• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن انگليسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
انگليسي (بازدید: 1805)
يکشنبه 9/4/1387 - 20:55 -0 تشکر 45864
ترجمه متون شما با موضوع صنعت خودروسازی

مذهب عشق ز مذهب ها جد است
عاشقان را ملت و مذهب خداست
 
سلام
من یه سری متن می خوام ترجمه کنم...البته بلد نیستم...و خیلی هم به کمک شما نیاز دارم...به ذهنم رسید از شما دوستان انجمنی کمک بگیرم...تا اینطوری با کمک به میکرو یه ثوابی برده باشید و هم زبانتون قوی بشه (هه هه هه )
فقط هر کی بلده به نظرم از اولش شروع کنه و تا جایی که میتونه ترجمه کنه پیش بره ... اینجا قرار بده تا بقیه دوستان هم ادامشو ترجمه کنند.
وضمنا متونی که در این تاپیک قرار میگیرند موضوعشون مرتبط با صنعت خودرو سازیه
یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

يکشنبه 9/4/1387 - 21:1 - 0 تشکر 45865

سلام
خوب ترجمه این متن رو تا سه روز دیگه نیاز دارم (یعنی چهارشنبه شب)
همگی میکرو رو کمک کنید

J.D. Power Asia Pacific Reports:
Maruti Suzuki and Toyota Each Receive Two Awards in Inaugural India Vehicle Dependability Study

Problems with Vehicle Exterior and Overall Driving Experience are Most Common in
Long-Term Ownership

SINGAPORE: 17 June 2008—Maruti Suzuki and Toyota models each rank highest in two segments in vehicle dependability, according to the inaugural J.D. Power Asia Pacific 2008 India Vehicle Dependability StudySM (VDS) released today. Ford, Honda, Hyundai and Mercedes-Benz models also rank highest in their respective segments.

The inaugural study measures problems experienced by original owners of 30- to 42-month-old vehicles by examining more than 150 problem symptoms across nine vehicle categories: vehicle exterior; driving experience, which includes performance of brakes, steering wheel and tires; features, controls and displays; audio and entertainment; seats; heating, ventilation and cooling (HVAC); vehicle interior; engine; and transmission. The study is designed to allow manufacturers to track the quality performance of their models and vehicle parts over time to implement product improvements, and to provide consumers with insight into the reliability and dependability of brands and specific models after the warranty period. Overall dependability is based on the number of problems reported per 100 vehicles (PP100), with lower scores indicating a lower rate of problem incidences and higher long-term vehicle quality.

The study ranks vehicles within eight market segments: compact; premium compact; entry midsize; midsize; premium midsize; entry luxury; multi-utility/multi-purpose vehicles (MUV/ MPV); and sport-utility vehicles (SUV).

Maruti Suzuki receives two segment awards for the Swift (premium compact) and Esteem (entry midsize), while Toyota also receives two awards for the Corolla (premium midsize) and Innova (MUV/MPV).

The Hyundai Santro leads the compact car segment, while the Honda City ranks highest in the midsize car segment, and the Ford Endeavour leads the SUV segment. The Mercedes-Benz C-Class leads the entry luxury segment with 96 PP100—the lowest reported PP100 score of all models included in the study.

“The benefits of providing a reliable and durable product are particularly valuable for automotive manufacturers,” said Mohit Arora, senior director at J.D. Power and Associates in Singapore. “Not only do manufacturers gain from positive word of mouth, but also, brands that perform well in the study report higher levels of owner recommendation and repurchase intent—which is especially advantageous when vehicle owners come closer to the repurchase point of the ownership cycle.”


پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

يکشنبه 9/4/1387 - 21:3 - 0 تشکر 45866

 hi

...

Problems in the vehicle exterior and driving experience categories account for nearly 50 percent of all problems reported by vehicle owners in India. Also, these two categories demonstrate the largest increases in problems reported from initial ownership, compared with other categories studied. Long-term quality of new vehicles in India averages 331 PP100 in 2008, with 67 percent of consumers reporting at least one problem with their vehicle during their 30- to 42-month ownership period.

“Some of the most common driving problems reported include poor vehicle acceleration, excessive or uneven tire wear and the vehicle pulling during normal driving,” said Arora. “With the tough road conditions and severe traffic congestion in many cities accentuating these problems, manufacturers that focus on improving the driving experience can make great strides in increasing long-term quality.”

