3) چگونه شركت خود را راهاندازید:
مصرفكنندگان، فرمانروایان واقعی بازارند؛ لذا شما باید با ارائه كالاها و خدمات پرمزیت آنان را راضی نگهدارید. گامهای اساسی راهاندازی كسبوكار، عبارت است از:
تدوین طرحی برای كسب وكار )تعیین خدمت یا محصول و فهرستكردن اهداف و مقاصد)؛ تنظیم بودجه برای نخستین سال عملیات كسب و كار، تهیة سرمایه، انتخاب وكیل، نامگذاری شركت، به ثبت رساندن آن، جمعآوری اطلاعات پیرامون رقبا و بازار و بهبود مهارت هایی که در حیطة روابط انسانی قرارمیگیرند.
باید بر شكاف بازاری متمركزشوید كه میتوانید در آن برنده باشید. یكی از بهترین همكاریها، همكاری یک كاسبكار و یك مخترع یا دانشمند است. باید در شروع كسبوكار جدید، پیرامون رقبا، قیمتگذاری، بازاریابی و توزیع، اطلاعات دقیقی جمعآوری كنید. شخصیتی خوب، كه دانش جذب مشتریان و اثرگذاری بر آنان را داشته باشد، سكوی پرتاب برای نیل به فروشی موفق است. مشاوره با یك حسابدار تحصیلكردهی خوب و تدوین یك برنامهی مالی شفاف ضروری است. به پنج سال زمان و ده برابر بودجهی اولیه نیاز است تا به درآمد زایی برسید. فلسفة حاكم بر شركتهای موفق نشان دهندهی ضرورت تعهد به كیفیت، خدمات، ارزش و اطمینانپذیری است. مطمئن ترین شالوده تولید، كیفیت است؛ پس شما نیز باید ضمن عرضه بهترین خدمات, مشتری را اصل بدانید؛ به همة قولهای خود جامة عمل بپوشانید؛ كسب و كاری كیفیت مدار ایجاد كنید و در انجام كارهای كیفی اصرارورزید و تركیب این اصول است كه یك مؤسسه موفق را پا برجا نگه میدارد.