كشاورز با بیان اینكه معیوب بودن چرخه مد و لباس مورد تاكید تمامی صاحبنظران این عرصه است، گفت: طراحان ما بدون توجه به نیاز مخاطب و تولیدكننده طراحی میكنند و تولیدكنندگان ما نیز ارتباطی با توزیعكنندگان ندارند در صورتی كه برای داشتن مدی ایرانی ـ اسلامی طراحان باید نیاز مخاطب را بشناسند و تولید و توزیعكنندگان ما نیز مشتری محور باشند.
وی ابراز امیدواری كرد با برگزاری این گونه نمایشگاهها سلیقه مخاطب به حوزههای مرتبط نزدیك شود.
سرپرست كارگروه ساماندهی مد و لباس با بیان اینكه در نمایشگاه مد و مانتو از طراحان برتر كشور دعوت شده است تا آخرین طرحهای خود را در این نمایشگاه عرضه كنند، افزود: تاكنون بیش از یكهزار اثر به دبیرخانه رسیده است كه 100 تا 200 اثر آن رونمایی میشود. اما اگر محدودیتهای دكور و نوع طراحی نمایشگاه اجازه دهد، تمامی 200 مانتوی برتر را معرفی خواهیم كرد.
كشاورز با اشاره به اینكه بزرگترین اشكال نمایشگاه سال گذشته نیاوران غیركاربردی بودن آن بود، گفت: تلاش شده است تمامی آثار رونمایی شده در نمایشگاه مد و مانتوی امسال كاربرد تجاری داشته باشد و مخاطبان بتوانند در مكانهای مختلف از آن استفاده كنند.
به گفته كشاورز، تمامی آثار برتری كه فرصت عرضه در نمایشگاه را پیدا نكردهاند در كاتالوگی به مخاطبان معرفی میشوند.