_____________________________________________________________
11-1 تبلیغات قهوه
Concept (مفهوم) : حضور در کنار هر اتفاق بزرگی
Slogan (شعار تبلیغاتی) : Great ideas always come, You just hate to stay a wake
Technique (روش و تکنیک) : پیوند با مفاهیم ارزشمند
_____________________________________________________________
۱۱-۲ شیر
Concept (مفهوم) : مهم و ضروری برای استخوان و دندان
Technique (روش و تکنیک) : جایگزینی
_____________________________________________________________
۱۱-۳ ریش تراش فیلیپس PHILIPS
Concept (مفهوم) : آراستگی همیشگی و دائمی / بهترین هدیه برای روز پدر
Technique (روش و تکنیک) : مقایسه
_____________________________________________________________
۱۱-۴ لاستیک اتومبیل پیرلی PIRELLI
Concept (مفهوم) : کنترل اتومبیل همیشه در دستان شماست
Slogan (شعار تبلیغاتی) : Power in safe hands
Technique (روش و تکنیک) : تلفیق برند با مفهوم
____________________________________________________________
5-11- جاروبرقی زیمنس SIEMENS
Concept (مفهوم) : بدون صدا
Slogan (شعار تبلیغاتی) : Siemens.the future moving in
Technique (روش و تکنیک) : طنز
_____________________________________________________________
6-11- آدامس EXTRA
Concept (مفهوم) : ایجاد استحکام برای دندان
Slogan (شعار تبلیغاتی) : The Extra for healthy teeth
Technique (روش و تکنیک) : طنز
_________________________________________________________ منبع :تبلیغ سیتی