او خواسته بودند تا اجرای بخش کامپیوتر و فن‌آوری آن برنامه را به عهده بگیرد. یعنی به همین سادگی و بدون توجه به عقبه علمی و فعالیت‌های تجربی فرد از او برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل آمده بود. لذا از خبرگی و مهارت و دانش آکادمیک در آن برنامه خبری نبود؛ هرچند این ماجرا به چند سال قبل بازمی‌گردد اما این روند همچنان توسط برنامه‌سازان این دست برنامه‌ها وجود دارد؛ پزشکان دعوت شده به این گونه برنامه‌ها و علی‌الخصوص برنامه‌های صبح صدا و سیما مطرح‌ترین و خبره‌ترین پزشکان کشور نیستند، بلکه پزشکان عادی‌ هستند که حتی حضور در این برنامه‌ها برای آنها به نوعی تبلیغ هم به حساب می‌آید و بنابر این معمولا به درخواست برنامه‌سازان «نه» نمی‌گویند.

نحوه اجرای این برنامه‌ها از شبکه‌های مختلف در این سال‌ها، سوژه‌یابی‌ها و حوزه‌های مورد توجه‌ برنامه‌سازان دقیقا در حال تکرار است. کمتر پیش آمده در برنامه‌های ترکیبی صبح تلویزیون اتفاق شگفت‌انگیزی بیفتد و مخاطب پای تلویزیون میخکوب شود. نمونه‌های موفقی وجود داشته‌اند که البته دامن خود را از تکرار و افتادن در دام بیهوده‌گویی منزه داشته‌اند که شاخص‌ترین آنها شهیدی فر و برنامه پر مخاطبش، «مردم ایران سلام» بود. برنامه‌ای که خلاء آن در برنامه‌های صبح این روزهای صدا و سیما به شدت احساس می‌شود. در کنار این مساله، برنامه‌هایی که در دهه‌های هفتاد تا اواسط دهه هشتاد توسط اقبال واحدی و نظام اسلامی و توکلی در شبکه یک و در برنامه صبح بخیر ایران اجرا می­شد هم پرمخاطب‌ترین برنامه‌های صبحگاهی تلویزیون بود که البته دلیل عمده این مساله هم انحصار برنامه‌های صبحگاهی تلویزیون در شبکه یک و برنامه صبح بخیر ایران بود؛ برنامه‌ای که این روزها با به کار گیری مجریان جوان و کمتر شناخته شده می‌کوشد رویکرد جدیدی در برنامه‌سازی ارائه کند.

برنامه‌سازان صبح سیما در مقطعی با درک خستگی مخاطب از دکورهای همیشگی و ادبیات رسمی مجریان به این نتیجه رسیدند تا فاصله میان مخاطب و مجری را از بین ببرند، لذا کوشیدند با به کار گیری مجریان جوان‌تر و البته با ایجاد فضایی صمیمی بین مخاطبان داخل خانه و مهمانان داخل استودیو خون تازه‌ای را به رگ برنامه‌سازی صبح تلویزیون تزریق کنند. خروجی این رویکرد هرچند باعث شد تابوی عصاقورت‌دادگی مجریان شکسته شود اما آنچه را که امروز شاهد آنیم، فضای صمیمی و البته تصنعی میان مجریان و مهمانان و بینندگان این برنامه‌ها است که یخ آن با هیچ شوخی و مزاحی از سوی مجریان این برنامه‌ها هم باز نمی‌شود.

از عادات برنامه‌های صبح این روزهای سیما، ساخت کلیپ‌های کوتاه از زندگی افرادی است که به اصطلاح اتفاق شاخص و ویژه‌ای در زندگی آنها افتاده است. افرادی که شایستگی آن را داشته‌اند که اجتماع به دلیل فعالیت ویژه آنان، آنها را بشناسد؛ اما عملا برنامه‌سازان زمان مراجعه به این افراد، رویکرد «داشتن ویژگی» را فراموش کرده‌اند و به گفتگو با افراد معمولی در اصناف مختلف می‌پردازند. گفتگو با افرادی که ممکن است شمای مخاطبِ این یادداشت هم از این دست افراد در محله خود داشته باشید. صرف مثلا خیاط بودن یک فرد که هیچ ویژگی منحصر به فردی هم ندارد، باعث نمی‌‌شود رسانه رسمی کشور، به مدت قابل توجهی در خدمت معرفی او باشد. گفتگوهایی که برای مخاطبان به هیچ وجه جذاب نیست و تنها پر کننده زمان برنامه است. یا سفر به شهرها و شهرستان‌های مختلف و دیدار با افراد مختلفی که بر سر زمین خود در حال فعالیت‌های کشاورزی هستند، تار و پود این گونه از برنامه‌های صبحگاهی تلویزیون از کثرت استعمال سوژه‌ها نخ نما شده است و متاسفانه هنوز برنامه‌سازان تلویزیونی به این صرافت نیفتاده‌اند که باید کار جدی‌تری کرد.

