• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن قرآن و عترت > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
قرآن و عترت (بازدید: 8567)
شنبه 7/2/1387 - 21:30 -0 تشکر 38261
گل یاس نبی

السلام علیك یا سیده نساء العالمین

با توجه به این که امروز مصادف است با آغاز بیماری حضرت فاطمه زهرا(س) و با توجه به نزدیک شدن ایام فاطمیه این تایپیک را زدم تا به یاری یکدیگر اطلاعاتمان را درباره ی این حضرت بالا ببریم. 

سایت گنجینه دانلودهای رویایی

فریاد بی صدا حرف دل همه کسانی که میگویند ولی شنیده نمی شوند ...هستند ولی دیده نمی شوند ..پس تو نیز بی صدا فریاد کن....

شنبه 7/2/1387 - 23:39 - 0 تشکر 38267

سلام

ممنون که این مطلب و یا دآوری کردید

التماس دعا

يکشنبه 8/2/1387 - 0:54 - 0 تشکر 38275

امام علی(ع) در هنگام خاكسپاری فاطمه (س): سلام بر تو ای رسول خدا ! از من و دخترت ، كه در كنارت آرمیده و زودتر (از دیگران) به تو رسیده. ای رسول خدا ، از جدایی دردانه دخترت صبرم لبریز گشته و تاب توان از كفم رفته است. اما ، یاداوری فراق جانگداز تو و مصیبت بزرگ از دست رفتن تو در این هنگام ، مایه ی تسلای من است ، زیرا هرگز از یاد نمی برم آن لحظاتی را كه سرت به سینه من بود و در آغوش من جان دادی و من با دست خود سر تو را بر سنگ آرامگاهت نهادم. همه ی ما از آن خداییم و همگی به سوی او باز می گردیم. اینك امانتی را كه به من سپرده بودی بازگردانیده شد و گروگان دریافت شد. اما از این پس ، اندوه من از غم فراق شما همیشگی خواهد بود و شبهایم به بیداری خواهد گذشت ، تا آنگاه كه خداوند سرایی را كه تو در آنی ، برایم برگزیند. به زودی دخترت تو را از ستم ها و حق كشی هایی كه امتت ، همداستان ، در حق او روا داشتند ، آگاه خواهد ساخت. همه وقایع را از او بپرس و اخبار اوضاع و احوال را از وی جویا شو. این ستمها در حالی شد كه هنوز از رفتن تو مدتی نگذشته ، و یادت از میان نرفته بود. بدرودتان باد ، بدرودی وداع گونه ، نه از سر نفرت و بیزاری . پس ، اگر از نزد شما بروم ، به سبب ملال و بی علاقگی نیست و چنانچه بمانم ، نه از آن روست كه به آنچه خداوند به شكیبایان وعده داده است ، بدگمانم.»

نهج البلاغه خطبه ی 202

یا علی

موفقیت حاصل تصمیم گیری درست است، و تصمیم گیری درست حاصل تجربه و جالب اینکه تجربه اغلب حاصل تصمیم نادرست است!

 