The study also finds that 77 percent of customers experience one or more problems that require components to be replaced. While owners report replacing tires, batteries and brake components most frequently, overall satisfaction with the vehicle declines considerably when replaced components are related to the engine, electronics or overall driving experience.

The 2008 India Vehicle Dependability Study is based on evaluations from nearly 4,700 owners who purchased a new vehicle between July 2004 and September 2005. The study includes 33 vehicle models covering 12 nameplates and was fielded from January to April 2008 in 20 cities across India. The VDS is one of three J.D. Power and Associates quality metrics, along with Initial Quality Study (IQS) and the Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) Study, which measures customer perceptions on the design, content, layout and performance of their new vehicles.

ya aliiii 

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

يکشنبه 9/4/1387 - 22:57 - 0 تشکر 45871

با سلام خدمت Micro

دوست عزیز کار انجمن ترجمه متون برای کاربران نیست و هدف یادگیری و تقویت و همکاری بین کاربران هست

روند کار برای چنین متن هایی این هست که کسی که متن رو ارائه می دهد ابتدا بایستی خود متن را تا جایی که می تواند ترجمه کند و بعد از آن ما می توانیم شما را برای تکمیل و رفع اشکال ترجمه کمک کنیم و در واقع ترجمه رو نهایی کنیم در ضمن شما بایستی لغات تخصصی را خودتون ترجمه کنید

با تشکر

جانشین انجمن زبان  

 
يکشنبه 9/4/1387 - 23:45 - 0 تشکر 45885

از مدیر محترم اجازه می خوام ترجمه ی این متن را بر عهده ی بنده بگذارد من تا روز چهار شنبه ترجمه ی متن را قرار خواهم داد و این نوع ترجمه کردن را هم دوست دارم اگر همچین تکالیفی نیز گذاشته شود به بنده خیلی کمک خواهند کرد .

با تشکر از شما جناب میکرو

دوشنبه 10/4/1387 - 16:30 - 0 تشکر 45940

سلام به آقای محسن و بقیه دوستان

انجمن ها هدفی غیر از کمک متقابل رو دنبال نمیکنن، بنابراین اگر شما حاضر به همکاری با میکروی عزیز هستید که بسیار هم خوبه. فکر میکنم صحبت جانشین انجمن ناظر به طرحی هست که دوستان عزیز مک لارن و ملک الشعرا گفته بودند و شباهت هایی به این تاپیک داره و باعث خلط مبحث شده در اصطلاح ... ما هم کمکی ازمون بربیاد دریغ نداریم.


دوشنبه 10/4/1387 - 16:36 - 0 تشکر 45942

Maruti Suzuki و Toyota models هر کدام جایزه ی بهترین درجه را در دوقسمت vehicle dependability به خود اختصاص دادند . با توجه به اولین J.D. Power Asia Pacific 2008 India Vehicle Dependability StudySM  که امروز انتشار یافت .

فورد ، هوندا ، هیوندای و مرسدس بنز نیز هر کدام در بالاترین رتبه به خاطر ویژگی های خاص خودشون قرار گرفتند .

اولین بررسی مشکلات به همراه صاحبان اصلی از بین خودروهای سی تا چهل و دو ماه کار کرده با آزمایش 150 مشکل در 9 قسمت : قسمت خارجی خودرو ، آزمایش رانندگی که تشکیل شده از : شاخص های کنترل و عملکرد ، پخش صوت و سرگرمی ها ، صندلی ها ، سیستم گرمایی ، سیستم تهویه و خنک کننده ، قسمت داخلی خودرو ، موتور و عملکرد آن انجام شد .

این بررسی ها طراحی شده است تا این اجازه رو به صاحبان صنعت خودرو سازی بدهد تا کیفیت عملکرد محصولاتشان را پیدا کنند و قسمتهای مختلف خودرو و محصولات در طول زمان بهبود یابند .

و مشتریان رو با قسمتهای reliability و dependability محصولات و مدلها بعد از دوره ی فروش کالا به طور جداگانه آشنا کنند .

به طور کل  dependability بر شماری از مشکلات گزارش داده شده     per 100 vehicles (PP100), with lower scores indicating a lower rate of problem incidences and higher long-term vehicle quality.

این قسمت امتیازات است .

The study ranks vehicles within eight market segments: compact; premium compact; entry midsize; midsize; premium midsize; entry luxury; multi-utility/multi-purpose vehicles (MUV/ MPV); and sport-utility vehicles (SUV).

