3 - انگیزههای تولید کنندگان سیگار را توضیح دهید
شرکتهای تولیدکننده سیگار، همیشه سیگار را به عنوان سمبل زیبایی، ظرافت و نکته بینی معرفی میکنند. آنها میخواهند مشتریان باور کنند که سیگار کشیدن، فرد را شخصیتی مردمیتر، زیباتر، باهوشتر و موفقتر میکند.
به نظر شما راهی بهتر از این برای فروش چنین محصولی وجود دارد؟این تاکتیک به خصوص در بین جوانان و نوجوانان بسیار موثر واقع میشود زیرا این گروه دایم به فکر این هستند که تصویری جذابتر و همه پسندتر از خود ارایه کنند.بسیار مهم است که برای جوان و نوجوان خود توضیح دهید که صرفنظر از آنچه که شرکتهای تولیدکننده سیگار میخواهند، سیگار هرگز کیفیت زندگی آنها را ارتقا نمیدهد، تعداد دوستان آنها را افزایش نمیدهد و حتی کمکی در حل سردرگمیهای آنها هم نیست.
انگیزه و تاکتیکهای شرکتهای تولید کننده سیگار را برای آنها تشریح کنید و بگویید آنها فقط دنبال منافع خویش هستند و سلامتی مردم برای آنها هیچ اهمیتی ندارد.