يکشنبه 8/2/1387 - 21:19 - 0 تشکر 38361


هویت بانوى عظمى علیا مكرمه خدیجه كبرى مادر حضرت زهرا(ع (
حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مادرش یگانه بانوى عظیمه الشان و المرتبه جناب علیا مكرمه مجلله خدیجه كبرى علیها التحیه و الثناء است
این مخدره محترمه معظمه سلام الله علیها اول زنى است كه حضرت نبى اكرم صلى الله علیه و آله و سلم با او ازدواج نموده است و ولادتش در سنه شصت و هشت قبل الهجره بوده این بانوى معظمه داراى مقام سیادت و ریاست و حشمت و داراى مال و ثروت بسیار بوده است داراى مقام عفت اخلاق حمیده بوده و اوصاف جمیله را واجد بوده و بس در مقام سخاتوت و فداكاریش كه تمام اموال و ثروت خود را به رایگان براى اعلاء كلمه توحید و ترویج اسلام مطلقا در اختیار تام شوهرش پیغمبر عالى مقام گذاشت .
شرافت و عظمت شئون حضرت خدیجه كبرى نسبا و حسبا و ایمانا و اخلاقا در تاریخ اسلام از ناحیه مورخین ثبت و ظبط است
بطوریكه ما را بى نیاز از بیان آن مى نماید. جناب خدیجه كبرى علیها سلام اول كسى است در میان بانوان كه به خاتم پیغمبران ایمان آورد و دعوت حضرت ختمى مرتبت محمد مصطفى على آلاف التحیه والثناء را پذیرفت و مشرفه به دین مبین اسلام گردید.
حضرت علیا مكرمه خدیجه كبرى علیها التحیه والثناء از بانوان برگزیده خداس است همین بس در مقامش كه هرگاه جبرئیل امین فرشته وحى اهى بر خاتم انبیاء حضرت محمد مصطفى (ص ) نازل مى گردید، سلام خدا بر حضرت خدیجه كبرى سلام الله علیها پیامش بود.
جبرئیل هر وقت شرفیاب محضر انور پیغمبر اكرم (ص ) مى شد عرض ‍ مى كرد خدا مى فرماید سلام مرا به جناب خدیجه برسانید و بآن بانوى عظمى بگوئید ما براى او در بهشت قصرى مجلل و زیبا مطابق شاءن او مهیا و آماده نموده ایم : و نیز در كتاب بحار مجلسى (ره ) نقل شده ان جبرئیل علیه السلام اتى النبى صلى الله علیه و آله فقال : اقرء خدیجه من ربها السلام فقال رسول الله صلى الله علیه و آله : یا خدیجه هذا جبرئیل یقرئك من ربك السلام قالت خدیجه :الله السلام و منه السلام و الیه السلام .
حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شوهرش وجود مقدس قطب ارائك توحید، سلطان العارفین و رئیس الموحدین و امیرالمومنین و امام المتقین ولى الله اعظم حضرت على مرتضى صلوات الله و سلامه علیه است
حضرت على مرتضى علیه السلام داراى مقام ولایت كلیه مطلقه است و تمام شئون ولایت و علامات و امتیازات امامت را واجد است .
حضرت على مرتضى علیه السلام داراى نفس كلیه الهیه است همان نفسى كه مورد خطاب است در آیه شریفه پایان سوره فجر (یا ایتها النفس ‍ المطمئنه ارجعنى الى ربك راضیه مرضیه فادخلنى فى عبادى و ادخلى جنتى : آیه 30 سوره الفجر.
حضرت على مرتضى علیه السلام اعلم الناس است ، احكم الناس ‍ است ، اقتى الناس است ، احلم الناس است ، اشجع الناس است اسخى الناس است ، اعبد الناس است :
حضرت على مرتضى علیه السلام در تمام شئون ولایت كلیه مطلقه با حضرت ختمى مرتبت محمد (ص ) شریك است الا اینكه نبوت ختمیه مختص رسول الله صلى الله علیه و آله است چنانكه در حدیث شریف منزلت ، تصریح به این واقعیت شده است : قال رسوال الله (ص ) مخاطبا لعلى المرتضى (ع ) ( انت منى بمنزله هارون من موسى الا انه لان نبى بعدى ) این حدیث مورد اتفاق عامه و خاصه است حضرت ختمى مرتبت خطاب به حضرت امیر اهل ایمان ، على مرتضى فرموده تو از من در تمام شئون بمنزله هارونى از موسى ، مگر اینكه نبوت به من ختم شده است و بعد از من پیغمبرى نیست :
جمله (و لا نبى بعدى ) از لسان پیغمبر اكرم (ص ) علاوه بر اینكه سند محكمى است بر خاتمیت آن حضرت ، نیز مثبت ولایت كلیه مطلقه حضرت على مرتضى (ع ) مى باشد. چون موسى و هارون سلام الله علیهما در تمام شئون كمالیه با هم مشاركت داشته اند و همین معنى براى خاتم انبیاء محمد مصطفى و على مرتضى صلوات الله علیهما در جمیع شوون ولایت كلیه مطلقه ثابت است و استثناء نشده مگر نبوت كه اختصاص به حضرت محمد صلى الله علیه و آله دارد.
اعلام مقام ولایت كلیه مطلقه علویه تصریحا در این آیه مباركه است لقوله تعالى انما ولیكم الله و رسوله و الذین آمنوا الذین یقیمون الصلوه و یوتون الزكوه و هم راكعون ) آیه 55 سوره مائده) .