سوزوکی دو جایزه را در (permium compact ) و جذابیت ( entry midsize ) از آن خودش کرد در حالی که تویوتا دو جایزه ی ( permium midsize ) و (MUV / MPV )را به خودش اختصاص داد .

هیوندای سانترو بهترین رتبه را در COMPACT گرفت در حالی که هوندا سیتی بالاترین رتبه را در midsize  به خودش اختصاص داد و مرسدس بنز کلاس C  بالاترین رتبه را در entry luxury  با 96 از pp100  گرفت و پایین ترین رتبه ی گزارش داده شده pp100  در همه ی مدلهای شرکت کننده در این بررسی بود .

 Mohit Arora  مدیر JD POWER و ASSOCIATE : فایده ی نشان دادن  ایمن بودن و کارایی خوب یک محصول برای صنعتگران خودروساز بسیار ارزشمند است . نه تنها صنعت گران نفع می برند بلکه محصولاتی که خوب عمل می کنند

study report higher levels of owner recommendation and repurchase intent—which is especially advantageous when vehicle owners come closer to the repurchase point of the ownership cycle

مشکلات قسمت خارجی ماشین و آزمایش رانندگی به عنوان 50 درصد همه ی مشکلات گزارش داده شده از صاحبان شخصی خودروها در هند می باشند

کیفیت long time خودروهای جدید در هند متوسط 331 pp100 در سال 2008 با 67 درصد گزارش مشتریان که حداقل یک مشکل با خودرو های 32 تا 42 ماه کار کرده شان وجود داشته است .

Arora بعضی از عمومی ترین مشکلات رانندگی گزارش داده شده سرعت کم ، ضعف لاستیکها و یا صافی آنها ، و کشش خودرو در رانندگی معمولسی بوده است . با جاده های نامناسب و وضعیت نامطلوب ترافیکهای سنگین که در بسیاری از شهرها وجود دارد این مشکلات را پر اهمیت تر می کند .

صنعتگرانی که روی بهبود آزمایش رانندگی بیشتر توجه می کنند و گامهای بلند تری برای بهبود کیفیت long term برداشته اند .

این مطالعه همچنین نشان داد 77 درصد مشتریان یکی یا بیشتر مشکلات ، مشکلاتی است که نیاز قطعه تعویض بشه . در حالی که صاحبان تعویض تایرها باتریها و قطعات ترمز را بیشترین درخواستها گزارش دادند .

رضایت مشتری با تعویض قطعات قابل مشاهده مرتبط با موتور ، الکتریسیته و همه ی چیزهایی که می توان در آزمایش رانندگی به آن پی برد به مشتری بر می گردد .

به بررسی نزدیک به 4700 مالک The 2008 India Vehicle Dependability Study که یک خودروی جدید خریدندخودرویی جدید بین جولای 2004 تا سپتامبر 2005 پرداختند . 33 مدل خودرو در این تحقیقات قرار داشتند که از ماه ژانویه تا آپریل 2008 در 20 شهر هندوستان برگزار شد .

The VDS is one of three J.D. Power and Associates quality metrics, along with Initial Quality Study (IQS) and the Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) Study, which measures customer perceptions on the design, content, layout and performance of their new vehicles.

دوشنبه 10/4/1387 - 16:40 - 0 تشکر 45944

سلام خدمت همه

متاسفانه نتونستم بعضی از قسمتها رو معنی کنم چون اصلا نمی شد جمله سازی کرد . امیدوارم ناراحت نشید ولی خوب تا اونجایی که می تونستم تلاشم رو کردم که نوشته ی خوبی بشه حتما ویرایشش کنید چون فکر می کنم یه مقدار ویرایش جملات به فارسی اشتباه است .

قسمتهایی که معنی نشده اند به انگلیسی نوشتم امیدوارم دوستان کمک کنند تا بقیشم ترجمه بشه .

نوشته ی جالبی بود از اول تا اخرش تو این فکر بودم که اگر سمند تو این مطالعه می بود چی می شد ؟؟؟

ممنون خدانگهدار

چهارشنبه 12/4/1387 - 7:41 - 0 تشکر 46137

با سلام خدمت دوستان

با تشکر از محسن خسروی عزیز

ترجمه رو تا یه جایی ویرایش کردم لغت driving experience رو واقعا نمی دونم چی بزارم جاش

از دوستان دیگر انجمن دعوت می کنم ترجمه رو ادامه بدن

ماروتی سوزوکی و تویوتا دو جایزه را در اولین مطالعه قابلیت اطمینان وسیله نقلیه (VSD) هند به خود اختصاص دادند