مجموعا صبح، طلیعه و پیشانی روز است و سیاستگذاران، مدیران و برنامه‌سازان صدا و سیما نیز بر اهمیت برنامه‌هایی که هر روز صبح از صدا و سیما پخش می‌شود وقوف دارند، اما برنامه‌هایی که از آنتن صدا و سیما پخش می‌شود برنامه‌هایی نیست که سرشار از معنویت، شادی، امید به زندگی و... باشد تا مردم را با آسودگی خیال به محل کارهایشان گسیل دارد، بلکه برنامه‌سازی در صدا و سیما بیشتر از‌ آنکه کاری فرهنگی باشد به نظر می‌رسد فعالیتی اداری ـیا حتی می‌توان گفت تجاری، اقتصادی‌ـ از سوی تهیه‌کنندگان این برنامه‌ها است، بی آنکه به دغدغه‌های فرهنگی و نیازهای جامعه هدف توجهی شود. نهایتا باید در خصوص برنامه‌های صبح صدا و سیما به این مصرع خواجه شیراز تمسک کرد که: عالمی دیگر بباید ساخت وز نو آدمی...

گدای فاطمه(س)

سه شنبه 3/5/1391 - 17:7 - 0 تشکر 478780

شهاب حسینی وصیت‌نامه شهید جهان‌آرا را می‌خواند  

تلویزیون - ایسنا نوشت:شهاب حسینی که در نقش شهید بابایی در سریال «شوق پرواز» در خاطره مخاطبان شبکه یک ثبت شده، سحرگاه چهارشنبه وصیت‌نامه شهید محمد جهان آرا را در برنامه «ماه خدا» قرائت می‌کند.

این بخش از برنامه سحرگاهی شبکه یک که بسیار مورد توجه قرار گرفته، تاکنون وصیتنامه‌ شهیدان باکری، صیاد شیرازی و همت را به روایت شهاب حسینی به تصویر کشیده است. ضبط این بخش همچنان ادامه دارد.

«ماه خدا» کاری از گروه معارف شبکه اول سیما به تهیه‌کنندگی داوود نجفی با اجرای فرزاد جمشیدی در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 2 و 40 دقیقه از این شبکه پخش می‌شود.

گدای فاطمه(س)

سه شنبه 3/5/1391 - 19:25 - 0 تشکر 478921

سلام
انگاری شهاب حسینی رفته تو کار شهیدا باید مواظب باشه خودش شهید نشه یهویی:)

 

  به طواف كعبه رفتم ،به حرم رهم ندادند          كه برون درچه كردي، كه درون خانه‌آئي

 

                                    

سه شنبه 3/5/1391 - 22:50 - 0 تشکر 479203

چند خبر از حوزه سینما 

پخش این فیلم را موسسه فیلمیران به مدیریت علی سرتیپی عهده دار است. سینمای سرگروه برای "آهوی پیشونی سفید" سینما قدس یا سینما استقلال خواهد بود.

این فیلم در گونه - ژانر -كودك و درباره مراقبت از دخترانی است كه زود فریب می‌خورند؛ فیلم فضایی شاد و موزیكال دارد كه البته در آن آسیب‌های اجتماعی هم مطرح می‌شود. در این فیلم محمدرضا شریفی‌نیا، امین حیایی، گوهر خیراندیش، امین زندگانی، نادر سلیمانی، نیلوفر خوش‌خلق، امیر غفارمنش بازی كرده‌اند.

** نمایش "كاغذ خروس‌نشان" در دو جشنواره فیلم كودك

فیلم سینمایی "كاغذ خروس‌نشان" به كارگردانی مریم میلانی به دو جشنواره بین‌المللی فیلم كودك دعوت شد.

محمد نیك‌بین تهیه‌كننده این اثر سینمایی گفت كه تقاضای اكران عمومی را به شورای پروانه نمایش ارایه داده‌ایم و بعد از جواب فیلم در فهرست اكران قرار می گیرد .

تهیه‌كننده فیلم "كاغذ خروس نشان" ادامه داد: این فیلم، اثر تشویق شده وزارت آموزش و پرورش است و پخش آن با همكاری این وزارتخانه و بنیاد سینمایی فارابی صورت خواهد گرفت.

به گفته نیك بین، این فیلم ایرانی در بیست و نهمین جشنواره كودك "شیكاگو" كه از پنجم تا 14 آبان برگزار می‌شود و در سی و پنجمین فستیوال فیلم "لوكاس" آلمان كه 12 تا 19 شهریور برپا می‌شود ، حضور می یابد.

قدرت کلماتت را بالا ببر نه صدایت را!
این باران است که باعث رشد گل ها می شود نه رعد و برق!!!


