ورزش و تندرستی (بازدید: 391)
چهارشنبه 6/2/1391 - 19:19 -0 تشکر 448436
گواردیولا:غم بزرگی داریم!

در پایان دیدار 3شنبه شب ورزشگاه نوکمپ که با تساوی 2-2 دو تیم چلسی و بارسلونا و درنتیجه صعود چلسی به فینال همراه بود، پپ گواردیولا، مربی جوان بارسلونا، رسیدن آبی های لندنی به فینال را به آنها تبریک گفت. او حسرتی به خاطر بازی بازیکنانش نداشت

درپایان این بازی گواردیولا به خبرنگاران گفت:« ما 180 دقیقه استثنایی را پشت سرگذاشتیم. به نظر می رسد که امسال قرعه به نام ما نیفتاده بود.»

مربی جوان بارسا درمورد احتمال ادامه حضورش روی نیمکت مربیگری بارسا گفت:« در روزهای آتی با ساندرو (روسل) صحبت خواهم کرد و تصمیم خواهیم گرفت که بهترین  چیز برای موسسه چیست.»

گواردیولا درمورد شرایط روحی و روانی اش بعد از این تساوی گفت:« غم بزرگی داریم. ما هرآنچه می توانستیم را برای صعود به فینال انجام دادیم. به چلسی به خاطر کار دفاعی اش تبریک می گوید. احساس می کنم که ما لغزیدیم، چون نتوانستیم به گل برسیم. ما برای رسیدن تا به این مرحله خیلی تلاش کردیم ولی دراینجا یا می بری و یا تیمی آید و تیم تو را حذف می کند. ما سه بازی خیلی خوب داشتیم ولی این کافی نبود. مقابل اینتر هم سختی زیادی کشیدیم. هرکاری انجام دادیم و برای نفوذ به داخل تیم حریف خیلی تلاش کردیم. گاهی وقتها فوتبال این چیزها را دارد؛ امسال سال ما نبود.»

مربی جوان بارسا درمورد واکنش هواداران حاضر در نوکمپ گفت:« مردم هم دیدند که ما چیزی کم نگذاشتیم و همه چیز خیلی زیبا بود. این حس را داشتم که برای صعود باید یک بازی غیرمنطقی و غیر عادی انجام می دادیم. گل رامیرس کارها را خراب کرد. درنیمه دوم و در دقایق پایانی کار به دعا کشیده بود و ما به دنبال گل بودیم ولی این اتفاق نیفتاد.»

گواردیولا ادامه داد: « سه شنبه شب هواداران مارا به جلو بردند.از آنها واقعا متشکرم. بازیکنان تیم غرق شدند و این دلداری خوبی برای هواداران و برای تشکر از آنها نبود. موضوعاتی است که از دست ما درمی رود. به چلسی به خاطر عملکرد خوب تدافعی اش تبریک می گویم.»

مربی جوان بارسا درمورد بازی مسی هم گفت:« ما اگر اینجا هستیم، به لطف مسی است.من به خاطر شجاعت او، واقعا تحسینش می کنم. ما در دمای ده درجه زیر صفر به پامپلونا رفتیم و مسی می خواست بازی کند. او از نظر رقابت الگوی خوبی برای تمام ماست. من هیچ شکی ندارم که همه ساعات سخت و بدی را پشت سرخواهیم گذاشت ولی این زیبایی این ورزش است. گاهی وقتها می خندی و گاهی وقتها این چنین ناراحت می شوی.»

گواردیولا ادامه داد:« این غمگین ترین شب ما نیست. نمی دانم ولی چنین احساسی ندارم. من به تیم نگاه می کنم وفکر می کنم که به آنها چه بگویم؛ آنهایی که درشرایط بدی هستند ولی کلمه خوبی پیدا نمی کنم. من هیچ وقت این ایده را فراموش نمی کنم که این بخشی از بازی نیست. ما همه کاری رابرای بازگشت به جریان بازی انجام دادیم تابه پیروزی برسیم و سه شنبه، این اتفاق نیفتاد.»

مربی بارسا دربخش پایانی صحبتهایش که در روزنامه مارکا بازتاب یافت گفت:« در نهایت می بایست از طریق بازی مان به خواسته مان می رسیدیم و به نظرم ما کارمان را انجام دادیم ولی این کافی نبود. ما نتوانستیم به درون زمین حریف راه بیابیم وبه هر شیوه ای خلق فرصت می کردیم و نتوانستیم. همیشه به بازیکنانم می گویم که تهاجمی بازی کنید. بعد از گل اول هم متوقف نشدیم ولی گلی وارد دروازه مان شد. همیشه نمی توان همه چیز را باهم داشت.»

به طواف كعبه رفتم ،به حرم رهم ندادند          كه برون درچه كردي، كه درون خانه‌آئي

پنج شنبه 7/2/1391 - 17:49 - 0 تشکر 448517

سلام
مثل اینکه بازی خیلی مهیجی بوده. وقتی تو اخبار دیدم که مسی توپ رو زد به تیرک دروازه باورم نمی شد. در هر حال معلوم بود که فشار زیادی روی بازیکنان بوده وگرنه این اشتباهات از مسی بعید بود.

خدا در همین نزدیکی است
پنج شنبه 7/2/1391 - 21:31 - 0 تشکر 448664

با نام خدا و سلام
فوتبال زیبایی اش به همبن بردو باختهاست اگر قرار باشد که یکتیم همیشه ببرد که جذابیت فئتبال از بین می رود.

«اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم»

رواق منظر چشم من آشیانه توست         کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

انجمن تعلیم و تربیتیها

جمعه 8/2/1391 - 1:13 - 0 تشکر 448683

گفتم دیگه این بازی برگشت پوست چلسی کندست
دوتا گل خورد گفتم دیگه تمامه کارش

بازی و دیدم ولی حق چلسی بود بره مرحله بعد
اصلا خوب بازی نکرد بارسا از اونور چلسی خیلی خوب بود 10 نفر جلو بارسا خودش چیز کمی نیس با اینکه دوتا دفاع فیکسش رو ازدست داد

جمعه 8/2/1391 - 18:48 - 0 تشکر 448758

اینکه جلو دروازه اتوبوس پارک کنی و به اصطلاح ضد فوتبال بازی کنه
جالب نیست

مهم نوع بازی بارسا ست که حتی وقتی شکست میخوره
تماشاچی رو راضی میکنه
چون تا آخر میجنگه و تسلیم نمیشه
و بازی خوب رو فدای نتیجه نمیکنه

لبخند تنها گلی است که خار ندارد .
-------------------------------------------------

شنبه 9/2/1391 - 12:51 - 0 تشکر 448941

خب البته ناراحتی که داره بیشتر امید بارسا تو این فصل به همین جام بود
ولی  من بازی رو ندیدم ولی مطمئنم که بارسلونا تا اخرین لحظه تلاششو کرده و این خودش مهمه

شاید تقدیر قابل تغییرنباشد،اما تغییر قابل تقدیر است.
شنبه 9/2/1391 - 19:36 - 0 تشکر 449008

به نظر من باخت این دو تا تیم همش تقصیر اونایی که برنامه ریزی کردن برا بازیاشون باید بازی رئال و بارسلون و شنبه بر میداشتم بعد میذاشتن که این دو تا تیمم اینقدر خسته بازی نکنن و الانم اینهمه مصدوم نداشته باشن واقعا به این دو تا تیم ظلم شد