راهكاری جدید برای فروش «قهوه تلخ»!
سازندگان سریال «قهوه تلخ» در آستانهی شروع توزیع مجدد این مجموعه، با نصب بیلبوردهای خیابانی و ارسال پیامكهای تبلیغاتی، نوعی دیگر از اطلاعرسانی و تبلیغات را برای فروش مناسب این مجموعه انتخاب كردهاند.
به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، بیلبوردهای تبلیغاتی «قهوه تلخ» از روز جمعه در نقاط مختلف شهر تهران با عنوان «دوباره قهوه تلخ» قابل مشاهده است.
دستاندركاران سریال «قهوه تلخ» به نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر بسنده نكردند و با ارسال پیامكهایی به مخاطبان خود، از شروع مجدد توزیع این سریال در شبكه نمایش خانگی از دوازدهم اردیبهشت خبر دادند.
به گزارش ایسنا، سری جدید «قهوه تلخ»، بعد از وقفهی طولانی مدتی كه نارضایتی مخاطبان را در پی داشت از هفتهی گذشته مقابل دوربین رفته است. این مجموعه قرار است همانند گذشته، به صورت هفتگی توزیع شود.
پیش از این قرعهكشی برای برنده شدن آپارتمان و ماشین پراید، تمهیدی برای خرید سیدیهای «قهوه تلخ» بود.