انجمن ها > انجمن نصف جهان > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
نصف جهان (بازدید: 3936)
چهارشنبه 13/5/1389 - 11:48 -0 تشکر 217930
تجدید روحیه اعضا انجمن در باغ گلها

با سلام خدمت تمام نصف جهانیهای گرامی

روز یکشنبه و با توجه به اطلاع رسانی قبلی برنامه بازدید از باغ گلها با مساعدت و همکاری جناب آقای مهندس حکمت منش مدیر دفتر اصفهان در جوی بسیار گرم و در هوایی نسبتا خوب برگزار شد.

در این بازدید که از ساعت 6 تا 8 بعد از ظهر بطول انجامید حضور فعال اعضا انجمن نصف جهان ، کاربران فعال اصفهان به چشم میخورد ، البته فراموش نشه که ما میهمان هم داشتیم و آنها تعدادی از اعضای محترم گروه زنده رود بودند که با توجه به اینکه قبلا در برنامه های این عزیزان شرکت نموده بودیم شرط ادب بود که آنها نیز میهمان ما در برنامه باغ گلها باشند.

قبل از اینکه به شرح این بازدید بپردازم ، بهتر دیدم از اعضائیکه دعوت انجمن نصف جهان را قبول نموده و در این برنامه حضور پیدا کردند تشکر نموده و شاهد حضور پر رونق آنها در تمام برنامه های انجمن باشم.

البته از کسانیکه اعلام آمادگی کرده بودند و متاسفانه در برنامه حضور پیدا نکرده بودند نیز تشکر میکنم ، آنهایی که در سفر بودند ، آنهایی که یکهویی امام رضا طلبیدشون ، آنهایی که برنامه را فراموش کرده بودند ، آنهایی که به علت تاخیر گفتند دیگه نمیشه رفت ، آنهایی که باباشون اجازه نداده بودند ، آنهایی که مامانشون اجازه نداده بودند ، آنهایی که راهشون دور بود و براشون کار پیش آمده بود ، بعضیها خوابشون برده بود و  در آخر آنهایی که خواستند بیاند اما نشد ، از همه شما متشکرم ، انشا الله در برنامه بعدی انجمن شاهد حضور گرمتان باشیم .

حالا بریم سر اصل مطلب که برنامه های بازدید را براتون شرح بدم ، راستی بهتر نیست از قول کسانیکه در برنامه حضور داشتند این مطالب را بخونید ، پس دوستانیکه در این برنامه حضور داشتند هرچه زودتر مطالبشون و چیزهائیکه براشون جالب بود را در این مبحث بیان کنند .

البته خواهش میکنم از اول اولش بگیدا !!(پذیرایی)

سلام بر حسین و یاران وفادارش
محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.
امام خمینی (ره)
چهارشنبه 13/5/1389 - 17:34 - 0 تشکر 218047

سلام

میخوام از سیر تا پیاز بازدیدو واستون بگم پس خوب توجه کنید !!!

