همه ما گاهی مجبور شدهایم که با مشتریانی لجباز و عصبی سر و کله بزنیم که البته کاری بسیار آزاردهنده و وقتگیر است.حتی گاهی به نظر میرسد ما در مواجه با این مشتریان بد اخلاق (و یا به طور کلی مردم) آسیبپذیر هستیم، که البته این برداشت اصلا صحیح نیست.
آموختن مهارتهای آرامکننده و حفظ خونسردی به شما کمک میکند تا در برابر اهانت و زخم زبانهای خریداران در امان بمانید و در حالی که خدمات بهتری را به مشتری ارائه میدهید، میتوانید نارضایتی پیش آمده را برطرف کنید.
ما در این مطلب سعی داریم تا به شما هم در کسب مهارت و حفظ خونسردی در برخورد با مشتریان عصبی و سختگیر کمک کنیم.