تهران سرویس: جامعه اطلاعاتی -فناوری اطلاعات
بیش از 30.3 میلیارد ویدیوی آنلاین در ماه آوریل در آمریکا مشاهده شد.
به گزارش سرویس فن آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس گزارش شرکت آمارگیری اینترنتی کام اسکار، شمار کاربران آمریکایی که در ماه آوریل به مشاهده ویدیو در اینترنت پرداختند، رقم نه چندان بالای 178 میلیون نفر بود.
یوتیوب و سایت های دیگر گوگل با انتشار 13.1 میلیارد ویدیو به 177.8 میلیون مخاطب آمریکایی که هر یک از آنان به طور متوسط 96 ویدیو مشاهده کردند، سهم خود را در بازار ویدیوی آنلاین افزایش داده و برتریشان را حفظ کردند.
سایت hulu با 958 میلیون ویدیوی مشاهده شده در این سایت و داشتن 38.7 میلیون مخاطب که هر یک حدود 25 کلیپ مشاهده کردند، در رتبه دوم قرار گرفت؛ این سایت ویدیویی حاصل سرمایه گذاری مشترک میان ان بی سی یونیورسال و نیوزکورپ است.
سایت های مایکروسافت نیز با 643.7 میلیون ویدیوی مشاهده شده 2.1 درصد از سهم بازار را به دست آوردند که نسبت به ماه مارس تفاوت چندانی نداشت. هم چنین کانال موسیقی vevo یوتیوب که تنها شش ماه از راه اندازی آن می گذرد، 43.6 میلیون نفر از کاربران اینترنت را جذب کرد.
بر اساس گزارش کام اسکار، vevo با مشاهده 331.7 میلیون ویدیو، بیش از یک درصد از بازار ویدیوی آنلاین را به دست آورد.