ساعت 17:15 دقیقه بود خواب بودم که دوستم مسعود خادمی یا همون Nasimezayanderood زنگ زد بهم و گفت امید سریع کاراتو بکن می خوایم بریم باغ گلها ؛ از طرف انجمن نصف جهان ازمون دعوت کردند تا باهاشون همراه بشیم اما من فراموش کرده بودم و فکر نکنم بهشون برسیم چون ساعت 17:30 وعده ما دم باغ گلهاست وقت نداریم ، منم که خیلی دوست داشتم از نزدیک با اعضای تبیان و انجمن نصف جهان آشنا بشم موافقت کردم و سریع آماده شدم تا اینکه دوستم اومد دنبالمو ساعت 17:35 از خونه حرکت کردیم ، فکر نمی کردیم که بهشون برسیم اما خدا رو شکر وقتی رفتیم دیدیم هنوز وارد باغ نشدند خلاصه خوشحال شدیم و رفتیم جلو و سلام علیک و آشنایی دادیمو صبر کردیم تا بقیه دوستان هم برسند. اونروز گروه اصفهان شناسی زنده رود هم میهمان تبیان بودند. با کیک و بستنی پذیرایی شدیم و آقای خدا بنده مسئول انجمن نصف جهان با خوش امد گویی و تشکر قبول دعوت دوستان صحبتاشونو آغاز کردند و در مورد فعالیتهای انجمن برای دوستان توضیح دادند . خلاصه صحبت ها تمام شد و وارد باغ شدیم که جناب مهندس رضایی مسئول محترم باغ گلها پیرامون باغ واسمون صحبت کردند و اطلاعات مفیدی در اختیار ما قرار دادند ( همینجا جا داره از زحمتهای جناب مهندس رضایی که مسئولیت این باغ زیبا را بر عهده دارند و از صبح ساعت 7 تا ساعت 21 یکسره در باغ فعالیت می کنند تا بازدیدکنندگان نهایت لذت را از باغ ببرند تشکر کنم و یک خسته نباشید از صمیم قلب بهوشون بگم) خوب کجا بودیم ؟!!! آهان !!! شروع کردیم به گشت و گذار در داخل باغ. اگه اشتباه نکنم آبشار صخره ای بود که برگرفته از معماری ژاپنی بود که واقعاً جلوه ی زیبایی به باغ بخشیده بود و برکه ای که در میان آن گل های نیلوفر آبی روئیده بود و اردک ها در حال حرکت در آن بودند. اونجا هوای فوق العاده عالی ای داشت و فقط جون می داد واسه نفس کشیدن.راستی یادم رفت بگم که اونجا با دوستی آشنا شدیم به اسم احسان که پسر فوق العاده شوخ طبع و باحالی بود و مثل چی زبون می ریخت ، من و دوستم که دهنمون باز مونده بود از بس که این پسر حرفای قشنگ میزد. چند جایی از فرصت استفاده کردیم و عکسای زیبایی گرفتیم . دوستم هم که با دوربین مشغول فیلم برداری بود. در قسمتی از برنامه چند لوح تقدیر از طرف مؤسسه تبیان به کابران تقدیم شد. وارد گلخانه ای شدیم که فقط کاکتوس داشت ولی عجب کاکتوس های قشنگی بود.اونجا هم چند تا عکس گرفتیم و اومدیم بیرون . هوا کم کم داشت تاریک می شد ؛ روبروی گلخانه گلکاری خیلی زیبایی بود که دلمون نیومد راحت از کنارش بگذریم اونجا هم چند تا عکس گرفتیم ، دم رفتن بود که دوستان خودشونو معرفی کردند تا بیشتر باهم در تعامل و همکاری باشیم. گروه زنده رود از دعوت و پذیرایی انجمن نصف جهان تشکر کردند و خداحافظی کردیم و از هم جدا شدیم. من و احسان و مسعود در موقع خروج از باغ دوباره با مهندس رضایی یه گپ کوچولو زدیم و از زحماتشون تشکر کردیم و ایشون هم از ما دعوت کردند تا باز بهشون سر بزنیم و ساعت حدود 21 بود که خداحافظی کردیم و از درب باغ خارج شدیم و اونروز رو یه روز خاطره انگیز در ذهنمون سیو کردیم و این را مدیون هماهنگی ها و زحمات مسئول محترم دفتر تبیان اصفهان و مسئول محترم انجمن نصف جهان جناب آقای خدا بنده هستیم.امیدواریم که بتونیم باز هم در کنار دوستان تبیانی و انجمن نصف جهان اوقات خوشی را داشته باشیم و در فعالیتهای تبیان هم خدمتی کنیم.

اگه گزارش کم و کاستی ای داشت به بزرگی خودتون ببخشید آخه ساعت 3 بامداد هست که داریم این گزارشو می نویسیم و خیلی خوابمون میاد

با تشکر امید علیزاده و مسعود خادمی ( به طور مشترک این گزارشو نوشتیم )

خدایا !

آن گونه زنده ام بدار که  نشکند دلی از زنده بودنم و

آن گونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم.

چهارشنبه 13/5/1389 - 18:0 - 0 تشکر 218051

با سلام
همانطور که در فیلمی که فرزندم (مسعود خادمی) از فضای داخل باغ گرفته مشخصه که خیلی بهشون خوش گذشته و واقعاً روحیه شون را باز کرده لذا از همین جا از شما مسئول محترم انجمن نصف جهان تشکر می کنم.

چهارشنبه 13/5/1389 - 19:29 - 0 تشکر 218077

با سلام خدمت شما گرامیان
از حسن نظر جناب آقای خادمی (پدر) در مورد انجمن نصف جهان و فعالیتهای آن متشکرم.
اینکه به فعالیتهای فرزندتان در حوزه های مختلف من جمله سایت تبیان احاطه داشته جای بسی خوشحالیست .
مجموعه تبیان میکوشد که نسل جوانی پویا ، شاداب ، مدیر ، خلاق ، با ایمان و .. را تربیت نماید.
لذا از جنابعالی درخواست میشود که ما را در این راه یاری نموده و از رهنمودهای خوبتان اعضا انجمن را بهرمند نمایید.