مشکلات در رابطه با قسمت خارجی خودرو و (driving experience) کلی در مالکیت طولانی مدت بسیار متداول هستند

سنگاپور (هفدهم ژوئن 2008):

مدل های ماروتی سوزوکی و تویوتا هر کدام بهترین درجه را در دوقسمت مختلف از VSDبا توجه به شماره اول (J.D. Power Asia Pacific 2008 India Vehicle Dependability StudySM) که امروز انتشار یافت به خود اختصاص دادند. مدل های فورد، هوندا، هیوندای و مرسدس بنز نیز هر کدام در بالاترین رتبه به خاطر ویژگی های خاص خودشان قرار گرفتند .

مطالعه اولیه بر روی خودوردهای کارکرده سی تا چهل و دو ماهه ی صاحبان بومی، با آزمایش بیش از 150 علامت مشکل، در 9 دسته مختلف صورت گرفت: قسمت خارجی خودرو، (driving experience) که تشکیل شده از : عملکرد ترمزها، چرخ فرمان و تایرها؛ ویژگی ها، کنترل ها و شکل ظاهری؛ پخش صوت و سرگرمی ها؛ صندلی ها؛ سیستم های گرمایشی، تهویه و خنک کننده؛ قسمت داخلی خودرو؛ موتور؛ قسمت انتقال حرکت .این مطالعه برای این طراحی شده است که این اجازه را به صاحبان صنعت خودرو سازی بدهد تا کیفیت عملکرد محصولاتشان را پیگیری کنند و قسمتهای مختلف آنها را در طول زمان بهبود بخشند و همچنین قابلیت اطمینان محصولاتشان را بعد از دوره ضمانت برای مشتریانشان فراهم کنند. قابلیت اطمینان کلی بر اساس تعداد مشکلاتی است که در هر 100 خودرو گزارش می شود (pp100) هر چه این تعداد کم باشد نشانگر میزان کم وقوع مشکل و کیفیت بالا در طولانی مدت هست.

 
چهارشنبه 12/4/1387 - 15:25 - 0 تشکر 46190

سلام

از شما دوست خوبم تشکر می کنم که متن رو ویرایش کردی واقعا متن درب و داغان من باید از این بیشتر ویرایش شود تا به متن تبدیل شود ولی برای همین من کلی انرژی گذاشتم و واقعا کار سختی بود البته قبلا هم ترجمه کرده بودم و به قسمتهای عمومی ماشین که در مقالات می آیند تسلط دارم و می تونم معنی کنم ولی واقعا کار سختی بود این رو دوباره و صد باره تکرار می کنم و تجربه ی خوبی به دست آوردم ولی فکر می کنم این متن مشکلاتی داشت یه جورایی جمله ها جفت و جور نمی شد .

امیدوارم میکرو بیاد چون چهارشنبه شده ولی میکرو پیداش نیست .

یا حق

چهارشنبه 12/4/1387 - 19:17 - 0 تشکر 46224

سلام
از همگیتون ممنونم( جناب محسن خسروعزیز ، جناب رو به آسمون عزیز ، جناب ریسرچر عزیز ، و ...)
ان شاء الله بتونم جبران کنم
از اینکه وقتتون رو بمن دادید خیلیییییییی ممنونم ... البته بگم من بازم رو کمک شما دوستان حساب میکنماااا
سعی میکنم متن اصلاح شده و نهایی رو هم در اینجا قرار بدم تا پیشرفت کنیم.(البته ترجمه شما خیلییی خوبه و همون برای نشون دادن این خوب بودن اگه شد قرار خواهم داد)


آقای محسن خسروعزیز ... وقتی اون جملتون رو که اگه سمند تو این بررسی قرار میگرفت چندم میشد رو خوندم کلی خندیدم(هه هه هه)...واقعا وقتی آدم صنعت خودرو سازی جهان رو با ایران مقایسه میکنه فقط خندش میگیره...اونها در مورد آسایش و امکانات سرگرمی سرنشینان بحث میکنند اما ما ...
اونجا کیسه هوا یا همون ایربگ همانند کمربند ایمنی یه چیز الزامی برای حفظ جان سرنشینانه اما اینجا جزو آپشن خودرو حساب میشه و دیدن اون برای ما در یک خودرو غیرعادیه.

همینجا فرصت رو غنیمت شمرده و از تک تک دوستان برای شرکت در برنامه های قرآنی و عترتی دعوت میکنم.

بازم سپاسگذارم

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.