انجمن ها > انجمن نصف جهان > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
نصف جهان (بازدید: 2718)
چهارشنبه 2/9/1390 - 16:38 -0 تشکر 391644
شلمچه به زبان amirbest

سلام

من چهارشنبه هفته پیش آمدم و مشکلاتی پیش امد که نتونستم مطلب شلمچه ام بگذارم. شرمنده همه مخصوصا آقای نیری.

من دوشنبه صبح به سمت مناطق جنگی حرکت کردیم . و خوش خرم نمی تونستیم که چه بلایی این آقای رانننده برامون پیش بیاورد .

اطراف درست نمی دونم لردگان بود یا نه برف نشسته بود که برامون جالب بود همچنین روستاهای  در مسیر راه بسیار قدیمی و به قول خودمون بدون تکنولوژی ساده اما بی الایش .

شب شد ما هنوز از صدقه سر آقای راننده تو راه بودیم. البته اگه اون ترمز نمی زد نه الان اینجا بودیم نه اونجا . نزدیک کارون  داخل تونل های انجا بچه ها تو تونل جیغ می زدند و بعد تونل همه همه ساکت . همسفریامون بدی نبودند اما خوب هم نبودند .

شب دوشنبه 21 رسیدیم خسته که مردمون اورده بودنند بعد بدو بدو بیاد شام ما گشنه امدیم البته رفتیم تخت گرفتیم ساکامون گذاشتیم  بعد اومدیم .یک ظرف به ما دادن سفید سبک و.............. بازش کریدم دیدم یک مرغ که می گه بیا منو بخور البته با نون چون برنج نبود .خلاصه خوردیم نفهمیدیم پخته بود نه پخته بود اما هرچی بود پخته نبود با یک لاستیک هویج و خیارشور که اندازه لوله تانک بود دوباره بگذریم .

رفتیم بریم دستشویی دیدم 50 دستشویی دریف شده کنار هم اینقدر زیاد بود که اگه می خواستی بشماری بیشتر یک دقیقه می شد .

امدیم بخوابیم گفتن 23 شب خاموشی . اما به جون خودم تا 1 ،2 شب نخوابیدیم  صبح هم 4 صبح برای نماز  من که وسط نماز از خستگی خواب یک لحظه ول شدم .

اخه ادم 2 شب بخوابه بعد 4 بیدار بشه .

از اون جای که رفتیم نفهمیدیم کجا بود چی بود، بگذریم .چرا؟ چون ما راوی نداشتیم که بهومن بگه انجا مثلا دهلاویه است یا .................... ما فقط می رفتیم می امدیم.

حالا نمی دونم برای ما اینقدر سفر بد بود یا اردگان اصفهان اینجوریه یا حالا انجوری شده .

از بعضی مطالب به دلیل ، بی دلیل گفته نشه بهتر می گذریم و نمی گویییم.

راستی برای من پیامک آمد که در نمایشگاه کامپیوتر تهران منتظر شما هستیم.خیلی دوست دارم برم

اینجا اردوگاهمونه

پنج شنبه 3/9/1390 - 1:36 - 0 تشکر 391897

خوشا به سعادتتون
خدا قسمت کنه همه دسته جمعی بریم

من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم كه از تراكم اندیشه های پست تهی باشد                                                                مسعود خادمی
پنج شنبه 3/9/1390 - 12:14 - 0 تشکر 391976

زیارتتون قبول یاد ما که بودیم انشاءاله
اما خودمونیما عجب گزارش باحالی بود من که خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم:))

به طواف كعبه رفتم ،به حرم رهم ندادند          كه برون درچه كردي، كه درون خانه‌آئي

پنج شنبه 3/9/1390 - 13:31 - 0 تشکر 391996

از دو جهت جالب بود که:
1- فونت اش بزرگ بود
2: هی وسط کار می گذشتیم

من به یاد همه دوستان بودم و براشون عکس گرفتم .جای همه خالی بود اما خیلی امکانات رفاهی برای مسافران فراهم نبود

پنج شنبه 3/9/1390 - 14:57 - 0 تشکر 392044

گزارشتون از یه جهت دیگه هم جالب بود این که همش مربوط به یه روز بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پنج شنبه 3/9/1390 - 17:18 - 0 تشکر 392115

حافظ عليه الرحمه

امضا: نيري

پنج شنبه 3/9/1390 - 17:20 - 0 تشکر 392116

بابا امیرحسین. خیلی باحالی....
حالا این راوی كجا جا مونده بود كه دنبالتون نیومده بود ... آخه دیدار مناطق بدون راوی كه نمی شه ....

هزار دشمنم ار مي كنند قصد هلاك  گرم تو دوستي از دشمنان ندارم باك

حافظ عليه الرحمه

امضا: نيري

پنج شنبه 3/9/1390 - 17:40 - 0 تشکر 392120

راوی داشته می امده تو راه brt تصادف کرد نتونست برسه به ما

البته یک جا شخصی آمد از محلی ها صحبت کرد که می گفتم عراقی هیچوقت با پخ بچه های ایرانی نترسیدن و یک کله می امدند جلو ........................