به امید پیشرفت جامعه اسلامی و پیشرفت تمام مردم نصف جهان
انجمن نصف جهان بیانگر اندیشه ی مرمان نصف جهان
انجمنی که متعلق به شماست
نصف جهان

سلام بر حسین و یاران وفادارش
محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.
امام خمینی (ره)
چهارشنبه 13/5/1389 - 20:3 - 0 تشکر 218091

با سلام خدمت همگی دوستان خوب نصف جهانی :

خیلی بازدید خوب و جذابی بود از جهات مختلف یکی به خاطر دیدار دوستان نصف جهانی و زنده رودی و دوم به خاطر فضای زیبای باغ گلها. خلاصه روز خاطره انگیزی بود. از دوستان امید دیدار و نسیم زاینده رود هم ممنونم بابت گزارش کاملشون. راستی لینک گزارش بازدید در بخش روابط عمومی سایت به آدرس زیر موجود است:

.....................................................................................................

روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران

تا از دلم بشویی غم های روزگاران

چهارشنبه 13/5/1389 - 20:51 - 0 تشکر 218110

{با سلام

بازدید خیلی جالبی بود و با گلهای زیادی آشنا شدیم از جمله گل مادر زن و زبان مادر شوهر و خواهر شوهر اونایی که اومدن منظور منو می دونن چیه }

به طواف كعبه رفتم ،به حرم رهم ندادند          كه برون درچه كردي، كه درون خانه‌آئي

چهارشنبه 13/5/1389 - 21:2 - 0 تشکر 218115

با سلام

خدا را شکر به همه بچه ها خوش گذشته و این را باید مدیون مدیر و جانشین انجمن باشیم که برای هماهنگی این بازدید خیلی زحمت کشیدند.

و خدا را شکر همه چیز خیلی خوب و بی نقص بود.

امیدوارم هر دو شما عزیزان چه در زمینه فرهنگی و چه در تمام مراحل زندگی موفق و موید باشید.

پنج شنبه 14/5/1389 - 21:7 - 0 تشکر 218287

سلام علیکم..
حال واحوال؟؟
پنجره گزارش نمیدهد..چون که گل رو باید رفت ودید..
فقط دوستان حواسشون باشه که این باغ توی فروردین واردیبهشت سرحالترین موقع است براش..
فعلا همین
ماناباشید،یاحق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

پنج شنبه 14/5/1389 - 21:9 - 0 تشکر 218288

سلام علیکم..
اومدم تا یه چیزی رو بگم..
دوستان قدیمی تبیانی توی این برنامه نبودن..
توی برنامه های مختلف مجازی وحقیقی حضورشون احساس میشد اما توی این برنامه.....................
دوستای خودم: نیلوفرعزیز،شقایق عزیز،نسیم نجفی،کویرتشنه،هوخشتره،مرجان کاراته و.....

ماناباشید،یاحق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

جمعه 15/5/1389 - 19:17 - 0 تشکر 218539

امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه نمیدونم چی بگم ولی اینطور كه از نوشته های اعضا نشان میده من این گردش ازدست دادم بهرحال اینبار نشد دفعه دیگه میام
راستی اقای Omidedidar مطلبتو خواندم قشنگ توضیح دادی

به وبلاگ من سر بزنيد
درضمن منو با اسم (دختر بابا )ميتونيد تو گوگل پيدا كنيد
شنبه 16/5/1389 - 9:41 - 0 تشکر 218664

شاد و خرم / یک دو سه گنجشک پر گو / باز هر دم / می پرند این سو و آن سو

یادم آرد روز باران / گردش یک روز دیرین / خوب و شیرین / توی باغ گلها(در اصل شعر:جنگلهای گیلان بوده) / آسمان آبی چو دریا / یک دو ابر اینجا و آنجا / چون دل من / روز روشن / برکه ها آرام و آبی / برگ و گل هر جا نمایان / چتر نیلوفر درخشان / آفتابی

می شنیدم از پرنده / داستانهای نهانی / از لب باد وزنده / رازهای زندگانی / هر چه می دیدم در آنجا / بود دلکش، بود زیبا