این آیه مباركه به اتفاق مفسرین عامه و خاصه در شاءن على علیه السلام نازل شده است ، چه آن حضرت بوده كه در حال ركوع زكوه و صدقه داده است .
ولى در آیه مذكوره به معناى متصرف مطلق و صاجب اختیار و حاكم مطلق است نه به معناى دوست چه اگر به معناى دوست
گرفته شود اساسا معنى غلط است . علاوه با شمول كلى و سریانى خطاب (كم ) در آیه مرقومه كه جمیع خلق را در بردارد،
لازم آید كه بنابراین معنى العیاذ بالله خدا و رسول خدا و امیرالمومنین على (ع ) دوست فاسقین و فاجرین و كافرین و منافقین و مشركین هم باشند و حال آنكه آنها برى و بیزارند از اینها، تا چه رسد كه دوست این گروه فاسد باشند. پس عقل صحیح ، این معنى را باطل و غلط مى داند و مخالف در محكمه عقل و وجدان محكوم است و باید به حكم برهان ، تسلیم آن معنایى بشود كه ما اشاره نمودیم . یعنى متصرف مطلق و صاحب اختیار مطلق در كل عالم امكان ، نه در گوشه جهان و جزئى از آن و این معناى ولایت تكوینیه و ولایت كلیه مطلقه است (فانهم ( ممكن است كسى بگوید ولایت ولى بمعناى تصرف درست و مرد تصدیق اما كلیه و مطلقه را از كجا استنباط و استفاده نمائیم ، در جواب مى گوئیم آنرا هم از خود همین آیه مباركه ، مگر انما ولیكم الله این ولایت مطلقه و كلیه نیست ، البته این ولایت كلى است اگر چنانچه انكار نمائى العیاذ بالله ولایت و تصرف خدا را در عالم محدود كرده و خدا را نشناخته اى و عقل تو را محكوم مى كند. عقل و برهان مى گوید تصرف خدا كلى و نامحدود است نه جزئى و مقید. آیا مى توانى بگوئى خدا نسبت به آسمان ولایت دارد و العیاذ بالله ولایت در زمین ندارد و یا در عوالم عالیه ولایت و تصرف و حكومت دارد، اما در عوالم سافله دیگر این ولایت و تصرف را ندارد؟!
پس به حكم عقل و برهان مى بایست قبول كنى كه خداى قادر متعال ، متصرف مطلق و صاحب اختیار مطلق و حاكم مطلق در نظام كل است و داراى ولایت كلیه مطلقه ذاتیه اصلیه است و همین معنى در ولایت ، براى رسوال خدا حضرت حتمى مرتبت محمد (ص ) و براى حضرت على مرتضى (ع ) كه آیه مباركه مذكوره در شاءن آن حضرت نازل گردیه است ، ثابت و محقق و مبرهن است ، به حكم اینكه معطوف در حكم معطوف علیه است اما فرق و تفاوت ولایت كلیه الهیه حضرت احدیت ، با ولایت كلیه مطلقه حضرت ختمى مرتبت و دوازده نفر خلفاء و اوصیاى آنحضرت كه همه مصداق اولوالامر و همه واجد مقام ولایت كلیه مطلقه مى باشند این این است كه ولایت خدا ذاتى و اصلى است و ولایت ایشان ضللى است و آنان مظهر ولى مطلق هستند و به عبارت دیگر ولایت كلیه مطلقه ایشان یعنى رسول الله و خلفاى آن حضرت كه اول آنها حضرت على مرتضى و آخر آنها حضرت بقیه الله مهدى ولى عصر (عج ) به اذن الله است كه از این اذن مراد اذن تكونى است خذ و اغتنم .
مولف را نسبت به معناى ولایت و شئون ولایت ضمن رسائلى كه در اثبات ولایت و امامت دوازده نفر خلفاء و اوصیاء حضرت ختمى مرتبت (ص ) نگاشته است ، بیان تفصیلى است و بایست به آن رسائل مراجعه شود. در این مقام فقط خواستیم شوهر عالى مقام فاطمه زهرا (س ) را كه حضرت على مرتضى صاحب مقام ولایت كلیه مطلقه است معرفى نمائیم و نظر به بیان شئون ولایتى على علیه السلام نداشتیم . زیرا هر سخن جائى و هر نكته مقامى دارد و اما بس در مقام عظمت و رفعت شاءن ولاتى على علیه السلام نداشتیم . زیرا هر سخن جائى و هر نكته مقامى دارد و اما بس در مقام عظمت و رفعت شاءن حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، كه اگر خداى على اعلى وجود مرتضى را خلق نمى كرد، براى این بانوى بى همتا، كفوى در صفحه جهان هستى نبود تار روز قیامت .
چنانچه در روایت معتبر تصریح به این حقیقت شده است :
قال الله عزوجل لو لم اخلق علیا لما كان لفاطمه كفو على وجه الارض ‍ آدم و من دونه على مرتضى علیه السلام مظهر اسماء حسنى و مجلاى صفات الوهى است . على مرتضى مثل اعلاى الهى است . خداى یكتا مثل نارد، اما مثل اعلا دارد و له المثل الاعلى پیغمبر اكرم خطاب به على مرتضى فرمود : (و انت المثل الاعلى ) : یعنى على جان مصداق مثل اعلاى كبریائى فى الواقع تو هستى .

