کمپانی تویوتا در اقدامی بی سابقه برند جدیدی به نام SCION را در سال ۲۰۰۳ ارائه کرد تا ضمن جلب توجه نسل جوان ، بازار فروش خود را تا سال ۲۰۲۰ توسعه دهد . SCION جزئی از پروژه تویوتا بود که هدف آن جذب مشتریان جوان به سمت محصولات تویوتا است ، تمامی مدلهای SCION محرک جلوه طراحی شده اند . پس از اعلام عمومی در سال ۲۰۰۳ فقط ۱۰۵ نمونه از دو مدل ارائه شده در کالیفرنیا فروخته شد .
پس از یک دوره فروش ، نسل جدید یعنی همان XB را روانه بازار کرد و در سال ۲۰۰۷ د رشیکاگو به فروش رساند . این برند دارای سه مدل است : مدل TC با سه در ، مدل XB با پنج در و مدل XD که یک خوروی کوچک ۵ در است و از روی مدل یاریس ساخته شده است . ویژگی خوب این برند ارائه ۴۰ نوع لوازم جانبی متنوع برای مدل های این برند است که د رنمایندگی های پس از فروش به مشتریان می دهند .از انواع داشبورد و سیستم ها ی صوتی و قطعات اسپرت می توان مثال زد . همچنین امکان افزایش قدرت موتور در SICON نیز امکان پذیر است . این مدل نیز دارای قیمتی یکسان و مشابه در بازار های بین المللی نیز می باشد.