سه شنبه 3/5/1391 - 22:51 - 0 تشکر 479204

سرود ملی المپیك ساخته شد  

مدیر این اداره كل در خصوص ساخت این آثار حماسی گفت: به دلیل تقارن مسابقات المپیك 2012 لندن با شب‌های قدر و پاسداشت حرمت معنوی این ایام و محتمل بودن مدال آوری ورزشكاران ایرانی، به دستور معاون صدای جمهوری اسلامی ایران، ساخت و تولید سرود ملی المپیك در دستور كار قرار گرفت.

ابراهیم طاهری افزود: این برای نخستین بار است كه در رادیو سرود ملی المپیك بدون ساز و به صورت كرال تولید می شود و به لحاظ كیفیت، نوآوری شعر و ملودی، این آثار از ویژگی‌های ممتازی برخوردار هستند.

طاهری وظیفه تولید و تامین نواها و قطعات مناسبتی را از دغدغه های اصلی این اداره كل دانست و افزود: تولید این اثر حماسی كه توسط گروه كرال اداره كل نغمات آیینی و رادیو نوا اجرا شده، قابل استفاده و پخش از تمامی شبكه‌های رادیویی و تلویزیونی در ایام برگزاری مسابقات المپیك امسال است.

اشعار سرود ملی المپیك با عنوان "سرود افتخار" را عبدالجبار كاكایی و بیژن ارژن سروده‌اند محسن حسینی با مشاركت فرزاد عباسی كار آهنگسازی و تنظیم آن را بر عهده داشته است ضمن آنكه علی خدایی و فریبرز غفاری تك خوانی این قطعات را انجام داده اند.

قدرت کلماتت را بالا ببر نه صدایت را!
این باران است که باعث رشد گل ها می شود نه رعد و برق!!!


سه شنبه 3/5/1391 - 22:51 - 0 تشکر 479207

تصویربرداری فیلم "چ" فردا از سر گرفته می شود  

گروه فیلمبرداری فیلم سینمایی "چ" برای استراحت به تهران آمده اند و پس از دو روز، مجددا عازم اورامانات خواهند شد.

وی گفت: برخلاف آنچه كه در برخی رسانه ها منتشر شده، اختلافی در میان دست اندركاران این اثر سینمایی وجود ندارد.

تهیه كننده فیلم سینمایی "چ" یادآور شد: در انتشار این نوع اخبار، نگاه خیر و شر برخی مشخص می شود و كسانی كه می توانند به تولید این اثر سینمایی كمك كنند، رفتار حرفه ای از خود نشان نمی دهند.

كریمی تاكید كرد: فیلمبرداری "چ" پس از استراحت گروه، چهارشنبه شب در اورامان از سر گرفته می شود و امیدوارم ساخت آن بدون حاشیه ادامه یابد.

وی گفت: هیچ تغییری در بازیگران این فیلم سینمایی صورت نگرفته و اختلافی در این زمینه وجود ندارد.

برخی منابع به تازگی از توقف فیلمبرداری فیلم "چ" به علت اختلاف پیش آمده میان فریبرز عرب نیا بازیگر نقش شهید چمران و ابراهیم حاتمی كیا كارگردان این اثر سینمایی خبر داده اند.

فیلم سینمایی "چ" دو روز از زندگی شهید مصطفی چمران روایت خواهد كرد؛ بابك حمیدیان، سعید راد و مریلا زارعی از دیگر بازیگران این اثر سینمایی هستند.

فیلمبرداری این اثر سینمایی چهار ماه به طول خواهد انجامید.

قدرت کلماتت را بالا ببر نه صدایت را!
این باران است که باعث رشد گل ها می شود نه رعد و برق!!!


سه شنبه 3/5/1391 - 22:52 - 0 تشکر 479208

"نامزد آمریكایی من" به سینماها می آید  

این اثر سینمایی از روز چهارشنبه در گروه عصر جدید و در 14 سالن سینمایی به اكران عمومی می رسد.

"نامزد آمریكایی من" روایت دختری ثروتمند است كه می خواهد ثابت كند نسبت به قشر ضعیف جامعه برتری دارد اما در این راه با مشكلات متعددی روبرو می شود.

این اثر سینمایی در سال 87 ساخته شد و پس از چهار سال به اكران عمومی می رسد.

"نامزد آمریكایی من" از جمله فیلم هایی است كه برای اكران در سالن های حوزه هنری مورد تایید مسوولان این نهاد فرهنگی قرار نگرفته است.

پیش از این "خوابم میاد"، "پس كوچه های شمرون" و "همه چی آرومه" نیز به سرنوشت این فیلم دچار شده بودند.

مجید حاجی‌زاده، شهرزاد كمال‌زاده، محمد محكمی، فرهاد پورگرجانی، رونا قیصرنژاد، مژگان بیات، پریسا رضایی، هومن سزاوار، علی اسحابی، مهدی مرسی، میترا صفایی، نجات علیمرادی، رحیم مهدیخانی، علی منصوری، علی ابوالحسنی، اخترالملوك وزیری و ثریا قاسمی از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.

قدرت کلماتت را بالا ببر نه صدایت را!
این باران است که باعث رشد گل ها می شود نه رعد و برق!!!


برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.