سایت گنجینه دانلودهای رویایی

فریاد بی صدا حرف دل همه کسانی که میگویند ولی شنیده نمی شوند ...هستند ولی دیده نمی شوند ..پس تو نیز بی صدا فریاد کن....

دوشنبه 9/2/1387 - 16:14 - 0 تشکر 38465

از فاطمه اكتفا به نامش نكنید

نشناخته توصیف مقامش نكنید

هركس كه در او محبت زهرا نیست

علامه اگر هست سلامش نكنید

یاحق

ممنون

اللهم ‌ارزقنا توفیق‌الشهادة فی سبیلك تحت لواء ولیك

همراه شما در انجمن سیاسی anjoman.siasi@tebyan.org

و انجمن ورزش و تندرستی anjoman.varzesh@tebyan.org

دوشنبه 9/2/1387 - 18:39 - 0 تشکر 38511

سلام

آخ گفتی گل یاس دلم آتیش گرفت

یاد اون همه مصایب حضرت افتادم

اون نامردایی که به یک زن ، به دختر پیامبر اسلام رحم نکردن

ان شاا... آقامون بیان انتقام مادرشون را ازشون بگیره

««« تبیان »»»

 

دوشنبه 9/2/1387 - 21:21 - 0 تشکر 38532

زندگانى حضرت زهرا سلام الله علیها
آشنایى كوتاه با صدیقه كبرى ، حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام
نام : فاطمه .
كنیه هاى مشهور: ام الحسن ، ام الحسین ، ام ابیها، ام الائمه .
مشهورترین لقبها: زهرا، صدیقه ، طاهره ، كبرى ، سیده ، بتول .
پدر: حضرت محمد بن عبدالله صلى الله علیه و آله پیامبر عظیم الشاءن اسلام .
مادر: خدیجه علیهاالسلام بنت خویلد همسر فداكار پیامبر اسلام .
محل تولد. مكه .
سال تولد: سال دوم بعثت ، و به روایتى : سال پنجم .
روز میلاد: بیستم جمادى الثانى .
نام همسر: على بن ابى طالب علیه السلام ، پسرعموى پیامبر اسلام .
زمان ازدواج : رجب یا ذى حجه سال دوم هجرت در مدینه .
مدت زندگانى با على علیه السلام : نه سال .
میزان مهریه : 400 مثقال نقره مسكوك
فرزندان : حسن علیه السلام ، حسین علیه السلام ، زینب كبرى ، ام كلثوم و یك فرزند سقطشده به نام محسن
شهادت : در سال یازدهم هجرى
محل دفن : پنهان است
تعداد احادیث و روایات باقیمانده درباره آن حضرت : حدود 2000 مورد.
تعداد سخنان باقیمانده از حضرت فاطمه : حدود 130 مورد.
تعداد اشعار باقیمانده از آن حضرت : حدود 29 قطعه .
تعداد خطبه هاى باقیمانده از آن حضرت : 2 خطبه .
سایر آثار علمى باقیمانده از آن حضرت : مصحف فاطمه علیهاالسلام كه به خط همسر گرامش على علیه السلام نوشته شده و در نزد فرزندان آن حضرت بوده و هم اكنون در دست حضرت قائم عجل الله تعالى فرجه الشریف مى باشد.
مشهورترین و صحیح ترین مناقب و فضائل آن حضرت :
1
اینكه غضب فاطمه علیهاالسلام موجب غضب خدا و رسول او، و رضاى فاطمه سبب رضاى ایشان است .
2
فاطمه برترین زنان دو عالم است .
3 فاطمه معصوم از هرگونه گناه مى باشد.
4
آن حضرت محبوبترین و عزیزترین مردم در نزد رسول خدا صلى الله علیه و آله بوده است .
5 خداوند در روز قیامت ، به آن حضرت اجازه شفاعت مى دهد.
6
صدور معجزات بسیار از حضرت فاطمه علیهاالسلام .
