كتاب: یادگیری الكترونیكی و علم آموزش
نویسندگان این كتاب كلارك و مایر(Ruth Colvin Clark , Richard E Mayer) می باشند. اصل كتاب به زبان انگلیسی بوده و در 16 فصل و 477 صفحه تنظیم شده است. در این كتاب موضوعات یادگیری الكترونیكی، اصول چند رسانه ایها، بازی ها، شبیه سازی ها، آموزش مهارت های تفكر انتقادی، و ... در فصل های جداگانه ای بطور مفصل بحث شده است. و در هر فصل شواهد تجربی، دلایل روانشناختی، و موارد كاربرد هریك از اصول و مطالب به روشنی بیان شده است. مطالعه این كتاب نه تنها برای دانشجویان رشته تكنولوژی آموزشی مفید است بلكه می تواند منبعی بسیار غنی برای تولیدكنندگان چند رسانه ای ها باشد و رهنمودهای ارزنده ای در این زمینه در اختیار همگان قرار می دهد.
این كتاب توسط دو كارشناس ارشد تكنولوژی آموزشی بنام كنعانی و اسكندری و تحت نظارت و سرپرستی دكتر علی آبادی استاد برجسته دانشگاه علامه طباطبایی ترجمه شده و در نوبت چاپ قرار گرفته است.
كتاب: یادگیری اثر بخش
این كتاب 7 فصل در زمینه یادگیری اثر بخش دارد. و نویسندگان آن گاوین رید و شانون گرین (Gavin Shannon Green, Reid) می باشند. هدف این کتاب فراهم نمودن دیدگاههایی برای تشویق معلمان در بکارگیری یادگیری مؤثر در کلاس می باشد این کتاب علاوه بر تشویق معلمان برای تفکر در مورد نیاز به رشد مهارت های یادگیری دانش آموزان مثال هایی را ارائه می دهد که می تواند در کلاسهای درسی مورد استفاده قرار بگیرد. این كتاب توسط دو كارشناس ارشد تكنولوژی آموزشی بنام كنعانی و اسكندری ترجمه شده و در نوبت چاپ قرار گرفته است.
كتاب: مفاهیم كلیدی یادگیری الكترونیكی
نویسندگان این كتاب رابین میسون و فرانك رینی(Robin Masson and Frank Rennie) می باشند. این كتاب دارای 130 صفحه بوده كه حدود 400 مفهوم كلیدی یادگیری الكترونیكی را به تفصیل توضیح می دهد. این كتاب توسط دو كارشناس ارشد تكنولوژی آموزشی بنام كنعانی و اسكندری و تحت نظارت و سرپرستی دكتر نوروزی استاد برجسته دانشگاه علامه طباطبایی ترجمه شده است.
کل آیتم ها 1
با نام خدا و سلامممنون که در خدمتتون هستیم و تشکر بابت فعالیتتون
«اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم»
رواق منظر چشم من آشیانه توست کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست
انجمن تعلیم و تربیتیها