• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تجارت و بازرگاني (بازدید: 2358)
پنج شنبه 22/7/1389 - 7:10 -0 تشکر 241674
تبلغات برتر جهانی (۱۲)

12-1 آگهی تبلیغاتی ابزار BLACK & DECKER

Concept (مفهوم) : توان و قدرت فوق العاده

Slogan (شعار تبلیغاتی) : POWER SINCE 1910

Technique (روش و تکنیک) : تلفیق و ترکیب / جایگزینی

black & decker

_____________________________________________________________

۱۲-۲ پوستر اجتماعی مبارزه با مصرف سیگار

Concept (مفهوم) : سیگار مرگ آفرین است

Technique (روش و تکنیک) : پیوند مفاهیم مشترک / آگاهی

پوستر مبارزه با سیگار

_____________________________________________________________

۱۲-۳ مسواک Aquafresh

Concept (مفهوم) : انعطاف پذیری بسیار بالا

Slogan (شعار تبلیغاتی) : Power in safe hands

Technique (روش و تکنیک) : طنز

Aquafresh

_____________________________________________________________

۱۲-۴ هواپیمایی BRITISH AIRWAYS

Concept (مفهوم) : سرعت بسیار زیاد بهمراه امنیت و آرامش فوق العاده

Slogan (شعار تبلیغاتی) : Presenting a revolutionary view from business class

Technique (روش و تکنیک) : اغراق و بزرگنمایی

british airways

British airways

_____________________________________________________________

 

 

۱۲-۶ بیمه کارآفرین

Concept (مفهوم) : تحت پوشش و حمایت قرار دادن

Technique (روش و تکنیک) : تلفیق و ترکیب مفاهیم (زیر چتر کسی قرار گرفتن)

Bimeh - onish aminollahi 1

_____________________________________________________________

۱۲-۷ چراغ قوه MAGLITE

Concept (مفهوم) : قدمت و پیشینه بسیار طولانی (از زمان بودا تا کنون)

Technique (روش و تکنیک) : طنز

توضیح : استفاده ای بسیار خلاقانه و جذاب از امکانات  تبلیغات چاپی

Buddha

_____________________________________________________________

۱۲-۸ ابر اسفنجی SPONTEX

Concept (مفهوم) : بیشترین میزان جذب آب

Slogan (شعار تبلیغاتی) : Super absorbent

Technique (روش و تکنیک) : اغراق و بزرگنمایی

spontex

_____________________________________________________________

۱۲-۹ محلول لکه بر CLEARASIL

Concept (مفهوم) : پاک کنندگی بسیار سریع و آسان

Slogan (شعار تبلیغاتی) : As soon as a black spot appears, use Clearasil

Technique (روش و تکنیک) : استفاده ای بی نظیر و فوق العاده از خطای چشم انسان برای انتقال مفهوم و تبلیغ محصول

Clearasil

_____________________________________________________________

۱۲-۱۰ برند معروف DIESEL

Concept (مفهوم) : دوام و کیفیت بی نظیر

Slogan (شعار تبلیغاتی) : DIESEL FOR SUCCESSFUL LIVING

Technique (روش و تکنیک) : ایجاد چالش ذهنی در مفاهیم و فرم / برشی از زندگی

diesel

diesel_dinner

 

_____________________________________________________________

 تبلیغ سیتی www.tablighcity.com

 

 

برای پناهدگی به خدا نیاز به هیچ ویزایی نیست. 

مدیر انجمن تجارت و بازرگانی

نوشته های بنده:

                  

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.