7
بى مانندبودن ایمان و یقین فاطمه علیهاالسلام .
8
زهد و قناعت نمونه .
9
احترام بى حد پیامبر به آن حضرت .
10
او عابدترین مردم در زمان خود بوده است .
11
صدق و راستگویى حضرت فاطمه علیهاالسلام .
12
علم وافر آن حضرت .
و... .

سایت گنجینه دانلودهای رویایی

فریاد بی صدا حرف دل همه کسانی که میگویند ولی شنیده نمی شوند ...هستند ولی دیده نمی شوند ..پس تو نیز بی صدا فریاد کن....

سه شنبه 10/2/1387 - 21:10 - 0 تشکر 38650

سبب مرگ و شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
عن ابى بصیر عن ابى عبدالله علیه السلام قال و كان سبب و فاتها ان قنفذا مولى الرجل لكزها بنعل السیف بامره فاسقطت محسنا و مرضت من ذالك مرضا شدیدا و لم تدع احدا ممن اذاها یدخل علیها. از دلائل الامامه طبرى صفحه 45
از ابوبصیر از حضرت امام صادق علیه الصلوه و السلام روایت شده كه امام صادق كاشف حقایق فرموده است علت و سبب وفات آنحضرت آن بود كه قنفد غلام آن مرد بامر و دستور وى بوسیله غلاف شمشیر ضرباتى زد كه بر اثر آن محسن را سقط نمود و بدین جهت بى سختى مریض گردید و به هیچ كس از آزار كنندگان خود اجازه عیادت نداد.
و قریب به همین مضمون در سبب وفات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در كتاب بیت الاحزان صفحه 160 از محدث قمى نقل گردیده است .
آنچه مسلم و محرز است دختر پیغمبر حضرت فاطمه زهرا اطهر باجل خود و مرگ طبیعى وفات ننموده است بكله سبب مرگ آنحضرت همان است كه از لسان امام صادق كاشف حقایق نقل شده است و آن همان اذیتها ئیكه دشمن ستمكار بر آن بزرگوار نموده علت شهادت آن یادگار و اثر والاگهر پیامبر گردیده است عجیب است با اینكه بارها پیغمبر اكرم فرموده فاطمه پاره تن من است و ازار و اذیت او ازار من است و ازار من آزار بخداست اما این مردم منافق و ظالم ابدا رعایت سفارش و گفتار آن بزرگوار را دربار ه دخترش نكردند بكله آنچه توانستند بفاطمه زهرا و عصمت كبرى (ع )ظلم و ستم كردند حق او و شوهرش را غصب نمودند بضرب غلاف شمشیر ضربه بر حضرتش وارد و محسن ششماهه در شكمش را سقط نموده و سیلى بر صورت نازنین انور دختر پیغمبر زده رخساره اش را با ضرب سیلى نیلى و آزرده نمودند و چه بى احترامى و جسارتهاى دیگر كه قلم از شرح آن شرم دارد باید بفاطمه گفت یا فاطمه الزهرا خدا بتو صبر و اجر مرحمت نماید.در زیارتش مى خوانیم (المغصوبته حقها المكسوره ضلعها الممنوعته ارثها المظلوم بعلها المقتول ولدها(
پس از بیان گفتار كه باختصار به آن اشاره شد سبب وفات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دانسته گردید و حضرتش در حالى كه جوان بود از دنیا رفت و این بانوى عظمى نخستین شهید در راه اسلام و قرآن و ولایت است .
صلوات و درود بى نهایت ازلا و ابدا و سرمدا بر آن حضرت و پدرش و شوهرش و اولاد اطهارش باد.

