• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تجارت و بازرگاني (بازدید: 925)
يکشنبه 30/10/1386 - 17:0 -0 تشکر 25703
طرح دیدگاه

  تبلیغات؛ یعنی مدیریت سرمایه برای استفادة بهینه از زمان و امكانات هستی جهت دست یافتن به كمالات انسانی در راه رسیدن به خدا.

                                     حسینی،نظام هدفمند

بررسی فتاوری نانو در مقیاس های گوناگون

سيّدحسام سيّدحسيني نويسنده و تئوري پرداز نظام هدفمند
چهارشنبه 10/11/1386 - 10:26 - 0 تشکر 27445

هوالعلیم

ـ اولین مطلب یا موضوع كه در مورد تبلیغ به ذهنتان خطور می­كند چیست؟

ـ آیا از تعریف و حقیقت تبلیغ آگاهی دارید؟

آیا شیوه­هایی كه در حال حاضر برای معرفی محصولات و خدمات شركتها و كارخانجات استفاده می­شود صحیح است؟

با توجه به علایم راهنمایی و رانندگی، تابلوهای معرفی خیابانها و نصب پلاكها بر اماكن مسكونی و تجاری در خصوص تابلوهای معرفی محصولات و خدمات شركتها و كارخانجات چه پیشنهادی می­كنید؟

برای معرفی محصولات و خدمات شركتها و كارخانجات چه شیوه­ایی را پیشنهاد می­كنید.

ـ دربارة نحوة معرفی محصولات و خدمات شركتهای خارجی چه پیشنهادی دارید؟

ـ آیا در زمینة معرفی محصولات و خدمات طرح و نوع طرح مورد اهمیت هست؟ (نظرتان را به طور مختصر بفرمایید)

ـ موقعی كه بحث حضور و انتخاب مطرح می­شود چه مطلبی به ذهن شما خطور می­كند؟

ـ آیا در مورد حضور و انتخاب معیارهای خاصی قایلید؟

حسینی،نظام هدفمند،صفحه23

سيّدحسام سيّدحسيني نويسنده و تئوري پرداز نظام هدفمند
پنج شنبه 11/11/1386 - 10:24 - 0 تشکر 27617

ارتباطات، اطلاع­رسانی، بازاریابی

در دنیای امروز سعی همه بر این است كه دهكده­ای جهانی به وجود آورند، البته چگونه و چطور؟! این آرزوی تمام انسانهاست و این موضوع را می­توان سرآغاز باب خداشناسی دانست. البته اینجانب در این خصوص نه با حروف و نه با اعداد بلكه با فطرت به این مسأله نگاه می­كنم كه مواردی از جمله محبت، دوستی و دیگر كمالات انسانی است كه همگان به این امر توجه خاص دارند، بدون اینكه حتی به فطرت خود توجهی داشته باشند كه این ندای ارتباط از كجاست؟! اگر بیشتر دقت كنیم می­بینیم كه این ارتباط در تمام آفرینش و در تمام مخلوقات خداوند مشاهده می­شود، ارتباط با خدا به راحتی تمام این ارتباطات را میسر می­سازد. اگر نظری به خود و اطراف خود بیفكنیم خواهیم یافت كه مگر نه این است كه همه برای همین ارتباط گرد هم جمع شده­اند، امر ارتباطات است كه انسانها را كنار هم جمع نموده، البته این عبارت مقدس (ارتباطات) اصل نیازهای مادی و معنوی بشری است كه امر واضحی است، البته محصولات و خدمات نیز در خصوص رفع نیازهای بشر و بهبود رفاه انسانها به همدیگر مرتبط هستند. حال انسان چگونه می­تواند از این الطاف و بركات الهی استفاده بهینه را ببرد؟!

باید تمام عواملی كه نیازی را به وجود می­آورند را بررسی نمود. در اینجاست كه حروف و اعداد نیز ابزار ارتباط می­شوند.

ابزاری كه به همه چیز نام و كلام، مقدار و اندازه می­دهد و مبحث اطلاع­رسانی و بازاریابی را باز می­كند؛ اطلاع­رسانی بر این اساس است كه، این نوع محصولات و خدمات را داریم، بازاریابی نیز بر این اساس كه چه مقدار از این محصولات و خدمات مورد عرضه و تقاضا است، این دو مبحث لازم و ملزوم یكدیگر هستند كه در باب ارتباطات و ارتباط مشاغل با هم مطرح می­شوند؛ ارتباطی كه هر انسانی و هر شغلی در خصوص رفع نیازهای مادی و معنوی خود با دیگران دارد و نقش اساسی پیدا می­كند، در این راستا صداقت، درستی و انسان دوستی فرای همة محصولات و خدمات قرار می­گیرند، چرا كه این صفات عالیه هستند كه به حروف و اعداد روح و تعالی می­بخشند تا از این محصولات و خدمات استفادة بهینه را داشته باشیم.

مگر در دهكدة جهانی حساب و كتاب وجود ندارد كه غیر از این تصور كنیم، آری! مدیریت و برنامه­ریزیهای صحیح و مدبرانه است كه بر خواسته­های معقول همه مهر تأیید زده تا این محصولات و خدمات به دست متقاضی خود برسد، این مسیری كه در این راستا طی می­شود راه ما را در خصوص ارتباطات هموار می­نماید. مسیری كه روزها، ماهها و سالها طول می­كشد، با ارتباطات سازمان یافته جهت اطلاع­رسانی و بازاریابی به كمترین زمان ممكن برسد تا از این لحظه، از زمان نیز استفادة بهینه گردیده، در این جاست كه مكارم اخلاق حرف اول را در دنیا می­زند، اینجاست كه معنای حقیقی رقابت (والسابقون السابقون اولئك المقربون) را می­بینیم.

به عبارتی تمام انسانها در خیر (بركت) رساندن به یكدیگر از هم پیشی می­گیرند. و آن دهكدة جهانی (مدینة فاضله) را نه در عالم رویا بلكه در بیداری خواهیم دید، آری! این پیام حقیر است به خود و تمام جهانیان كه بیاییم تجدیدنظری در آنچه تاكنون گذشته است داشته باشیم و در اصلاح و آبادانی دنیای كنونی گامی بلند برداریم و شاهد طراوت و شادابی در تمام مخلوقات خداوند باشیم و در این دنیای كوچك همگی برای استفاده بهتر از الطاف و بركات خداوند بهره­ای كامل ببریم.

هر چند كه نمی­توانم بگویم، این كلام آخر حقیر است و حق كلام را آنچنان كه باید ادا كرده­ام، اما سخن را با یكی از دیدگاههای خود به پایان می­رسانم.

تبلیغات؛ یعنی مدیریت سرمایه برای استفادة بهینه از زمان و امكانات هستی جهت دست یافتن به كمالات انسانی در راه رسیدن به خدا.

حسینی،نظام هدفمند،صفحه2021

سيّدحسام سيّدحسيني نويسنده و تئوري پرداز نظام هدفمند
جمعه 12/11/1386 - 16:21 - 0 تشکر 27812

سلام

تاپیک خوبی زدید ولی میشه آروم تر بحث رو ببرید جلو و اگه نیازی هست بحث کنیم ؟

اینجوری که شما رفرنس میدید انگار کپی پیست  شده مطالب رو میآرید دوست داریم راجع به این موضوعات بحث هم بکنیم

موفق باشید

سید حمید هاشمی

برو به انجمن
فعالترین ها در هفته گذشته
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.