سلام
علیکم.
جناب
HarryPotterowling :
همونطور
که گفتم شما که ادعای پیروی از پیامبر وصحابه اون حضرت رو دارید باید برای اثبات
صحبتها تون از منابع علمی و روایی مطلب ودلیل بیارید.گفتن ادعاهای بی پایه واساس
نه چیزی رو ثابت میکنه ونه رد.
این
صحبتهای بنده رو به ضمیمه به پاسخ قبلی کنید تا نتیجه بگیرید و اگر واقعا طالب
هدایت هستید انشالله هدایت شوید.
دوست
عزیز سوال بنده رو جواب بدید :اگر زیارت قبور تا این حد موجب دوری از خدا وشرک
میشود و اگر این مقدار انحرافات رو سبب میشه چرا در کتابهای اهل سنت تا این حد
روایات متواتر بر جواز واستحباب شدید زیارت قبور اعم از مقربین و ... دارد ؟
نمونه
این روایات :
رسول اسلام (ص) فرمودند : زیارت قبور موجب یاد آوری آخرت است.
سنن ابن ماجه ، جلد 1 ، باب "ماجاء فی زیارة القبور"،صفحه 113
از
عایشه نقل شده که : رسول خدا(ص) رخصت واجازه زیارت قبور را دادند.
سنن ابن ماجه ، جلد 1 ، باب "ماجاء فی زیارة القبور"،صفحه114
در
صحیح مسلم نقل شده که : رسول اسلام قبر مادر خود را زیارت کرد و بر سر ان
گریست.آنگاه گفت خداوند اجازه زیارت قبر مادرم را به من داده است پس شما هم قبور
را زیارت کنید .....
صحیح مسلم ، جلد 3، صفحه 65 .
پیامبر
اسلام(ص) با یاران خود دسته جمعی به زیارت قبور میرفتند و به انها می آموخت که
چگونه قبور را زیارت کنند.
صحیح مسلم ، جلد 3 ، صفحه 11 ، باب "ما یقال عن دخول القبور".
هم
چنین از پیامبر اسلام نقل شده که : هرکه قبر منرا زیارت کند ، شفاعت من بر او واجب
میشود.
اینها
تنها نمونه اندکی از روایات جواز زیارت قبور هستند که چشمان کور دلان قادر به دیدن
آنها نیست.
مبادا ما هم مصداق ایه "ختم الله علی
قلوبهم وعلی سمعهم و علی ابصارهم غشاوة .... " باشیم.
یا
علی مدد