سایت گنجینه دانلودهای رویایی

فریاد بی صدا حرف دل همه کسانی که میگویند ولی شنیده نمی شوند ...هستند ولی دیده نمی شوند ..پس تو نیز بی صدا فریاد کن....

سه شنبه 10/2/1387 - 21:42 - 0 تشکر 38651

یا فاطمه زهرا سلام الله علیها

یا فاطمه معصومه سلام الله علیها

یا فاطمه من یک غبار بیسوارم

در این غریبستان غم من بیقرارم

دارم ز تو در این بهارم یک تمنا

برقی بده بر چشم من تا که ببارم...

 

خدايا در برابر هر آنچه انسان ماندن را به تباهي مي کشاند مرا با نداشتن و نخواستن رويين تن کن. (علي شريعتي)

.

.

"مدير انجمن زن ريحانه ي آفرينش"

"جانشين انجمن زبان انگليسي"

پنج شنبه 12/2/1387 - 21:7 - 0 تشکر 38821

شان حضرت فاطمه (س) در آخرت:ابوصالح مفسر در تفسیر سخن خداوند كه مى فرماید: (و اذا النفوس زوجت) گفته : در روز قیامت مؤ منى نیست مگر اینكه پس از عبور از صراط خداوند متعال چهار زن از زنان دنیا را براى او تزویج مى كند و هفتاد هزار حورى از حوریه هاى بهشتى را، مگر على بن ابى طالب را، كه او همان گونه كه در دنیا همسر فاطمه بوده است در آخرت نیز همسرش خواهد بود و براى او همسر دیگرى از زنان دنیا وجود نخواهد داشت ولى برایش هفتاد هزار حوریه بهشتى خواهد بود كه هر كدام از آنها هفتاد هزار خادم خواهند داشت .

سایت گنجینه دانلودهای رویایی

فریاد بی صدا حرف دل همه کسانی که میگویند ولی شنیده نمی شوند ...هستند ولی دیده نمی شوند ..پس تو نیز بی صدا فریاد کن....

پنج شنبه 12/2/1387 - 23:49 - 0 تشکر 38825

یا فاطمه....

رنجی نیست

اگر زمین را از تو بگیرند

آسمان زیر پای توست....

اللهم عجل لولیك الفرج

اللهم ‌ارزقنا توفیق‌الشهادة فی سبیلك تحت لواء ولیك

همراه شما در انجمن سیاسی anjoman.siasi@tebyan.org

و انجمن ورزش و تندرستی anjoman.varzesh@tebyan.org

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.
  • وبگردی